5.Bölüm

115 26 4
                                    

İçim binlerce kişinin öldüğü kimsesizler mezarlığı , dışım ise o mezarlıkta açan çiçekler kadar güzel . Alışmıştım artık acıyla yanan yüreği gizlemeyi . Bir yok oluşa şahit olan bedenimi ayakta tutmaya alışmıştım ...

Çoğu şeye alışmıştım ama içimdeki bu garip hisse alışamamıştım . Bu hisse aç olan kalbim alışamamıştı . Hiç yaşamadığı bir his vardı çünkü ...

Mer'in örmüş olduğu saçlarıma dokunmadım  dün geceden beri . Sanki  elinin değdiği saçlara imzasını atmıştı  . Ellerim saçlarıma ilk defa bukadar uzak durmuş , sanki dokunsam bozulacakmış gibi. Kıyamıyordum dokunmaya , imzasını bozmaya kıyamıyordum  . O gece sabaha kadar uyuyamadım . Saçlarıma kıyamadım onun ellerinin değdiği saçlarıma dokunamadım. Ya bir daha bu saçlara dokunamazsa...

Son kez aynaya örülü saçlarıma baktım ve Mer'in benim için almış olduğu üzerimdeki elbiselere. Şuan onun imzaları vardı üzerimde . Benden uzakta olsa ona alışmıştım ...

Adının Sima olduğunu öğrendiğim Asır'ın sekreteri bana onun hakkında birkaç bilgi yollamıştı. Ama ona ne için bakıcılık yapacağımı söylememişti . Galiba bunun cevabını da bugün alacaktım . Son kez kendime baktım ...

Tam vaktinde gelmiştim . İlk iş günün verdiği heyecan vardı üzerimde . Ya başaramazsam diye düşünsemde aldırış etmedim . Çünkü biliyordum buna mecburdum ve bu yüzden başarmam gerekiyordu.

"Geç Lola ve beni iyice dinle " içeriye gecmiş artık sorduğum soruların bir bir cevabını alıyordum ." İlk başta en çok merak ettiğin soruyu cevaplayayım ?." İlk sorduğum soruyu az çok tahmin etmişsinizdir . Ben sessiz dururken Sima ise benim aksime hızlı ve anlayacağım şekilde konuşmuştu . " Asır tek yaşıyor burda . Ailesi yurt dışında . Oyüzden eve bir bakıcı gerekiyordu . Ona göz kulak olacak , evi toplayacak , gerektiğinde de ona yemek yapacak biri...."

"Ozman gitsin evlensin daha iyi.!"

Ağzımdan çıkan cümleyle yerimde kıvranırken aksine karşımda duran Sima ise gülme krizleri yaşıyordu . Ama haklıydım sonuçta gitsin evlensin yada bir hizmetçi tutsun ....

"Haklısın Lola . Ama Asır buna hiç yanaşmadı . Hizmetçi yerine bakıcı yazmamızın sebebi ise Asır bazı geceler evde olur ve o gecelerde sende burda kalacaksın .! "

"Neden ?"

Sanki soracağım soruyu beklermişçesine hemen cevap vermişti .

"Çünkü anne şefkatine aç biri . Ve bu evde kaldığı geceler ona anne şefkatini vereceksin . Ona annesi gibi davranacaksın!" saçmalık desem beni anlar mısınız? Yoksa bana karşımı gelirsiniz. Çünkü şuan bir saçmalığın içerisindeyim . Nasıl olurda koskoca adam anne şefkatini görmemiş diye bakıcılık tutsun ki ? Vazgeçsem şimdi hiç bu işe basvurmamış gibi yapsam
Bence en iyisi buydu . Tam ağzımı açacakken ,

"20.000 TL "

Çüş oha sadece bir bakıcılık için alacağım maaşa bakın . Hem de anne şefkatini tek vereceğim bu adama . Oha çüş bukadar para . Demek anne şefkati bukadar para ederdi , peki benim annemin bana duyduğu şefkat kaç para ederi . Bence bunun yarısı bile etmezdi hatta belleşe olurdu . O şefkat kelimesinden bile anlamaz ki .... laflar tekrar boğazımdan içime bir yere saplamaya doğru yol alırken ben istemsizce ellerimi uzatmış bu işi resmen kabul etmiştim . Etmeseydim içimde kalırdı . Abi bu parayla Türkiye'de iş bulmak zordu . Hem mantıklı düşünürsek aylık bir 15.bin kalırdı cepte . Bende birkaç ay çalışır birikim yapar kendime bir yer açardım sonra defolup giderdim bu yerden . Oh mis...

ÊZAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin