Deel 29⚡️🤍

4.8K 77 4
                                    

 "Kijk wie we daar ook hebben!" zegt ie. "Hoi." zegt Matthy tegen de camera. "Matthy moet je niet sorry zeggen?" "Oh ja." "Sorry waarvoor?" fluister ik naar Milo, hij zet me weer neer "Kijk maar." zegt ie. "Sorry jongens." zegt Matthy "Waarvoor?" vraagt Milo hardop. "Dat Robbie in deze video zit!" lacht Matthy. Ik hap naar adem en schiet in de lach. "Dat is zo gemeen!" zeg ik "Geen zorgen, dat gebeurd altijd." zegt Milo en aait me over mijn hoofd. Koen doet zijn camera uit en legt hem op een van de strandstoelen. "Hey." zegt ie en gaat naast Jamie zitten.

"Maar Koen, Milo heeft wel gelijk. Ik vind het dikke prima dat je filmt. Maar probeer mij er zo veel mogelijk uit te houden oke? Ik heb niet echt super veel zin in al dat gezeik." zeg ik. "Nee weet ik komt goed." "Top dank je." Ik pak de bal en gooi hem naar zijn hoofd. "Aw kreng." zegt ie. "Kom me pakken dan." daag ik hem uit, hij springt het water in en zwemt naar me toe. Ik duik onder water en zwem naar de trap. Als ik bij de trap aan kom klim ik het water uit. "Ja nee dat is niet eerlijk." "Hoe zo niet? Kan je niet zwemmen? Moeten we je zwemles geven?" zeg ik en loop rustig weg, hij is toch niet zo snel.

Ik kijk achter me en zie dat hij toch ineens ook naast het zwembad loopt. Ik gil en begin te rennen. "You can run but you can't hide!" zegt ie, "Matthy! Pak d'r!" hoor ik hem zeggen, net als ik naar voren kijk voel ik armen om me heen. "Nee laat me los!" roep ik en probeer me los te maken uit de grip van Matthy. "Sorry ik moet naar Koen luisteren." zegt ie. "En waarom is dat?" "Ik ken hem langer." "Maar ik ben leuker!" protesteer ik. "Vind Matthy ook!" roept Lieke vanuit het zwembad. "Laat me nou maar los Matthy! Anders duw ik je het zwembad in hoor." dreig ik.

"Hij moet sws een keer het zwembad in." zegt Koen als hij ineens achter me staat. Matthy draait me om zodat ik met mijn gezicht naar Koen sta. "Wat ben je dan van plan dan?" vraag ik hem. "Matthy, spring." zegt ie en Matthy verstevigd zijn grip op me en dan voel ik het water weer aan alle kanten. "Oh mijn god, hoe vaak ga ik nog het water in geduwd worden door jullie?" vraag ik zodra Matthy en ik weer boven water zijn. Iedereen lacht. "Vaak zat ben ik bang." zegt Rob. "Ik ga nooit meer zwemmen hier." zucht ik.

"Kom zullen we lummelen?" vraagt Lieke. "Ja leuk!" zeg ik, iedereen stemt in, Raoul is de eerste lummel. We gooien over hem heen en op een gegeven moment vangt hij de bal die Matthy gooide. "Ja Mat, jij bent." zegt ie. Matthy gaat midden in staan. Ik zwem achter de bal aan die Milo naar me gooide, "Ja jij gooit hem te hoog!" zeg ik. Ik pak de bal en voel dan Matthy zijn armen weer om me heen. "Wat de fuck, hoezo ben jij zo snel?" zeg ik. "Ja, weet niet." fluistert ie in m'n oor. Ik voel de vlinders weer in mijn buik als ik zijn adem langs mijn oor voel. 

"Ja Tessa is!" zegt Koen waardoor Matthy me snel weer los laat. Ik geef hem de bal en zwem naar het midden van de cirkel. "Ik ga hier nooit meer weg komen." zucht ik. Ze beginnen met gooien na een paar keer overgooien gooit Koen hem op de rand. Ik klim snel het zwembad uit en net voordat Jamie hem kan pakken heb ik hem. "Ja Koentje DNP!" zegt Milo. Ik kijk vragend naar hem maar dat ziet ie niet. Matthy blijkbaar wel en lacht. Ik spring het water weer in en zwem naar de plek van Koen. We spelen nog een paar potjes tot iedereen er klaar mee is. "Lieke, zullen we water volleyballen?" vraag ik haar als wij twee de enige zijn die nog in het water zijn.

"Oh ja leuk! Ik ben alleen niet zo goed in volleybal." zegt ze. "Oh dan kan ik je inmaken!" zeg ik en lach. "Oh ja jij wel." zegt ze. "Das echt!" ik serveer de bal en we beginnen met spelen. Als Lieke hem na een paar keer expres tegen Raoul's gezicht slaat word ze door hem achter na gezeten dus ik besluit dat het ook wel weer mooi geweest is. Ik ga op een van de strandstoelen liggen om weer even af te drogen. ~ping~ hoor ik en ga op zoek naar mijn telefoon. Dan word ie voor m'n gezicht gehouden. Ik volg de arm naar het gezicht van de arm. Matthy kijkt me aan met een glimlach op zijn gezicht. Ik lach naar hem. "Dank uu." "Nou zeg zo oud ben ik niet!" zegt ie. 

Stapelgek op MatthyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu