Deel 24⚡️🤍

6.2K 84 10
                                    

Het is half 10 dus ik ga snel mijn bed uit en spring onder de douche. Wat was dat voor rare droom. Wat de actual fack. Ik laat het koude water over me lopen voor een paar minuten en dan was ik mijn haar en lichaam. Ik doe de douche uit en droog mezelf af. Ik doe de handdoek om me heen en mijn haar in een andere handdoek en ga naar mijn kamer.

Ik trek mijn kast open en ga opzoek naar een leuke outfit, ik weet niet wat we gaan doen maar ik doe een spijkerbroek met gaten aan en een leuk offshoulder t-shirtje aan. Dan loop ik terug naar de badkamer om mijn haar te phönen en te stylen. Dan doe ik een paar laagjes mascara op en poets mijn tanden. Het is half 11 dus ik ga op de bankzitten en lees nog even wat in Harry Potter. Dan gaat de intercom. "Hey." zegt Matthy. "Haii, ik kom er aan." zeg ik en trek mijn sneakers aan. 

Nog even snel wat deo en parfum op en dan pak ik mijn telefoon en huissleutels. Ook trek ik mijn spijkerjasje aan en trek de deur achter me dicht. Ik stop mijn huissleutels in mijn jaszak en loop met de trap naar beneden. "Hey, lekker geslapen?" vraagt Matthy als ik naar buiten kom lopen. "Ja wel oke, jij?" "Niet echt, heb nog tot laat zitten game." zegt ie, ik lach. "Ja dat doe je toch echt zelf." zeg ik. "Dat is zeker waar." lacht ie. "Had je iets in gedachte om te gaan doen eigenlijk?" vraag ik en volg hem naar zijn auto.

"Ik zat te denken midgetgolf is wel leuk. Maar misschien fysiek een beetje te veel voor je." "Oeh maar ik houd zo van midgetgolf!" zeg ik en maak een pruillip. "We kunnen daar gewoon heen gaan en als het niet gaat kunnen we altijd nog iets anders gaan doen." stelt ie voor. "Jaa! Dat vind ik een facking goed idee." zeg ik en klim in zijn auto. "Oke dan doen we dat." zegt ie en start z'n auto.

Na een 20 minuten rijden komen we bij een midgetgolf course. "Ready om in gemaakt te worden?" vraag ik als we bij de eerste hole staan. "Dat dacht je." zegt ie. "Oh? Oke laten we een deal maken, wat krijgt degene die wint?" "Uhm, degene die verliest betaald avondeten." zegt Matthy. "Is goed, als je dan nog zin hebt om met me te gaan eten." zeg ik en steek mijn tong naar hem uit. "Deal." zegt ie en steekt zijn hand uit. "Deal." zeg ik en schud zijn hand.

"Begin jij dan maar." zegt ie, ik geef hem het klembord voor de scores en leg mijn balletje op het begin punt. Ik zwaai mijn club en de bal rolt naar voor. "Oeh bijna!" zegt Matthy en ik volg de bal. Hij ligt echt dicht bij het hole. Ik zwaai nog een keer en mis de hole weer. "Fuck." zeg ik en raak de bal nog eens. Dit keer valt ie er wel in. "Yes! 3 keer!" Matthy schrijft het op en geeft het klembord dan weer aan mij. "Zal ik eens laten zien hoe een master het doet?" zegt ie vol zelfvertrouwen.

Hij zwaait zijn club en de bal stopt 2 cm voor de hole. Hij loopt er naar toe en holet de bal in 2 keer. "Kijk zo doe je dat!" zegt ie. "Dat is niet eerlijk." zeg ik. "Ja sorry, dan moet je maar beter je best doen." "Hey! Ik doe mijn best." zeg ik en loop 'boos' naar de volgende baan. "Kom op de volgende in 2 keer, dat kan je." zegt ie. Ik leg mijn balletje weer neer. "Nou, dees ziet er best lastig uit, met die loop enzo." zeg ik. "Joh ik heb vertrouwen in je." zegt ie. Ik zwaai met mijn club en de bal vliegt door de loop, zo naar het hole. En hij gaat er in 1 keer in. 

"Ik zei twee keer, niet in een keer!" zegt Matthy als ik sta te juichen dat hij er in 1 keer in ging. "Je had een beetje teveel vertrouwen in me denk ik." zeg ik. En loop naar het hole om mij balletje te pakken. Dan loop ik weer terug naar het begin zodat Matthy kan spelen. "Kijk een daar vliegt een dode vogel!" zeg ik net voordat zijn club de bal raakt. Hij raakt de bal super zacht en kijkt op. "Oh mijn god Matthy, dode vogels kunnen toch niet vliegen." lach ik.

"Jij lijd me af! Deze telt niet!" "Toch wel, je hebt de bal aangeraakt!" zeg ik en lach. "Ja dat is niet eerlijk!" "Sorry dit zijn de regels." zeg ik en tik met de pen op het papiertje. "Daar staan niet eens de regels!" "Stop met zeuren, jij staat al 1 punt voor." zeg ik. "Fine." zegt ie en loopt naar zijn balletje om hem te slaan. Het lukt hem niet om de bal door de loop te slaan dus het duurt een slag of 5 voordat hij hem put.

Stapelgek op MatthyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu