» hold my hand

4.5K 453 622
                                    

*Bu bölümü neden bu şarkıyı dinleyerek yazdım bilmiyorum.. bol  bol yorum yaparsanız gerçekten çok mutlu oluruuum*

"Günaydın, erkencisin."

Chae Ji dış kapıyı açıp geçmesi için Jimin'e yer açtığında, "Günaydın." demişti Jimin. "Bay Kim dün erkenden gelmemi söylemişti."

Dış kapıyı kapatıp mutfağa yöneldiklerinde etrafa bakındı. "Uyuyor mu?"

Tezgahın başına geçip bırakmış olduğu bıçağı parmakları arasına almış ve hafif gülmüştü. "Evet."

"Neden erken gelmemi istedi ki? Bir sorun mu var?"

"Bu konuda bir fikrim yok ama onunla çalıştığın süre boyunca onu sorgulamaman gerektiğini anlamışsındır diye düşünüyorum. Kahvaltı yaptın mı? Ya da kahve içer misin?"

Jimin gri mermer döşemeli tezgahın önündeki yüksek sandalyelerden birine oturduğunda başını iki yana salladı. "Gelirken bir şeyler atıştırdım. Bay Kim neden uyuyor?"

"Bilmiyorum ve inan bana gerçekten onu sorgulamıyorum."

Güldü Jimin, "Onunla uzun zamandır çalışıyorsun, değil mi?"

İç çekti ve iki elini beline koydu Chae Ji. "O kadar belli oluyor mu? Düşündüm de şimdi.." Bir eli belindeyken diğer elini çenesine koydu yaşlı kadın ve düşünüyormuş gibi yaptı. Ardından elini kendi boy hizasına getirdi, ki bu oldukça kısa bir boydu. "Sanırım o bu kadar minikken onun yanındaydım. Ah, çok hızlı büyüdü. Kendimi yaşlanmış hissediyorum."

Şaşırmış gibi yaptı Jimin gülerek, "Yaşlı mı? Sizi bir akşam yemeğine çıkartmayı bile düşünüyordum."

Önündeki mutfak bezi ile Jimin'in omzuna vurdu ve güldü. Bu genç adama günden güne gerçekten kanı ısınıyordu.

"Kahvaltı yapmak istemediğine emin misin? Bugün senin için yorucu bir gün olabilir, iyi beslenmelisin."

"Evet, eminim."

Chae Ji kahvaltıyı bir tepsinin üzerinde hazırladığında, iki yandan tutmuş ve mutfaktan çıkmak için yeltenmişti fakat Jimin durdurdu onu, "Ben götüreyim." dedi. 

"Ah, nasıl da centilmensin."

Bunu söylemesi üzerine elinde tepsiyle merdivenleri çıkarken bulmuştu kendini. Bay Kim aşağıya inmek istememiş, dün geceden kahvaltıyı yatağını getirmesini istemişti Chae Ji'den. Jimin merdivenleri çıkmayı bitirdiğinde Bay Kim'in odasına yönelmiş ve birkaç tıklatışın ardından içeriye girmişti.

Odanın perdeleri kapalıydı, balkon kapısı aralıktı ve hafif bir rüzgar esiyordu içeriye doğru. Göz ucu ile Bay Kim'e bakmıştı. Taehyung'un başı iki yastık arasındaydı, kahverengi saçları güzelce dökülmüştü ve kolları arasında da bir yastık bulunuyordu. 

İlk önce ilerleyip tepsiyi yanda bulunan komodinin üzerine bırakmış, sonrasında tüm perdeleri açarak içeriye ışık girmesini sağlamıştı. Bunu yapmasının ardından yataktan gelen mızmızlanma sesini duymuştu.

"Chae Ji.." demişti boğuk sesiyle. "Chae Ji lütfen şu perdeleri kapat."

Jimin onun yatağının yanında dikilmiş ve ellerini önünde birleştirerek, "Bay Kim." diye seslenmişti. Ses gelmedi.

my little bodyguard  ༄ vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin