『Heartbreak』

77 4 0
                                    

-Mert egy jó páros vagytok. És látok bennetek reményt...

-Aha... És ezt most miért mondtad el? És miért nem akkor, mikor mindannyian kint voltunk?-Kérdem.

-Tudod, mennyire nem szimpatizálok apáddal.

-Ez is igaz.-Röhögtem, mire kimegy.

-Amúgy azt észrevetted, hogy mindig meg vagyunk zavarva?-Kérdi dühösen.

-Van egy megoldás. Zárd le kulcscsal a szobát.

Meg is tette. Közelebb jött hozzám, és megfogta a derekam. Nem tudom mi történt ezután, de valami pukkanást hallottunk, és Loki jelent meg a szobámban. Majdnem felordítottam, de befogta a szám, mire Peter felállt, ő meg arrébb ment.

-Shh!-Csitított Minket. Csak egy kicsit hadd legyek itt, mert Tony pipa rám.

-Nem akarom tudni miért...-Forgattam a szemem.

-Nem is kötném az orrodra.

Így kötekedtünk egymással, míg Peter le nem állított minket, és inkább elkezdett velem beszélgetni. Mivel Loki unatkozott, bekapcsoltam neki a tv-t de nem tudta kezelni, így adtam neki egy könyvet, mire azt mondta, neki nem tetszik. Aztán azt mondta szomjas, így hozott neki Peter egy pohár Coca Colát. Mire ő megbolondult, mert mikor megitta azt mondta, hogy finom volt. És a földhöz vágta a poharat. Aztán azt mondta, hogy egy másikat. ÉN MONDOM, TELJESEN HÜLYE EZ A PASAS. Csodálom, hogy apa nem jött fel. Kábé egy óra ezzel telt el.

-Najó Loki, most már eleget lógtál a nyakamon...-Igen egyes szám, mert Peter elment, nem bírta Lokit.

-Miért? Ha nem megyek mi lesz?

-Páros lábbal rugdoslak ki.

-Hogy? Nincs is ép lábad. Csak az egyik.

-Ne érdekeljen téged.

-De ugye nem akarsz megölni?

-Az is benne van a pakliban.

-Próbáld meg... - Hajol közelebb. Egyre közelebb. A szívem, vadul hevesebben dobog, mint máskor, és a gyomromban a pillangók elkezdtek táncolni...Nem! Az nem! Nekem már van egy csodálatos fiúm akit imádok. És szeretem őt, és soha nem fogom megcsalni.

-Tényleg?- Kérdi szarkasztikusan, és távozik, nagy meglepetésemre.

-Megjöttem!-Mászik be az ablakon Peter. A kezében egy csomag volt.-Hoztam mekit. Igaz, neked csibeburger menüt. Remélem az megfelelő...

-Nagyobb gondom is van annál.

-Például?

-Áh! Mindegy is!

Ezzel lezáródott a beszélgetés. És el is ment. Másnap se keresett, ami már kicsit fura volt. Hetek teltek el, és nem jött. Egyszer se. Úgy gondoltam elbasztam valamit. Így hát arra a következtetésre jutottam, hogy el kell menjek hozzá, és el kell mondanom neki, mit érzek iránta. Nem csak egyszer, ha kell, akkor százszor. A lábam is helyrejött szóval el tudok menni, de kocsival. Megkérek egy sofőrt. De az a biztos, ha Lokival elteleportálok.

Fél óra múlva:

Már el indultam, itt várok a buszmegállóban merthogy Loki nem volt hajlandó rá. Lépéseket hallok. Megfogja valaki a vállam, és én megrántom a kezét, és előrehúzom, amitől az ellenfél, előrebukik. De megszívtam, mert csak Loki volt az.

TE NORMÁLIS VAGY?! - Kérdi és én szégyenlősen mosolygok.- De amúgy van benned erő...

-Na,inkább mondd, hogy mit akarsz...

-Hát... Otthon hagytad a pénzt. - Adta volna át, de annyira remegett a keze, hogy elejtette. Fel akartam venni, mire egyszerre mozdultunk, és megfejeltük egymást. Felszisszentem, és bocsánatot kértem. Ő is, de valami történt. Közeledett felém. Már annyira közel volt, hogy éreztem az illatát. A fejem vörös volt, és teljesen leblokkolt az agyam. Megfogta a derekam. Magához húzott. Végigsimogatta hüvelykujjával az ajkaim. Mire én beletúrtam a hajába. Megnyalta a száját, és készült a csókra. Eltoltam magamtól. Nem tetszett neki, de megértette miért. Nagyon nagy volt bennem akkor a lelkiismeret-furdalás. Jött a busz. Felszálltam,és magam mögött hagytam ezt az őrületet.

QUEENS

Nagy nehezen, de odataláltam Peter lakásához. Bekopogtam. May néni kinyitotta az ajtót.

-Csókolom! Petert keresem.

-Neked nem is mondta?- Kérdi szomorú hanggal. - Új barátnője van.

Ekkor félrelöktem May nénit, felrontottam a szobába, és összetört a szívem. Peter megcsalt.

Stolen Hearts //Loki ff MAGYAR// 𝐵𝐸𝐹𝐸𝐽𝐸𝑍𝐸𝑇𝑇Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang