Multimedia da Ashly var.
Bu gün Nancy teyzem geri dönüyor. İçimi bir huzursuzluk kapladı ki bu kadar olur. O kadar alışmıştım hem, bana çok fazla yardım etmişti. Elinden başka bir şey gelmeyeceğini o da ben de biliyorduk. Belki de benim için geldiği bu kadar yolda, görevinin bittiğine inanıyor geri dönüyordu.
Saatler öğlen vaktini gösterdiğin de Nancy Teyze bizlere veda edip yola çıktı. Evimizin kasvetli havası geri gelmişti. Annemden daha çok sevdiğim bir insandı. Onu şimdiden özlüyordum. Bugün şehir kütüphanesine gidip daha fazla araştırma yapıcaktım özellikle 'Harrlin Winston' hakkında. Fakat ilk olarak Fia'yı uyandırmam gerekiyordu. Onu oyun grubuna yazdırmıştım. Bu evde tıkılı kalacağına en azından arkadaş edinir diye düşünüyordum. Belki de hiç kopmayacak dostlukları olurdu. Nerden bilebilirdim ki.. Benim en yakın dostum, benim uğruma can verdi. Küçükken hep kahraman olmak istediğini söylerdi, aynen öyle oldu da.. O benim kahramanım sayılır. Acaba Harrlin gibi itaatkar bir ruhu mu var yoksa Kelvin gibi özgür bir ruhu mu? Bilemiyorum. Drey'i düşündüğüm an gözlerim, en derinlerden gelen ısıyla yanmaya başlıyor ardından önüne sudan duvar çekilmiş gibi görme yetkim bulanıklaşıyordu. Olayın ardından neredeyse bir ay geçmişti ve ben bu bir ay boyunca Drey'in öcü olarak her türlü araştırmayı yapıyordum. Bir problem vardı, aşılması çok zor bir problem, ama ben onu da aşıp huzura kavuşacağıma inanıyordum.
Yaklaşık 3 saattir kütüphanedeyim. Artık bugün bu kadar yeter diyerek kendimi topladım ve not aldığım konulara son kez göz attım.
• Fischer Lisesi, 1880 yılında kurulmuştur. Öncesi hakkında yazılan veya anlatılan olaylar, gerçeklik taşımamakla beraber okulumuzu ilgilendirmemektedir.
Yani öncesi de var bu işin, gördüğüm hayaller bana da aynısını söylüyordu ancak, okulu korumak istemişlerdi bunu da anlıyordum. Fakat Kelvin bana neden o günü göstermişti? Şeytana itaat eden fani insan topluluğunu görmemi neden istedi? En önemli olanı ise ' Bayan Jenkins ' kimdi? Biri bitmeden diğer sorunlar ortaya çıkıyor zihnimi bulandırıyordu.
• Fischer Lisesi, Amerikan futbolun da ilk kupasını 1890 yılında aldı. Takım kaptanı sahada bir kişi fazla olduklarını ve o kişi tarafından maçın kazanıldığını iddia ediyordu.
Bahse girerim ki o oyuncu Kelvin'di. Çok iyi oynadığını arkadaşları ona söylemişti ama yine de o gün turnuvaya katılmamıştı. Tüm gördüğüm hayaller gözümün önünden geçiyordu.
• Winston kardeşler, Harrlin ve Kelvin, ikiz olmalarının yanı sıra şehir efsaneleri içinde yer alan en ünlü kardeşler. Kişilikleri çok ayrı olmasına rağmen, birbirlerini taklit etmekte üstlerine yoktur. Onları rüyalarınız da görebilirsiniz çünkü kasabalılar onların ruhunun hala buralarda olduğunu söylüyor. Özellikle de Harrlin'in. Çünkü o bağışlanmışlardan biri.
Bu bilgiyi çok eski bir kitaptan şans eseri buldum adı 'Kasaba Dedikoduları' ilgi çekici olması yanında kitapta yazan bilgilerin çoğunluğu bizim okulda duymuştum. Benden önce bu kitabı keşfedenler olmuş o zaman. Harrlin demek ki kötü kabuslarımın habercisi, çoğu kez Kelvin sanmıştım ama değilmiş. Bu çok ilginç işte.. Sırada ki son madde ise bir gazete küpüründen.
• İkizlerin babası itiraf etti!
" Ben sadece istenileni yaptım. Bir gün herkes bu ayine katılacak ben oğullarımın iyiliğini düşündüm !"
Cloud Winston, bu şekilde kendi korurken Bayan Winston kafaları karıştırıcak bir açıklamada bulundu.
" Onları özleyeceğim, fakat bir oğlum karşı koyabilicek buna inanıyorum. Gelecekte şüphesiz birini görüyorum, bir kurtarıcı, oğluma yardım edicek ve diğer tüm ruhlaraBuradan sonrası yok kağıt çok eski olduğundan zar zor okuyabildim. Yırtılmış olmasına şaşmamalı aslında.. Bayan Winston dehşete düşürücü bir açıklamada bulunmuş kesinlikle deli sanmışlardır o günün şartlarında.. Ailesini sadece bir hayalde görmüştüm. Kelvin müziği seviyordu. Ancak ailesi ona bu konuda pek de taviz vermiyordu. Bunun da bir nedeni olmalıydı ancak her şey sıraylaydı. Kelvin bana hep bir sözü tekrar ederdi.
Sadece gör ve karar ver.
Sanırım yavaş yavaş da olsa ne demek istendiğini anlıyorum. Tek bir yanıt vardı bu karmaşaya.
Ben o kurtarıcı olacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Işıksız (ASKIDA)
Mystery / ThrillerGece miydi karanlık olan yoksa yaşadıklarımız mı daha karanlık siz karar verin. Gizem ve gerilim düzeyinde bir kitapla yeniden burdayım.