» why did you kiss me?

3.9K 350 859
                                    

*Oylarınızı ve bol bol yorumlarınızı bekliyorum*

"Benim için kalbini boş bırakabilir misin?"

O gece duyduğu tüm sözler kalbinde ayrı bir yer edinmişti Jimin'in. Başlarda her şeyin sadece bir yanılgı olduğunu düşünürken şimdi tüm parçalar yerine oturuyordu zihninde. Hiçbir zaman anlamamış değildi, anlamak istememişti. Sevmek ve sevilmek.. bunlar kendisine epey uzak olan hislerdi ve garipsiyordu bu durumu. Bu yüzden defalarca kez kendisine yapılan imalara karşı tepki vermemiş, öylece durmuştu. Sevilecek biri değildi kendince, sevdiği insanlara da hep zarar gelmişti zaten.

Fakat o gece ilk defa bir şeyler hissetmişti içinde, seneler sonra bir hisse kapılmıştı. Gecenin bir saati elini tutup kahverengi gözlerine bakan bu adama karşı bir şeyler hissetmişti. Yine de yanılmak, ona zarar vermemek ve hayal kırıklığına uğramak istemediğinden şüpheli bir şekilde yaklaşıyordu.

"Bunu yapmanı istiyorum çünkü.." dediğinde de bir an olsun ayrılmadı gözleri.

"Çünkü?" Bir fısıltıdan farksız çıkan sesi, söyleyecek olduğu şeyleri merak ediyordu.

Gülümsedi Taehyung hafifçe, "Çünkü ben benimkini seninle dolduracağım." dedi.

İşte yine o his kaplamıştı içini. Karnında hissettiği şeyler, kalbinde oluşan değişiklikler.. bunların hepsi çok uzaktı kendisine, alışamamıştı. Kötü hissettirmiyordu, aksine garip bir şekilde iyi hissetmişti.

"Zaten çok uzun sürmez, anlarsın ya."

Şu anda bile yaptığı şakalardan uzak durmuyordu Taehyung, istemsizce güldü Jimin.

"Şu anda bile mi? Gerçekten mi?"

Başını salladı. Daha sonra oturur pozisyona geldi ve tutmuş olduğu elinden çekerek onu da yanındaki boşluğa oturttu. Az önceki gülen yüzü gitmiş, yerini şefkatle bakan gözler almıştı. O kadar uzun süre bakmıştı ki kendisine, suratında bir şey olduğu düşüncesine kapılmıştı.

"Bay Kim," diye mırıldandı. "Neden bana öyle bakıyorsunuz?"

"Bakılası bir yüzün var, neden bu fırsatı kaçırayım?"

"Sizden yakışıklı olduğumu mu söylüyorsunuz yani?" Güldü Jimin.

"O kadar mı bilemem ama.." Gülüşü daha da büyüdü Jimin'in. Taehyung'ta aynı şekilde gülerken, "Belki çok daha fazlası." dedi.

Jimin gözlerini kıstı, "Az önce ilk defa kendiniz dışında birini yakışıklı bulduğunuzu söylediniz Bay Kim. O derece mi?"

Başını salladı, "O derece." Sonra boşta olan diğer elini de eli arasına aldı ve kendi kucağına doğru çekti, iyice yanaştı ona. Hafifçe eğmiş olduğu başı, sevimli bir şekilde gülümsüyordu. "Sence de denesek güzel olmaz mıydı?"

"Neyi denesek?"

"Jimin ilişki işlerinden gerçekten hiç anlamıyorsun."

"Hiç sevgilim olmadı Bay Kim."

Şaşırdı Taehyung, "Hiç mi?"

"Hiç."

İç çekti Taehyung, başını salladı yavaşça etrafa bakınarak. "O halde çok şanslısın."

"Ne için şanslıyım?"

my little bodyguard  ༄ vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin