Nebyl čas dát Mie dárek, takže ji ho dám teď. Šla jsem před Miin pokoj a zaklepala na dveře. Ze vnitř se ozval hlas, který říkal pojď dál. Otevřela jsem dveře. Na posteli ležela Mia a za zády jsem měla knížku v dárkové tašce.
„Nebyl nějak čas, dát ti dárek. Tak ti ho chci dát teď." Ruku s taškou jsem dala před sebe a podala ji Mie. Ona chytla knížku a rozzářila se.„Tu jsem chtěla, moc děkuju."
„Za málo." Usmála jsem se.
„Tak honem, musíme na párty!" Řekla radostně. Byla v krátké sukni a topu. Bylo skoro půl osmé. Šly jsme se obout do předsíně. Obě dvě jsme měli dvě malé kabelky. Já jako vždy jsem si vzala tenisky a Mia podpatky. Otevřela jsem dveře a už tam stálo auto. Tak jsme si nastoupily. Na chvilku jsem zavřela očia už jsme tam byli. Párty byla i venku před domem. Všude kolem domu byla slyšet hudba, která vycházela že vnitř. Lidé u vnitř pily, hráli Beer pong a podobně. Já jsem se odtrhla od Lucase a Mii a šla jsem hledat Alexis. Po pár minutách jsem ji našla. Měla taky už trochu v sobě alkoholu. Já bych neměla pít, nebylo mi ještě osmnáct, ale i šesnáctiletý tu pijou, tak co. Dám si
něco slabého. Jinak by mě máma zabila. S Alexis jsme tam něco pily, povídali si. Sofie pak tancovala na stole. Lucase s Miou jsem neviděla. Pak se ode mě Alexis odtrhla a já tam byla sama. Tak jsem si šla pro další pití. Všechno bylo takový jiný, víc zábavný. Vzala jsem si rovnou dva plastový kelímky, a nalila si tam něco. Ani nevím co to bylo. Držela jsem je v rukou když
jsem do někoho vrazila a kelímky se vylili na Lucase. Zase on, je příšernej!
„To do mě ráda vrážíš?" Šibalsky se usmál.
„To ty si do mě vrazil, už zase." Podívala jsem se na něho.
„Ty by si pít už neměla. Táhne to z tebe."
„Hele nejsi můj otec, tak se nestarej a dej si taky."„Sarah, já to myslím vážně. Už by si pít neměla!"
„Však já taky. Dej si se mnou."
„Sarah proč si tak paličatá?"
„Protože." Mrkla jsem na něho.
„Protože není žádná odpověď."
„Ale je." Chvilku jsme byli zticha a pak jsem prolomila ticho.
„Já tě asi miluju!" Jsem na něj vyvalila. Zatvářil se udiveně.
„Co to říkáš? Si jen opilá, není topravda."
„Ale je." Když v tom jsem se na něho vrhla. Začala jsem ho líbat, ale on se odtrhl.
„Sarah!"
„Ou, asi budu zvracet!" Řekla jsem a rozběhla jsem se do koupelny. Tam jsem se vyzvracela do záchodu. Pak jsem si opláchla obličej a přes dveře jsem komunikovala s lucasem.„Jo jsem v pohodě, už jdu." Otevřela jsem dveře a za nimi stál Lucas.
„Měla by si jít domů. Odvezu tě."
„A kde je Mia?"
„Ta šla za kamarádkami. Jen ji to řeknu a pojedeme." Našli jsme Miu v obývacím pokoji.
„Mio Sarah je špatně, opila se. Musí domů." Řekl Lucas.
„Dobře a mám jet s vámi, nebo tu mámzůstat?"
„Klidně tu zůstaň, my to snad zvládneme."
„Tak dobře ahoj." Políbili se a já šla s Lucasem k autu. On stál u auta a já šla pomalu za nim. Nějak se mi zatočila hlava a spadla jsem na zem.
„Sarah!" Lucas ke mě přiběhl.
„Jsi v pořádku Sarah!?" Zeptal se.
„Jo jsem, jen se tu chci opalovat. Kdyžsvítí krásně to sluníčko." Vzal mě do náruče a odnesl mě k autu. Už předtím měl otevřený dveře od spolujezdce a posadil mě tam. Připoutal mě a zavřel dveře. Obešel auto a otevřel dveře u řidiče a nasedl si. Připoutal se a nastartoval. Zavřela jsem oči.
...............
Bože mě bolí hlava! Otevřela jsem oči a rozhlédla jsem se po pokoji. Jak jsem se dostala do své postele!? Já si od tančící Sofii nic nepamatuji. Sakra! Podívala jsem se na židli a na ní ležely šaty které jsem měla včera večer na sobě. Podívala jsem se tedy pod deku. Proč tu ležím ve spodním prádle!? Kdo mě sakra svléknul!? Tak fajn, půjdu se nasnídat a zeptat se Mii jestli něco
neví. Vzala jsem si na sebe župan a šla jsem do kuchyně. Sedla jsem si ke stolu. Já vlastně hlad nemám. Nikdo u stolu nebyl kromě mě....no to jsem zakřikla přišla Mia, alespoň se jí zeptám.
„Ahoj." Pozdravila Mia.
„Ahoj, potřebuju tvou pomoc."
„Co se stalo?"
„Za prvé, kde jsou rodiče? A za druhé, jak jsem se včera dostala domů?Já si to nepamatuji."
„Přece u babičky, až do zítra. No a domů tě vezl Lucas, opila si se a tak se nabídl že tě odveze."
„Co!?"
„Navíc za chvilku přijde, vždyť jsme se domlouvali. Mrkneme v pokoji na nějaký film."
„Tak to se jdu převléct." Šla jsem do koupelny, kde jsem si udělala veškerouhygienu a pak si rozčesala vlasy a udělala dva copy. Pak jsem si na sebe vzala šortky a tílko. Šla jsem po schodech a někde v půlce jsem se zastavila. Lucas se tam objímal s Miou. Já na něho koukala a on se objímal dál s Miou. Pak se na mě podíval a já uhla pohledem. Sešla jsem schody.
„Ahoj." Pozdravila jsem.
„Ahoj. Jak ti je?" Hned se zeptal.„Je to lepší." Trochu mě bolí ještě hlava.
„Běžte si sednout, donesu nějaký jídlo a pití." Řekla Mia. Šli jsme tedy do obývacího pokoje. Sedli jsme si k sobě na pohovku.
„Takže ty si mě prý odvezl domů."
„Jo, bylo ti dost špatně. Bál jsem se o tebe, hlavně když si sebou švihla na zem."
„Jak jako švihla na zem? Mám
totální okno."
ČTEŠ
Before I met you
Roman d'amourSarah Carter je zamilovaná dost dlouho, do jednoho kluka, který na ní z ničeho nic jednou promluví. Ona se bude stydět, ale nakonec ji to přejde. Její sestra ji najednou oznámí, že má kluka a půjde jejich celá rodina s ním na oběd. Když záhy zjistí...