Deel 76⚡️🤍

4.6K 73 12
                                    

Als ik wakker word, word ik wakker met mijn hoofd op Matthy's borst en zijn armen om mij heen. Hier kan ik zeker wel aan wennen, wakker worden in de armen van Matthy. Dit is zeker geen straf. Hij slaapt nog lekker dus ik leg mijn hoofd terug op zijn borst en leg mijn arm om zijn middel en doe mijn ogen nog even dicht. Ik val weer in slaap maar word weer wakker als ik Matthy voel bewegen. "Oh sorry ik wilde je dus niet wakker maken." fluistert Matthy met een ochtend stem. Mijn god. "Oh geeft niet ik was al half wakker." zeg ik en kijk omhoog. Hij lacht naar me. "Goeie morgen baby." zegt ie. "Goeie morgen." zeg ik. 

~klop~ "Ja?" zegt Matthy, de deur gaat open en Britt stapt naar binnen. "Tess, ik moet weg, ik moet over ander half uur werken dus ik ga nu naar huis om me klaar te maken ga je mee of niet?" Ik kijk naar Matthy en hij kijkt naar mij. "Uhm nou ik lig nog wel lekker eigenlijk." lach ik. "Dan blijf je hier breng ik je wel naar huis." zegt Matthy. Ik lach naar hem. "Oke nou dan ga ik, was leuk Matthy tot ooit." lacht Britt en trekt de deur snel weer dicht. "Doei!" roept Matthy. "Oh Tess moet jij je koffer hebben?" vraagt Britt die weer de deur open doet.

"Uhm ja zet maar bij de voordeur." zeg ik. "Dank je. Tot vanavond!" zeg ik ze knikt naar me en is weer weg. Ik leg mijn hoofd weer op Matthy's borst. "Wat wil je doen?" vraagt ie. "Uhm." zeg ik. "Oh we moeten nog Twilighy afkijken." zeg ik. "Dat is ook zo, laten we dat doen dan?" zegt Matthy. Ik knik en ga recht op zitten. Hij heeft een tv op de kast staan, precies voor het bed dus ik connect met de tv en zet Twilight Breaking Dawn part 2 aan. ~ping~ ik pak mijn telefoon: 'Hey mop, mama en ik dachten dat je misschien dit weekend hier heen kon komen, het is al even geleden en we vinden het wel leuk om je weer even in het echt te zien. Lotte is er ook, Lars ook' appt papa.

'Oh ja leuk! Moet ik even kijken hoe ik er kom, Britt is weg met de auto morgen, maar komt wel goed ik verzin iets!' zeg ik. 'Nou top, dus je komt dan morgen?' 'Ja als dat goed is?' 'Zeker! Dan zien we je morgen wel ergens een keer verschijnen' 'Top! Tot morgen!' 'Tot morgen' "Heb je vrienden?" vraagt Matthy, ik lach. "Nee pap appte me om te vragen of ik van het weekend naar hun toe kom." "Oh leuk." "Ja het is eigenlijk al te lang geleden dat ik ze echt gezien heb, Lotte en Lars zijn er ook dus dat vind ik wel erg leuk." zeg ik. "Wanneer ga je dan?" "Morgen." "Britt moet zeker morgen ook werken of niet?" ik knik. "Als je wilt kan ik je dan wel brengen?" stelt ie voor.

"Als jij het wil, je gaat dan wel mijn ouders ontmoeten. Ze gaan je niet zonder ontmoeting weg laten rijden nadat je me af zet." zeg ik mijn ouders kennende. Matthy kijkt een beetje onzeker maar zegt dan: "Dat is goed, lijkt me leuk om je ouders te ontmoeten. En je zus en broertje natuurlijk." Ik lach naar hem. We hebben morgen pas een week maar oke hij wilt nu al mijn ouders ontmoeten. "Als je het zeker weet? Ik kan ook wel met de trein anders." zeg ik. "Nee joh, ik ga je brengen morgen." zegt ie. "Oke." glimlach ik naar hem. "Vind je het leuk dat ik je ouders ga ontmoeten?" vraagt ie. "Misschien." lach ik. Hij lacht en schud zijn hoofd. 

"Ik moet even naar de wc ben zo terug." zeg ik. Hij had blijkbaar zijn arm om me heen, want hij laat hem vallen zodat ik het bed uit kan stappen. Dus ik stap uit bed en loop naar de gang. "Goeie morgen!" roept Raoul die mij blijkbaar zag lopen. "Heyy!" zeg ik net zo enthousiast als hij. "Lekker geslapen met Britt?" "Wat heeft ze jou verteld?" zegt ie heel verrast. Ik lach. "Helemaal niets." "Je hebt met Britt geslapen?" hoor ik Lieke zeggen vanuit zijn opname kamer. Ik klap mijn hand voor mijn mond zodat ik niet te hard lach. Ze komt de kamer uit gelopen. "Tessa! Gefeliciteerd!" zegt ze en loopt naar me toe en knuffelt me. 

"Met wat?" lach ik. "Met jou en Matthy!" zegt ze en gaat met haar arm om mijn schouder staan. "Oh dat, ja ik heb alleen ja gezegd omdat ik het anders zielig vond." zeg ik. "Lul niet je vind me facking leuk." zegt Matthy die in de deur opening van zijn kamer staat. "Je moet niet zoveel pijpen er komt teveel gelul uit je mond." zegt Raoul waardoor we allemaal in de lach schieten. "Had je het tegen mij of Matthy?" vraag ik. "Matthy natuurlijk." zegt Raoul. "Hij sliep helemaal niet alleen op vakantie, hij had een vriend op z'n kamer." zegt ie. "Meh meh meh." zegt Matthy. "Dat is wat ik telkens hoorde." zeg ik. "Oh stop hoor." zegt Matthy. Ik lach en Lieke haalt haar arm van mijn schouder en loopt naar Raoul. "Goed wij gingen een video opnemen, leuk je weer even te zien Tess." zegt ze. "Ja zeker!" zeg ik. 

Stapelgek op MatthyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu