『 Miért?』 ︎ ︎ ︎ ︎ ︎ ︎ ︎

96 4 0
                                    

-Mit csináljunk először?

Elszaladtam, mit egy kisgyerek, és utána ordítottam:

-KERESS MEG!

Először fura képet vágott, de aztán rájött mire megy ki a játék. Addig futottam, mígnem egy horror-vasúthoz érkeztünk. Kicsit megijedt, hogy beszállunk, de aztán megbékélt a gondolattal. Mindvégig a kezemet fogta. Néha felordított, és néha a nyakamba fúrta a fejét, összenyálazva a nyakam. Én csak röhögtem. Mikor kiszálltunk, vett nekem meg magának egy vattacukrot, afféle „fájdalomdíj” gyanánt. Azt javasolta, sétáljunk egyet, mire beleegyeztem. Kipróbáltunk nagyon sok játékot, és Peter nyert nekem egy macit, aztán én neki egy unikornist. Végül az utolsó állomás a csókfülke volt, amiben egy igenis szép lány volt, aki nagyon nagy dekoltázszsal dicsekdethetett, mert még Peter is azt nézte, amire nagyon dühös lettem.

-Féltékeny típus vagy?-Kérdi, majd odamegy a lányhoz, és odaad egy jegyet, mire a lánnyal a csókolózni kezdenek. Nem tudom mi ütött belém, de elmentem. Nem is sírtam, meg nem is voltam boldog. Úgy voltam vele, hogy csak hülyüll, mégis valami gyilkos érzelmeeket éreztem a lány iránt. Úgy döntöttem, eszek egy vattacukrot. A legnagyobbat vettem meg. Éreztem, hogy valaki közeledik felém, és a gyanúm bebizonyosodott, hogy Peter az. Megkérdezte mi a baj, amire elég dühös választ adtam.

-Csak úgy emlékeztetlek, hogy van egy barátnőd,aki nem nagyon nézi el, hogy más lányokkal nyalifalizz.

-Tudtam, hogy féltékeny típus vagy...-Vágja rá, egyből.-És amúgy se csókolt jól.

-Tényleg?-Csillan fela szemem.

-Nem úgy, mint te.- nyújtja felém az arcát, de direkt bedurcizok, és arrébb lököm.

-Tudod mit?-Kérdem. Mi lenne, ha felülnénk az óriáskerékre?

-Oké.

Vagy egy óráig kuytagoltunk, amíg végre megtaláltuk a kereket. Felültünk, és mikor a legtetejére érkeztünk, megállt. Elkaptam a pillanatot, és megcsókoltam. Ő magához húzott, és még jobban elkezdett erre. Az ajkaink egy ritmusban voltak, és a nyelvem már teljesen a szájába volt, de nem tudtam hogy. De tetszett neki. Felnyögött, beletúrt a hajamba,vett egy levegőt, és folytatta amit elkezdett. Sajnos abba kellet hagynunk, mert megingott a kerék. Kiesett a a helyéről a kerék. Mikor magam mellé néztem, már Peter nem volt ott. Elkezdett harcolni a Keselyűvel, akit nem értek, miért jött ide... Lehet, hogy anyag kell neki. Ekkor hallottam, hogy Peter felordít, én meg simán leszálltam a kerékről, amit nem tudok hogy, és elindultam felé. A keselyű felé. Petert kiütötte, nekem meg fel kellett tartanom ameddig jönnek a Bosszúállók. Megfogtam egy vascsövet, és hozzávágtam. Elkezdődött a párbaj.

-Te meg mit keresel itt?Még szupererőd sincs!

-De nekem van kitartássom... - Azzal felugrottam, és tarkón vágtam a csővel. Egy sokkolóval akart támadni. Amit nem hagytam, hanem felvettem egy lufit a kezembe, és magam elé tartottam. Szép időzítés mert pont akkor akart sokkolni. Az egyik épület felé vette az irányt, amire én könnyen felmásztam, és ráugrottam a hátára.
Rángatózott, és le akart dobni, de én fojtottam a csővel... Mikor elvesztette az eszméletét, zuhantunk. Nagyot csapódtunk, és egy kis reccsenést hallottam. Fel akartam állni, de nem sikerült. Akkora fájdalom nyilallt bele a lábamba, hogy elcsuklottam. Pont most jöttek a Bosszúállók. Vasember kecsesen szállt le, de meglátott engem, és odaszaladt. Azt mondta álljak fel, de mondtam neki, hogy nem tudtam. Megkérdezte, hogy Peter miért fekszik a földön eszméletlenül. Én töviről-hegyire elmondtam neki mindent, még azt is, hogy hogy tudtam elkábítani Keselyűt. Azt  mondta, ügyes vagyok, de hősködjek, mert nincs értelme. Azt mondta, bevisz a kórházba, majd ott minden rendben lesz.

Kórház :

AHA. Minden rendben, mikor kétfelé tört a csontom. A sípcsontom. Szóval egy darabig a gipsz társaságát fogom élvezni Peterrel. Ami teljes agyelpusztuláshoz vezethet. Egy hétig még bent kell maradnom. Addig is meglátogatott Peter, aki hozott nekem csokit,és rózsát, mert azt hiszi, hogy miatta van ez az egész. Aztán bejött még Nat, és Bruce. Steve is bejött,pedig vele nem nagyon ápolok jó kapcsolatot, és bejött Bucky is. Egyedül még Loki nem volt, de szerintem ő se lesz. És ha már itt kell szenvednem, akkor jól jönne egy kis társaság.

MEDDIG FOGOK MÉG ILYEN NYOMI MARADNI?!

Stolen Hearts //Loki ff MAGYAR// 𝐵𝐸𝐹𝐸𝐽𝐸𝑍𝐸𝑇𝑇Onde histórias criam vida. Descubra agora