Merhabalar nasılsınız?
Ben çok iyiyim (31 mart, 2024 gece 01.02 :) )Şu ana kadar geçen karakterler alt taraftadır.
Birce -ana karakter-
Kıvılcım -Birce'nin ikizi-
Ediz -yeni taşınan komşulardan biri-
Özgür Abi -yeni taşınan komşulardan biri-
Gizem -yeni taşınan komşulardan biri-
Ayça -yeni taşınan komşulardan biri, Pars'ın sevgilisi-
Pars -yeni taşınan komşulardan biri, Ayça'nın sevgilisi-
Sinan -yeni taşınan komşulardan biri-
Pınar -yeni taşınan komşulardan biri-
Karan -arkadaş ama kimin söylemem ehe-Keyifli okumalar
.
"Sen delirdin mi? Camına kilit taktırmak ne demek?" Camımı kilitlediğimi duyan Kıvılcım bana kızmıştı. Kızmakta haklı çünkü burada hırsızlık yokken camıma kilit taktırmıştım. Çömelip kurutma makinesinde ki giysilerimi sepete koydum. O sırada Kıvılcım omzunu kapıya yaslamıştı.
"Gerçekten iyi misin? Yoksa bana anlatmadığın bir şey mi var? Başın belaya mı girdi? Seni rahatsız eden birisi ya da sapık mı var?" Art arda sorduğu sorular beni iyice bunaltmıştı. Derin nefes almaktan başka bir tepki vermedim. Kurutma makinesinin kapağını kapatıp kalktım. Yanından geçmemle beni takip etti. Odama girip gardırobumu açtım. Giysileri katlayıp sırayla yerlerine koymaya başladım.
"Sen sustukça ben sorularımın cevabını nasıl alacağım?" Onu duymazdan geldim.
"Hey! Sana diyorum." Kolumdan tutulmamla gözlerimi devirdim. Başımı çevirip Kıvılcım'a baktım.
"Şu yeni komşularımız. Bizden bir şeyler saklıyorlar." Kaşlarını çattı.
"Anlamayacağımız dilden konuşuyorlar! Yiğit'i görmüşsündür. Yiğit, Özgür Abinin yeğeniymiş. Özgür Abiye yakın bir yaşta. Bu işte bir iş var." Kolumu elinden kurtardım.
"DC ve Marvel dizileri izleye izleye beyninin bulandırmışsın." Bana inanmayacağını biliyordum.
"Benim dün nerede olduğumu biliyor muydun?" Sorumla düşündü.
"Gizem sizde kalacağını söylemişti. Alkol içmekten sarhoş olmuşsun o yüzden bana diyememişsin." Gözlerim şaşkınlıktan açılıverdi.
Ben ve alkol içmek?
"Sende buna inandın mı? Ya ben alkol içiyor muyum Kıvılcım! Sana diyorum yeni komşularımız bizden bir şeyler saklıyorlar. Ben Birce'ysem bu işi çözerim." Katlama işim bitmesiyle ona döndüm. Gülmemek için alt dudağını dişliyordu.
"Ben burada ciddi bir şey söylüyorum Kıvılcım!" Bana inanmaması hem canımı yakıyordu hem de sinirlendiriyordu. Kolundan tutmamla odamdan attım onu. Yüzüne kapıyı kapatıp kitlememle sinirlerim daha da arttı. Bir anda gereksiz ve saçma bir nedenden dolayı sinirlendiğim için daha da çok sinirlendim.
Her şeyi parçalamak istiyorum. Her şeyi...
Masamın üzerindeki her şeyi yere attım. Aynama bakmamla kendimi gördüm. Üstümde dünden kalma kıyafetimi vardı. Elime aldığım tarağı cama doğru attım. Camın kırılmasıyla etraf cam kırıklarıyla doldu. Sinirden yere çökmemle göz yaşlarım döküldü.
Canım acıyor, alev alev yanıyorum.
Çığlık atmamla bir anlığına yer sarsıldı. Sıcak her yerimi yakıyordu. Ellerime bakmamla ışıklar çıktığını fark ettim. Ellerimi yere koymamla yerin yarıldığını gördüm. Ellerimi geri çekmemle kalbimin atış sesini duydum. Neler oluyordu bana? Kime dönüşüyorum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜÇ
FantasíaBirce doğup büyüdüğü şehirden kopamayan bir kızdır. Ailesinin baskıları ile şehirde kalan Birce neden başka bir yere gidemediğini sorgulasa da daha sonra bunu düşünmemeye başlar. Yıllar geçer ve bütün bunları unutup yaşamına devam eder. İkiz kardeşi...