Na werk komt Britt me halen, onderweg naar huis besluiten we Italiaans te bestellen. "Nog een weekje werken dan hebben we Mirjams feestje. Ik heb er zo zin in, ik ben echt heel erg benieuwd wat de jongens voor kostuum hebben." zegt Britt als ik net wil betalen voor het eten. "Ja oh mijn god, ik ben echt benieuwd. Matthy wil er helemaal niets over zeggen." zeg ik. "Milo ook niet, goed wij geven hen ook geen info over onze geweldige kostuums dus fair is fair maar toch." zegt ze en rijd de parkeerplaats van ons huis op. "Ja maar alsnog, als ik de video's van de jongens moet geloven vinden in ieder geval Koen en Matthy het leuk om zich te verkleden. Die ene keer dat ze met carnaval verkleed uit gingen?" "Oh mijn god ja, alleen jammer dat Koen dus niet mee komt." zegt ze. We stappen uit en lopen naar de lift.
"Ja ach, de rest komt, ze hebben vast goeie kostuums." zeg ik en druk op de knop van de lift. "Hey meiden!" zegt Stijn, die samen met Finn ook naar binnen komen lopen. Britt stapt tussen de sluitende liftdeur zodat hij weer open gaat. "Hoe is het met jullie?" vraagt Finn. "Ja goed, komen net terug van mijn werk. Hoe gaat het met jullie?" "Ja prima, zin om te chillen vanavond?" vraagt Stijn. "Ja is goed, we hebben net eten besteld, maar jullie kunnen daarna langs komen als jullie willen." zeg ik. "Of jullie moeten zelf ook iets bestellen en bij ons komen eten." zegt Britt. "Is ook een optie." zeg ik. "Wat hebben jullie besteld?" "Pasta." "Oh dat is wel een goeie, zullen wij dat ook doen?" vraagt Finn aan Stijn. "Klinkt als een goed idee." zegt ie, dan gaat de lift open en stappen we met z'n vieren er uit. We lopen samen naar ons huis.
"Wat willen jullie doen? Gewoon wat tv kijken?" vraag ik terwijl ik mijn schoenen uit doe. "Ja is goed, we gaan even bestellen, zoeken jullie maar iets leuks uit." zegt Finn die zich inmiddels behoorlijk thuis lijkt te voelen, hij zit midden op de bank, met zijn voeten op de koffie tafel. "Zit je lekker?" lach ik en ga naast hem zitten. "Eigenlijk wel. Jullie bank zit veel lekkerder dan die van ons." zegt ie. "Ik geloof je niet, onze bank zit enorm lekker." zegt Stijn en gaat aan de andere kant naast hem zitten. "Oh mijn jezus, jullie bank zit echt lekker." zegt ie waardoor Britt en ik moeten lachen. Britt is op de stoel naast Stijn gaan zitten en zet de tv aan. "Goed Stijn wat wil je eten?" vraagt Finn die zijn telefoon heeft gepakt en de Thuisbezorgd app geopent heeft. "Oh doe maar bolognese." zegt Stijn. Zo bestellen ze samen wat te eten en heeft Britt een serie aan gezet.
"Welke serie is dit?" vraag ik. "Geen idee zag er interesant uit." zegt ze. We kijken de eerste aflevering, halverwege kwam het eten. "Dit is wel een goeie serie." zeg ik en neem nog een hap van mijn eten. "Zeker, laten we dit een anual thing maken, iedere, wat doen we, woensdag avond? Samen eten en de serie kijken." stelt Finn voor. "Klinkt als een top idee." zegt Britt heel enthausiast. "Deal, iedere woensdag avond, hier eten en serie kijken." zeg ik. "Maar dan volgende week woensdag, want ik ga niet nu al weer woensdag met jullie een serie kijken." zeg ik waardoor de jongens moeten lachen. "Is goed vanaf volgende week is het iedere woensdag hier serie kijken." zegt Stijn. Na nog een aflevering of 2 vinden de jongens het goed geweest en besluiten ze naar huis te gaan. Britt zwaait ze uit terwijl ik de vaatwasser vul. "Finn vind je volgens mij nog steeds wel leuk." zeg ik.
Ze duwt de deur dicht en kijkt me aan. "Hallo, zeg het nog harder terwijl de deur open staat." zegt ze en seint naar de deur. Ik schiet in de lach. "Sorry ik dacht dat je hem al dicht had gedaan." zeg ik en zet het laastse bord in de vaatwasser. "Maar nee hij vind me niet leuk." zegt ze en gooit zich languit op de bank. "Toch wel lieve schat. Hij was heel geïnteresseerd in je. Zoals hij de vorige keer was. Weet ie dat je een vriend hebt?" "Weet niet." zegt ze. Ik ga op de stoel zitten en kijk haar aan. "Dan ga je mij beschuldigen dat ik met Stijn aan het 'flirten' was terwijl ik met Matthy had. Terwijl je nu zelf hetzelfde deed." zeg ik. "Ik flirte niet met hem. Hij flirte met mij." zegt ze. "Ah ha, dus je had het wel door?" zeg ik. "Misschien." zegt ze en pakt haar telefoon. Ik rol mijn ogen. "Ik ga het tegen Milo zeggen hoor." "Dan ga ik tegen Matthy zeggen dat jij met Stijn geflirt hebt." zegt ze. "Oke fine, allebei niets zeggen?" zeg ik snel. "Dus je geeft het toe!" roept ze.
JE LEEST
Stapelgek op Matthy
أدب الهواةTessa een 22 jarige meid, woont met haar beste vriendin Britt in een appartement vlakbij Rotterdam. Britt gaat vaak uit en heeft eindelijk Tessa mee gekregen. Tessa drinkt niet dus vond er nooit wat aan om uit te gaan. Maar deze avond levert toch wa...