10.Bölüm: GEÇMİŞİN TOKADI

479 24 6
                                    

"Ben en çok eski usul cinayetleri severim. Zehirle işlenen ve her iki cinsin de eşit güce sahip olduğu basit cinayetleri."
-Euripides

{Yorum ve oy atmak zor bir şey değil lütfen yorumlarınızı belirtin. Hepsini okumak istiyorum.}

MELODY

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

MELODY

Saatler süren kurtarma çalışmaları ve göklere yükselen milyonlarca duaya rağmen 375 sefer sayılı uçuştan sağ kalan birini bulmak mümkün olmadı. Kalplerimiz basit ve önceden kestirilemeyen bir motor arızasından kaynaklanan bu büyük trajedi ile hayatları kabusa dönen ailelerle birlikte. Callahan ailesi kazazedelerin ailelerine destek olmak amacıyla bir yardım kampanyası başlattı ve bu gece gerçekleşecek bir törenle evlenecek olan Liam ve Melody'nin adına bu kampanya 15 milyon dolar bağışladı. Üç gün önce sizlerle paylaştığımız bu evlilik haberi ise o günden sonra şehirde konuşulan neredeyse tek konu oldu. Söylentilere göre şu sıralar sık sık bir araya gelip birbirini yakından tanımaya çalışıyor. Düğün törenine katılacaklar arasında Amerika Birleşik Devletleri senatörlerinden ülkenin, ileri gelen iş insanlarına kadar pek çok ünlü ismin bulunduğu söyleniyor..

Adriana saçıma şekil verirken, "Hanımefendi, kapatmamı ister misiniz?" diye sordu. Şarabımden bir yudum aldım ve aynaya baktım. Sonra başını iki yana salladım.

"Adriana, ben topuz istemiyorum." Geleneklerden bana ne, Ben saçlarımı salık  seviyorum.

O sırada odaya giren ve gülümser et bana doğru gelen Evelyn, "Emin misin?" diye sordu.

Üzerimdeki bornozun önünü sımsıkı kapattım ve ben de gülümseyerek ayağa kalktım. Adriana dolabımdaki yerini almak üzere yanımızdan ayrıldı.

"Ben saçımı salık tercih ediyorum." Yanıma gelen Evelyn beni baştan aşağı süzdükten sonra başını salladı. Ben sonra saçımdaki tokayı çıkardı de bir adım geri giderek beni süzdü.

"Evet, gerçekten saçların salıkken daha güzel görünüyormuşsun."

"Teşekkür ederim, Evelyn."

Evelyn, "Mel, lütfen bana bakar mısın?" deyince başıma kaldırdım ama yanımda patlayan tokadın etkisiyle neye uğradığımı şaşırdım. Bunun bir rüya mı, gerçek mi olduğuna karar vermeye çalışırken, Şaşkın bir halde elimi yanan yanıma götürdüm.

"Bu da ne demek oluyor, seni kahrolası sürtük?"

"Hah, işte şimdi karşımda gerçek Melody Giovanni var! Evime gelecek cesareti gösteren, Jackson Pollock tablomu mahveden ve kocamı vurmakta çekinmeyen Melody.."

ACIMASIZLAR +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin