FuhhTiupan angin yang menerpa perlahan ke wajahnya menyebabkan Elain tersedar dari lena.Elain mengusap matanya sebelum matanya yang masih kabur di buka.
Seraut wajah yang tersenyum memandangnya membuatkan senyuman Elain melebar.
"Dah lama ke balik?".Soalnya sambil membetulkan kedudukan.
Deimos mengangguk.Rambut Elain yang mengurai panjang diselitkan ke tepi telinganya.
Elain memandang Deimos lama sebelum wajah itu disentuh dengan jarinya yang runcing.
"You so handsome".Puji Elain sebelum dia mencubit geram pipi suaminya itu.
"Auch that hurts".Deimos cepat-cepat memegang tangan Elain yang seperti mahu mencabut pipinya.Tangan kecil tetapi sekali dia mencubit kalah ketam.
Tangan Elain di genggam kemas sebelum sebelah tangannya lagi memberikan sesuatu kepada Elain.
Terbesar mata Elain apabila melihat sejambak bunga rose yang agak segar terpampang indah di hadapannya.Segera bunga rose itu direbut dari tangan Deimos dan Elain menghidu bau dari bunga rose.
"For me?".Tanyanya.
Deimos mengangguk sambil tersenyum melihat reaksi Elain yang nampak gembira.
"Thank you!".Ucapnya sebelum pipi Deimos yang dekat dengannya dicium.Ciuman yang hanya sebentar itu menambahkan lagi senyuman Deimos.
"Tak minta pun dapat eh?".Soal Deimos nakal.
"Ish".Elain memukul perlahan bahu lelaki itu.Suka sangat kenakan dia.Ala ciuman tadi pun dia lakukkan dengan spontan kerana terlalu gembira.
Wajah Elain yang sudah merah menambahkan lagi gelakkan Deimos.
"Dahlah".Kata Elain.Gelakkan lelaki itu yang seperti mengejeknya menambahkan lagi panas di pipinya.
"Deimos".Elain memberi amaran tetapi lelaki itu hanya menghiraukannya.
Elain dengan geram menutup mulut Deimos dengan tangannya menghalang gelakkan itu keluar.
Deimos sedaya upaya melepaskan bibirnya daripada tangan Elain tetapi semakin kuat wanita itu menekup mulutnya.
Deimos yang tidak mahu kalah menolak tubuh Elain ke atas sofa dan dia memegang kedua-dua belah tangan Elain dengan sebelah tangannya.
Terbesar mata Elain apabila sekelip mata sahaja lelaki itu sudah berada di atasnya.Wajah Deimos yang agak dekat menambahkan lagi debaran di hati Elain.
"You're so beautiful".Bisik Deimos.Tatapan matanya hanya lurus memandang anak mata Elain yang sudah membulat besar.Bauan Deimos yang menggoda mula menyerbu masuk ke dalam hidungnya.
Tangan Elain di lepaskan dan dia menyelak rambut Elain yang sudah menutupi dahinya itu.Tangan Elain yang sudah bebas daripada di sekat oleh Deimos segera bergerak menyentuh dada Deimos supaya tidak menghempapnya.
Elain dapat merasai dada lelaki itu yang sudah berdegup pantas sama sepertinya.Deimos mendekatkan wajahnya ke wajah Elain dan bibir itu disentuh lembut oleh bibirnya.
Rasa manis bibir Elain menambahkan lagi kemahuan Deimos.Ciumannya yang lembut bertukar kasar apabila Elain juga mengikut rentaknya.Perlahan-lahan tangan Elain melingkari leher Deimos dan sebelah lagi tangannya mengusap rambut Deimos dengan lembut.Mata di pejam rapat untuk menikmati ciuman yang dikuasai oleh Deimos.
Tidak tunggu lama,ciuman mereka dileraikan oleh Deimos untuk memberi ruang kepada Elain supaya bernafas.Wajah wanitanya yang masih terpejam rapat di pandang penuh minat sebelum kepalanya mendekati leher wanita itu.
YOU ARE READING
HER
Разное"I took off your clothes because you're cold and almost dying last night".Jelas Deimos dengan mata memandang keluar kereta.Tetapi masih dingin wajahnya. "Liar!".Elain menaikkan nada suaranya dan tindakkan itu mendapat jelingan tajam dari Deimos. "I...