/Yeona szemszöge/
- Namjoon! Namjoon! - rohantam felé boldogan, mire ő széttárta karjait, hogy ölelésbe vonjon.
-Drága húgocskám! - szorított olyan erősen, mint még soha.
- Annyira hiányoztál.... - mondtam hüppögve, hiszen nagyon nehéz volt ebben a pillanatban visszafojtani könnyeimet. - Azt hittem soha többé nem látlak.
- Én is azt hittem, de... - fogta arcomat kezei közé. - Most már mindennek vége. Soha, egy pillanatra sem hagylak magadra, érted? Mindenhova veled megyek.
- Hát ezért ez túlzás, nem gondolod - mosolyodtam el szavain.
-Nem, nem túlzás - ölelt ismét magához.
-Jól van.. - fúrtam arcomat mellkasába.
- És Jimin hol a fenében van? Hogy hogy egyedül vagy?
- Visszament a házba, hogy elhozza nekem a naplómat.
-Milyen naplót?
- Amikor ott voltam leírtam mindent, ami történt velem. Nem akarom, hogy Jungkook kezébe kerüljön.
- Áhh értem, jól van - bólogatott egyetértően. - De mesélj, hogy vagy? Minden rendben? - nézett végig rajtam aggódva.
- Igen, minden rendben - töröltem le arcomról a könnycseppeket.
- Miért tartott fogva? Nem mondott semmit vagy nem hallottál semmit?
- Azt mondta meg akar védeni valakitől.... - mondtam kissé értetlenkedve.
-Chh.... ez nevetséges! Ugye te se hitted el?
- Hát.... - zavarodtam össze egy pillanatra. - Nem, természetesen nem hittem el neki.
- Körül tudnád írni, hogy hogyan is nézett ki?
- Hmm.. van piercing a szemöldökébe, alsó ajkába és a füleibe. Kb. olyan magas lehet, mint te. Korát tekintve, talán velem egykorú lehet. Ja és.... a jobb karja tele van tetoválva.
- Értem. Akkor ezeket majd mind el is kell mondanod a rendőrségnek részletesen.
- Rendben, úgy lesz.. - ejtettem ki a szavakat bizonytalanul.
- Tudod mennyi álmatlan éjszakám volt miattad? - fogta meg kezeim. - Azt hittem örökre elveszítelek. Nélküled nincs értelme az életemnek. Drága egyetlen húgocskám - simított rá hajamra. - Mióta meghaltak a szüleink, már csak te maradtál nekem. Borzasztó volt belegondolni abba, hogy többé már nem láthatom a mosolyod, ami mindig jó kedvre derít. Nem érezhetem az ölelésed, ami mindig erőt és támaszt nyújt nekem - csuklott el hangja. - De most már semmi és senki nem választhat el tőled, oké? Mi mindig itt leszünk egymásnak, ezt megígérem.
-Jaaaaj Namjoon - szorítottam ismét magamhoz, majd lágyan simogatni kezdtem hátát.
- Örökké hálás leszek Jiminnek ezért.
- De ki ez a Jimin? Még sose beszéltél róla nekem - váltam ki öleléséből.
-Igen, mert a keresésed alatt ismertem meg őt. Próbáltam kapcsolatokat keresni hátha többre jutok. Így megkértem őt is, hogy segítsen nekem megtalálni téged. Aztán mindeközben jóba lettünk.
-Áh értem. Nagyon rendes fiú, bár valamit furcsállok.
-Mit? - nézett rám meglepődve.
- Valahonnan ismeri Jungkookot.
- Ezt honnan veszed?
- Ő maga mondta nekem.
- Komolyan?
-Igen, meg hogy utálja és legszívesebb végzett volna vele. Viszont akkor miért nem tette meg? Mi az, ami visszatartotta őt?
-Szerintem ezt csak hirtelen felindulásból mondhatta, mivel Jimin nem lenne képes embert ölni. Ő nem gyilkos.
- Hát pedig, elég komoly volt miközben ezt kijelentette.
- Vagy lehet azt gondolta, hogy egy ilyen embernek nem halál kell, mert az túl kegyes lenne.
- Az lehet...
- Nem hagyhatjuk, hogy szabad lábon legyen. Muszáj megbüntetni azért, amit elkövetett. De várjunk csak.. hogy sikerült egyáltalán megszöktetni téged?
- Hát úgy, hogy Jimin kifigyelte Jungkookot, és látta rajta milyen rossz állapotban van.
-Rossz állapotban? Ezt hogy érted?
- Lázas volt, nagyon gyenge... alig bírt járni - nyeltem egy nagyot. - És ekkor sikerült Jiminnek kiszabadítania engem, míg Jungkook tehetetlenül feküdt.
-De akkor miért nem hívta rá rögtön a rendőrséget? - kérdezte idegesen. - Itt lett volna az esély arra, hogy elkapják! Most ki tudja lehet már messze jár! Ezt nem hiszem el! - csapta homlokon magát.
-Igen.. ez is elég érdekes, hogy nem cselekedett egyből.
- Na jó, ezt mindenképp meg kell beszélnem Jiminnel. Nagyon hálás vagyok neki amiért megtalált téged, de nekem itt valami bűzlik.
- Nekem is. Valami tényleg nem stimmel...
- Mikor ment el?
- Nem tudom pontosan, de kb. egy órája.
-Figyelj, maradj itt! Nemsokára visszajövök hozzád.
-Hova mész? - kapaszkodtam pulcsijába kétségbeesetten.
-Ne aggódj! - szorította meg kezem nyugtatásképpen. - Nem lesz semmi baj! Megígérem.
-De miért mész el?
-El kell intéznem valamit.
-Mit?
- Pénzt ígértem Jiminnek, annak cserébe ha megtalál téged, szóval ki kell vennem még. Addig nem akartam, amíg nem látlak téged a saját szememmel.
-Értem, de kérlek nagyon siess!
- Úgy lesz, sietni fogok! - engedte el a kezemet, majd kisétált az ajtón.
Amint elment, hirtelen egy különös érzés fogott el. Mintha végleg itt hagyott volna engem. Biztos csak a félelem hatalma miatt érztem ezt, mivel nem akarok ismét elszakadni tőle. Viszont most már tényleg muszáj megnyugodnom, hisz azt ígérte, hogy már minden rendben lesz...
ESTÁS LEYENDO
A rejtélyes megmentő (Jungkook ff) SZÜNETEL!!!
FanficHogyan élnéd túl, ha elrabolnának és hónapokig fogva tartanának? Mit tennél, ha mindennap el kéne viselned egy idegen sértő megjegyzéseit, de ugyanakkor úgy érzed, hogy napról napra többet érzel iránta? Mit tennél ha a számodra legfontosabb személyr...