De wekker gaat, dus Britt en ik worden wakker. Zij springt snel onder de douche terwijl ik mijn laatste spullen in mijn koffer douw. Als alles in gepakt is van onze kamer en we allebei gedouched en aangekleed zijn lopen we met onze koffers en tassen naar beneden. "Goeie morgen dames, alles opgeruimt boven?" vraagt Robbie die de hal in komt lopen om ook zijn koffer bij de deur te zetten. "Yessir." zeg ik en zet mijn koffer op de grond. "Jezus wat is dit ding zwaar zeg." zucht Britt die haar koffer ook neer zet bij de deur. "Je zou toch denken dat kleren niet zo zwaar zijn." zegt ze. "Ja tuurlijk." zeg ik en klop op haar rug en loop naar de woonkamer.
Laatste paar uurtjes in dit huis zijn in gegaan, we zitten nog met z'n alle op de bank tv te kijken. We hebben het grootste deel al opgeruimd en schoon gemaakt. Alleen nog het laatste beetje afwas en dan is alles klaar. "Ja dan ga ik toch maar even afwassen." zegt Britt en staat op van de bank. "Nog hulp nodig?" vraag ik. "Nah het is niet heel veel komt goed." zegt ze en loopt naar de keuken. "Ja jongens zit het er toch echt bijna op. Nog een uurtje dan gaan we weg." zeg ik met een zucht. "Ja jammer, maar ook wel lekker om weer naar huis te gaan." zegt Robbie. "Ik mis Jamie wel." zegt Koen. "Ja simp." zegt Matthy. "Hey! Jij hebt jou vriendin mee genomen, wie is de simp?" protesteert Koen.
"In my defense, ze was mijn vriendin nog niet toen we hier aan kwamen." zegt Matthy en ik lach. "Hij heeft een punt Koen." zeg ik. "Maar daar leek het wel op dus opzich." zegt Robbie. "Dat viel best mee. Ze durfde maar niet te zeggen dat ze elkaar leuk vonden." zegt Milo. "Loop je ons nou te dissen?" vraag ik hem. "Nee ik vertel de waarheid." zegt ie. "Alsof jij het Britt gelijk verteld heb toen je er achter kwam dat je d'r leuk vond." zeg ik. "Oh she went there." zegt Koen. Ik sla mijn hand voor mijn mond, oops dat was een beetje lullig. Maar ik moet ook mijn lach in houden. "Dat kan je echt niet maken." zegt Robbie. "Weet ik het kwam er zo maar uit." lach ik. Milo lijkt mijn opmerking niet zo leuk te vinden.
"Sorry!" zeg ik snel. "Het was maar een grapje." zeg ik. Ik voel dat Matthy ook zijn lach probeert in te houden dus ik kijk naar hem. "Hier mag je niet om lachen Matthyas." zeg ik. "Sorry mevrouw." probeert ie zo normaal mogelijk te zeggen maar zijn lach schiet er toch tussen door. "Het is oke, het is wel waar." zegt Milo en wrijft de achterkant van zijn nek. "Ach je hebt het haar verteld, dat is al meer dan Matthy durfde te doen." zegt Koen. "Ohh." zeg ik en schiet in de lach. "Wat zijn jullie toch een stelletje zielige pussy's bij elkaar." lach ik. "Alsof jij Matthy durfde te vertellen dat je hem leuk vond." zegt Milo. "Ik wist niet eens of ik hem leuk vond." zeg ik snel.
"Toch heb je tegen mij gezegd toen dat je hem leuk vond." "Wanneer?" "Ja die ene keer dat we samen naar de supermarkt gingen, geen idee meer." zegt Milo. "Dus je praatte over me met Milo?" vraagt Matthy, hij pakt mijn kin en zorgt ervoor dat ik hem aan kijk. "Uhm, ik weet niet waar Milo het over heeft." "Oh houd op hoor, ze was zo van: mijn god Matthy is facking lekker ik ben zoooo verliefd op hem I want him to rail me." zegt Milo. "Maar daar kunnen we toch voor zorgen?" zegt Matthy en geeft me een knipoog. "Mijn god, dat is zo niet wat ik heb gezegd." zeg ik. "Dus je geeft toe dat je over me hebt gepraat met Milo?" vraagt ie. "Misschien." zucht ik.
"Kijk ik snap het niet zo maar goed." zegt ie. "Hoe bedoel je?" "Nee niets laat maar." ik haal mijn schouders op en laat het dan ook maar weer met rust. "Heeft iedereen echt alles trouwens? Voordat we straks onderweg zijn naar het vliegveld en mensen toch nog dingen hier hebben liggen?" veranderd Raoul het onderwerp, thank god. "Onze kamer is sws leeg dus wij hebben wel alles." zegt Milo. "Die van mij is ook leeg." zegt Matthy. "Die van ons als het goed is ook." zegt Robbie en kijkt Koen aan. "Ja ik ga er van uit." zegt Koen. "Ga dan nog even voor de zekerheid checken." zegt Raoul. Koen en Robbie knikken en staan tegelijk op van de bank en lopen naar hun kamer.
"Ik ga zo onze kamer nog even checken." zeg ik. "Ga dat nu even doen voordat we weg moeten." zegt Raoul. "Stress kip." zegt Milo, ik lach maar knik en sta op. Ik loop even snel naar boven. Ik maak snel een rondje door onze kamer en badkamer, ik kom nog mijn toilettas tegen, hoe kon ik die net niet hebben gepakt? De fack, maar goed dat Raoul inderdaad een stress kip is soms. Ik kijk nog of ik er wel alles in heb, dat wel. Dus ik neem hem mee naar beneden en open mijn koffer om hem er in te doen. "Toch nog iets vergeten?" vraagt Raoul. Ik kijk op en zie hem over de bank heen kijken. "Uh nee ik weet niet waar je het over hebt." lach ik en douw mijn toilettas in mijn koffer. Maar of facking course krijg ik hem niet meer dicht.
JE LEEST
Stapelgek op Matthy
FanfictionTessa een 22 jarige meid, woont met haar beste vriendin Britt in een appartement vlakbij Rotterdam. Britt gaat vaak uit en heeft eindelijk Tessa mee gekregen. Tessa drinkt niet dus vond er nooit wat aan om uit te gaan. Maar deze avond levert toch wa...