3. BÖLÜM

15 4 1
                                    


Karakterleri yazayım da aklınız karışmasın
Birce -ana karakter-
Kıvılcım -Birce'nin ikizi-
Ediz -yeni taşınan komşulardan biri-
Özgür Abi -yeni taşınan komşulardan biri-
Gizem -yeni taşınan komşulardan biri-
Ayça -yeni taşınan komşulardan biri, Pars'ın sevgilisi-
Pars -yeni taşınan komşulardan biri, Ayça'nın sevgilisi-
Sinan -yeni taşınan komşulardan biri-
Pınar -yeni taşınan komşulardan biri-
Keyifli okumalar

.

Kafeye gitmek istesem de Elif abla izin vermemişti. Daha doğrusu eğer kafeye gelirsem beni işten atacağını söyleyip tehdit etmişti. Tabi tehdit sayılmazdı bu. Sadece küçük bir emirdi. Bu yüzden bütün gün odamda yatacaktım. Tüm gün odam da yatmak sıkıcı gelebilir diğer insanlara ama şahsen değildi. Nedense kendimi yalnız başıma daha güvenli ve huzurlu hissediyordum. Okuduğum satırı birkaç defa okuyup hiçbir şey anlamamla kitabı derin iç çekerek kapattım. Kitabı yatağın boş kısmına koymamla bir kısmının açıl olduğu camdan dışarıya baktım. Yatağımdan kalkmamla cama gittim. Perdeyi tek elimle tutarken dışarıya baktım. Bakmamla yan eve taşınan komşularımızdan birisini gördüm. Eline taktığı eldivenlerle çiçek dikiyordu. Çiçek solacakmış gibi duruyordu. Kız gülümseyip eldivenlerden birini çıkardı. Eliyle yaprağa dokunmasıyla bir şeyler dedi.

"Nalnac keçiç lezüg." Kaşlarımı çatmamla dikkatli bir şekilde çiçeğe baktım. Çiçek bir anda kendine gelmişti.

Kız gülümsemesiyle ayağa kalktı. Kalmasıyla göz göze geldik. Beni görünce şaşırmış, eldivenini çıkaracağı eli durmuştu. Şaşkınlığı devam ederken yanına bir adam geldi. Adam sinirli bir şekilde onunla konuşuyordu. Kızın dikkati bende olduğundan dolayı ona cevap veremedi. Adamında kızın baktığı gibi bakmasıyla yutkundu. Gözlerini tekrardan kıza çevirdi. Bu durum beni iyice rahatsız etmesiyle perdeyi hemen kapattım. Kapatmamla derin nefes aldım. Çok saçma bir şey yaşamıştım.

Kafamı iki yana sallamamla yatağıma tekrardan yattım. Yorganı iyice üstüme çekmemle gözlerimi kapattım. Biraz uyusam iyi olur.

Gözlerimi aralamamla üstüme çıkmış erkek bedeni gördüm. İlk dikkatimi çeken üstü çıplak olmasıydı. Hissettiğim hazla ağzımdan inleme çıkıverdi. Gözlerim sonunda gözlerine baktığında şaşırdım. Üstümdeki kişi Ediz'di. Ediz bir eliyle saçlarımı tutmasıyla saçımın tutamını öptü. Saçlarıma bakmamla sarı rengini fark ettim. Benim saçlarım hiç sarı olmamıştı ki...

"Asude" demesiyle kalbim bir anda hızlı atmaya başladı. Kendini yanıma bırakmasıyla yan döndü. Elini yüzüme koyup okşadı. Gözlerinin içine baktığımda kendimi gördüm.

"Sen nereye gidersen git ben hep arkanda olacağım. İster başka birisi olmaya çalış ya da kendini öldürüp başka bir beden de uyan... ben yine de seni bulurum. Seni bulduğum da yapacağım ilk iş seni öpmek olacak. Eğer ölürsen ve tekrar doğup beni hatırlamazsan sana darılmam. Beni hatırlayana kadar beklerim seni. Yaşlı olduğunda hatırlasan bile sen ölene kadar yanında dururum." Neden bunları dediğini anlamasamda gözlerimde yaşlar döküldü.

"Bu savaş bizi ayıracak evet ama kalplerimiz asla birbirinden ayrılmayacak. Söz veriyorum." Onun gibi elimi yanağına koydum.

"Ben de söz veriyorum Ediz. Asla ama asla bu kalp senden başkasını sevmeyecek. Eğer ölüp tekrar doğarsam umarım karşılaşırız ve seni hatırlarım."

Gözlerimi birden açmamla nefes nefese kaldım. Yattığım yataktan doğrulmamla etrafıma bakındım. Odamdaydım... yataktan kalkmamla odamdan çıkıp lavaboya girdim. Musluğu açıp iki elimi birleştirip suya tuttum. Ellerimin arasında ki suyun dolmasıyla başımı eğdim. Su yüzüme çarpınca hissettiğim ferahlıkla kendime geldim. Birkaç defa bu işlemi yapmamla musluğu kapattım.

GÜÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin