23 kapitola

15 1 0
                                    

„Čekám na dívku mého života." Odpověděl mi. Sedla jsem si na houpačku vedle Lucase.
„Proč jsem měla přijít?" Zeptala jsem se.
„Uvědomil jsem si, že náš tanec nedopadl moc dobře a chtěl jsem to napravit." Pousmál se na mě.
„Takže tohle je rande?"
„Ber to jak chceš, ale já to tak beru.

Kdybych ti to napsal nepřišla by si." Vstal z houpačky a šel přede mě, nabídl mi ruku a řekl:
„Můžu prosit?"
„Nehraje tu žádná hudba."
„Mohu napravit." Vytáhl mobil z kapsy a začala hrát písnička z reproduktorů.
„Tak co? Půjdeš tančit?"
„Já nevím."
„Ale notak, prosím jen jedem tanec.

Nikdo tu navíc není."
„Tak jo." Chytla jsem se jeho ruky která mě vedla kousek od houpaček. Chytl mě za bok a já jeho kolem krku.
„Vidíš hodíme se k sobě." Pronesl.
„Co? Proč to říkáš?"
„Protože to je pravda. Kdy si to už přiznáš?"
„Pochom Mia je moje sestra, tohle by si mi neměl říkat."

„Vážně? A proč? Řekl jsem ti to v kuchyni."
„Nedořekl si mi to celé, přišla tam Mia."
„Je mi jedno, že mě Mia za to bude nesnášet, ale city si nevybereš."
„Za co tě bude nesnášet?"
„Za tohle." Nahnul se ke mně a políbil mě. Já jsem jen nehybně stála a nic nedělala. Co když, co když mi Mia odpoustí. Za to co jí provádím. Ničím jí

vztah s jejím klukem, co to dělám? Tohle nemůžu. Odtrhla jsem se.
„To nejde." Jsem řekla a odcházela jsem. V tu chvíli mě chytl za ruku a já se k němu přiblížila.
„To ne, nenechám tě odejít. Nechám si zkazit život, jenom proto....."
„Proč?"
„Protože nechceš ztratit sestru. Chápu bojíš se, bude jí to mrzet, ale co když

tebe to mrzí víc. Co když to ty tady prožíváš to špatný. Tohle je milostný trojúhelník a když si nevyberu teď, tak už nikdy. Já si vybírám tebe Sarah." Na to mě políbil. Tak jo. Jednou mi Mia určitě odpoustí. Jednou určitě. Odtrhla jsem se.
„Máš pravdu." Jsem řekla.
„Tak co kdyby si ještě nešla domů, a byla tu semnou?"

„M-musím domů. Když si mi napsal, tak jsem neváhala a rovnou jsem šla."
„Jen chvilku...prosím." Usmál se a furt se drželi za ruce.
„Ale jen chvilku." Usmála jsem se na oplátku.
„Chvilka je pro mě s tebou tak krátká, když jsme spolu tak čas utíká jako voda."
„Tak tu budu déle než chvilu."

„To je jaká doba?" Se zeptal.
„To je dlouhá doba. Až mě bude i máma nahánět." Zasmála jsem se.
„A co kdybych tě doprovodil domů."
„Ráda bych, ale jak si tvoje holka bydlí ve stejným domě jako já."
„No jo, to je blbý. Navíc já jsem tu motorkou. Už je správná."
„Tak myslím že to dělá věčí hluk než auto."

„Budu mít helmu, nemohla by mě poznat."
„To nemohla no, ale tu motorku jo."
„Tak řekneš že si byla s Cameronem. Myslím že Cameron s Miou nechodí, takže ji to bude fuk." Pousmál se.
„Tak jo, tak jedem?"
„Ještě chvilku."
„Už musím domů."
„Tak fajn." Usmál se. Šli jsme k motorce

on si nasadil helmu a podal mi druhou.
„Proč tu máš dvě když si sám?"
„Abych tě mohl svézt domů." Šibalsky se usmál. Nasedli jsme na motorku a on nastartoval a vyjel. Za pár minut jsme byli před domem. Já jsem slezla z motorky a sundala si helmu. Podala jsem mu ji. On si ji taky sundal a já rychle postoupila do předu, aby mu nešlo vidět do obličeje.

„Co blbneš?" Jak jsem to dořekla dveře se otevřeli a Lucas mě začal líbat. Natočili jsme se tak aby mu nešlo vidět do obličeje. Jakmile jsem slyšela bouchnutí dveří odtrhla jsem se.
„Tak to bylo o chlup. Ahoj zítra." Řekl a nasadil si helmu a odjel. Já jsem se otočila a šla jsem ke dveřím, odemknula jsem a vešla dovnitř. V předsíni jsem se zula a šla jsem do

pokoje. Otevřela jsem dveře a na mé posteli seděla Mia. Zavřela jsem dveře a šla k posteli.
„Co tu děláš?" Jsem se zeptala.
„Co děláš ty!?" Vyjela po mě.
„J-jak to myslíš?" Jsem se zeptala.
„Proč si se líbala s Lucasem!?" Sakra! Tak jo musím to hodit na Camerona. Začala jsem se falešně smát.
„To byl Cameron. Půjčil si jeho
motorku."

„Sarah, promiň to jsem nevěděla....takže ty a Cameron jo?"
„N-no jo."
„To je boží!" Vykřikla.
„Nekřič prosím, nechci aby tě slyšeli rodiče." Poprosila jsem ji. To bylo a chlup, málem nás načapala. Když vidím její reakci, tak se jí bojím říct pravdu. Malá lež nikdy neuškodí. Jednou ji pravdu řeknu, ale ne teď.

„To by jsme si mohli dát dvojitý rande?" Navrhla.
„To radši ne, nejsme tak daleko, teprve jsme spolu začali chodit."
„To nevadí, ale jednou si ho dáme."
„Tak fajn." Falešně jsem se usmála.
„Půjdeš prosím, chci být chvilku sama?"
„Jasný." Usmála se a odešla. Radši půjdu do sprchy. Vzala jsem mobil a šla jsem do sprchy. Položila jsem ho na

komodu a svlékla jsem si oblečení. Vstoupila jsem do sprchového koutu a začala jsem se sprchovat. Když jsem se vysprchovala, vzala jsem osušku a obmotala ji kolem sebe. Vzala jsem si mobil a otevřela jsem dveře na chodbu. Jak jsem vešla tak jsem uviděla Lucase. Zavřela jsem dveře a koukla se na Lucase, který stál zády ke mě. Otočil se a prohlížel si mě.

Before I met youKde žijí příběhy. Začni objevovat