"Katiller canavarlar değil, bizler birer insandır. Onlar hakkında en korkunç gerçek de budur."
- Alice SeboldLİAM
Babam yazı masasının üzerindeki dosyayı okurken, "Yazıklar olsun sana! Ben bugüne kadar sana hiçbir şey öğretememişim." diye öfkeyle söylendi.
Orlando'nun o korkunç konyağından bir yudum alıp, "Hayır baba, aslında çok şey öğrettin. Neden böyle düşündüğünü anlayamıyorum." dedim.
"Benimle oyun oynama, evlat! Bugün Melody'le aranızda geçenler kabul edilmez. Sen karına şiddet uyguladın.."
Elimi masaya sertçe vurup sandalyemden kalktım. "O henüz benim karım olmadı. Hem bu kadın, bu.. Melody Giovanni denen kadın, kaçığın teki! Her şeyi başlatan da o. Bana vurdu, sonra olaylar büyüdü. Ve.. biliyorsun, beni kendi silahımla lanet olası bacağımdan vurdu!"
Sedric'in bana bakan gözleri öfkeyle parladı. "Ya ne yapsaydı? Onun işine karışmaya hakkın yoktu. Kendini onun yerine koy. Sen onun yerinde olsan ne yapardın?"
İşime karışanı oracıkta haklardım.
"Taraflı bakıyorsun. Senin bana destek olman gerekiyor. Bunu annem yapsaydı? Ya da Olivia veya Caroline? O zaman da aynı şeyi söyler miydin? Yapma ama, baba!"
"Bana bak, artık aklını başına topla ve aptal aptal konuşmayı kes! Onun tarafını tutuyormuşum! Ben ailemizin tarafını tutuyorum, Sen de öyle yapmalısın! Melody yetmiş iki saat sonra karın olacak! Saçma sapan davranmayı kes ve bir an önce kızla arana düzelt!"
Yetmiş iki saat mi? "Lanet olsun! Neden üç gün içinde evleniyoruz ki?"
"Bir hafta beklersek, birbirinizi öldürüsünüz de ondan tabi! Evleneceğiniz haberi basına duyuruldu. Yarın sabah tüm dünya bunu öğrenecek. Dünyadaki bütün magazinciler ve lanet olası mafya aleminin her bir üyesi, Giovanni ve Callahan ailerinin birleştiğini konuşucak. Eh, bu da ikinizin her şey mükemmelmiş gibi davranmanız gerektiği anlamına geliyor. Aranızda ne halt yiyorsanız yiyin. Bu beni ilgilendirmez! İsterseniz bunun bir aşk evliliği olduğunu düşünerek kendinizi kandırmaya da çalışabilirsiniz. Ama bunları başkalarına yansıtırsanız, Tanrı şahidim olsun, ikinizi de yakarım!"
Babam Sedric Callahan'ın sesini yükseltmesi ve bana tehditler savurması, söylediklerinde ciddi olduğunu işaretti. Ayrıca daha önce birini yaktığını da biliyordum. Daha doğrusu iki kişiyi..
Tekrar sandalyeme oturup gözlerimi Orlando'nun çalışma odasının şöminesinde parlayan alevlere diktim. Bu gün hiç de planladığım gibi gitmemişti ve gözlerim uykusuzluktan yandığı halde beynimde dönüp duran düşünceler yüzünden uykuya dalmak benim için şimdilik sadece bir düştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZLAR +18
Teen FictionLiam Callahan ve Melody Giovannai ezeli birer rakip ve Amerika'nın iki büyük mafya ailesinin liderleridir. Biri İrlandalı, diğeri İtalyan bu iki ailenin arasındaki amansız düşmanlığınsa, babaları tarafından ayarlanan evlilikleriyle sona ermesini bek...