» don't tell him

2.9K 387 595
                                    

*Bol bol yorum yaparsanız çok mutlu olurum, şimdiden teşekkür ederim*

Yaklaşık yarım saatten beri karşısından ayrılmadığı aynanın önünde kahverengi saçlarıyla uğraşıyor, şekline bir türlü karar veremiyordu. Ya ortadan ikiye ayıracak alnını açıkta bırakacaktı ya da hepsini tamamen öne doğru tarayıp alnını kapatacaktı.

En nihayetinde iki yana ayırmaya karar vermiş, saçını yaptıktan hemen sonra da ceketinin omuzlarını silkelemişti. Başını belirli bir ritme göre sallıyor, ara sıra ıslık çalıyor ve parmaklarını şıklatıyordu. Fazlasıyla mutlu hissediyordu bu sabah Taehyung. Ve bunun dün gece ile alakası kesinlikle yoktu. Kesinlikle.

Saçlarının tutamını son kez düzelttikten sonra odadan çıkmış ve ıslık eşliğinde adımlamaya başlamıştı. Aslında bir yandan sessiz olmaya özen gösteriyordu lakin içinde tutamadığı anlamsız bir sevinç vardı, neşeliydi bugün.

Merdivenlerin bitimine doğru Chae Ji karşılamıştı onu. Ellerini önüne koymuş ve eğildikten sonra, "Günaydın Bay Kim." demişti.

Taehyung ise oldukça neşeli bir ses ile karşılık vermişti. "Günaydın Chae Ji."

Chae Ji bir elini ağzıyla kapatıp gülümsemiş ve, "Bugün oldukça neşelisiniz sanırım." demişti. "Size limonata getirmemi ister misiniz?"

Adımları salona doğru ilerlemiş, masanın üzerinde bulunan dergiyi parmakları arasına almıştı.

"Hayır.." Sonra duraksadı. "Kahvaltıyı Jimin ile yapacağım."

"Jimin ile mi?"

Başını salladı.

"O halde kahvaltıyı o geldiğinde hazırlarım."

Dergi sayfaları arasında dolaşan parmakları duraksadı ve tek kaşını kaldırmış şekilde döndü ona. "Geldiğinde mi?"

"Evet efendim, geldiğinde."

İşaret parmağıyla yukarıyı gösterdi, "Jimin.." dedi. "Şu anda yukarıda uyumuyor mu?"

"Hayır efendim, yaklaşık yarım saat önce çıktı evden."

Dudaklarındaki gülümseme silindi, sonra kendi kendine konuşmaya başladı. "Dün gece yüzünden mi acaba? Çok mu ileri gittim? Sence benden çekindiği için mi gitti Chae Ji? Oysa rahatsız etmemek için elimden geleni yaptım. Çok ileri gitseydim bana söylemez miydi?"

Gözleri büyüdü birden, hızlı adımlarla Chae Ji'nin yanına geldi ve kollarını tuttu birden. "Ya işi bırakmayı düşünürse? Chae Ji," dedi. "İleri gitmedim ki, hiçbir şey yapmadım ben. Sadece yatağa yatırdım-"

"Bay Kim.." demişti Chae Ji. "Dediklerinizden hiçbir şey anlamıyorum. İleri mi gittim..derken neyi kastediyorsunuz?"

"Evden çıkarken herhangi bir şey söyledi mi?"

Afallayan zavallı kadın sadece başını iki yana salladı.

"Sence onu aramalı mıyım?"

"Ya-"

"Evet, ben de öyle düşünmüştüm. Arayacağım."

Kumaş pantolonunun cebine elini sokmuş ve telefonunu çıkartmıştı. Aslında ilk başta sesli arayacaktı ama birden onun patronu olduğu ve istediği her şeyi yapabilme özgürlüğüne sahip olduğunu hatırladı. Bu yüzden 'sesli arama' yerine 'görüntülü arama' kısmına basmıştı.

my little bodyguard  ༄ vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin