Maggie 20'li yaşlarında henüz sözlü ve bu akşam evlenecek bir kadındır. Eş adayı ve arkadaşlarıyla birlikte günün sitresini atmak ve yeni gelen konukları karşılamak için konuk odasında
evleneceği çocuğun adı Edward'ı ve yanında bekliyordu. tabiki iki sadıç Lara ve Mike ve diğer arkadaşları oradaydı. bekliyordu. Misafirler genelde basit kişilerdi. Babasının arkadaşı, Annesinin ortağı osu busu. ama birtanesi Dedesinin Askerlik arkadaşıydı ve çok yaşlı bir adamdı. Adam Almanya'da Savaşmış bir Amerikan askeriydi. Odaya girince hemen koltuğa oturdu. Sessiz ve yaşlı bir beydi. Dede ile birlikte ortamda 7 kişilerdi.
Sonunda Maggie'nin arkadaşlarından birisi sessizliği bozdu ve adama askerliği ile ilgili sorular sordu. Nerede yaptın? kiminle savaştın? hiç ilginç bir şey gördün mü?
işte o an adam koltukta kendini düzeltti ve "evet" dedi hızlıca. Meraklanan arkadaşları bunu öğrenmek istediler. adam hikayesini anlatmaya başladı. bir sefer sırasında bir Nazi üssünü bombalamışlardı. Üste yaşayan herkes ölmüştü. içeri kontrol için bir tek kendisi inmişti. (Bu kısmı söylerken biraz durdu ve sordu) "niye sadece ben indim bilmiyorum orası tehlikeli olabilirdi!" dedi sonra devam etti.
Girdiği yer eski bir kilise kütüphanesinin alt katıydı. bulunduğu odada yüzlerce eski kitap vardı ama içlerinden bir tanesi çok ilginç bir büyü kitabıydı. "bu büyü en eski ve en ölümcül kara büyüdür" dedi "etkilenen kişi hiç var olmamış olur" dedi. bu sırada arkadaşlarından bir tanesi sordu "görünmez olmak gibi mi?" adam kafasını salladı "hayır. Eğer görünmez olursanız birisi sizin varlığınızı hatırlardı bu direk sizin hatırlanmamanızı sağlıyor" dedi ve ekledi "hiç kullanmadım ama belki hatırlamıyorum. yine de buna karşı zaafımı hissediyorum" dedi.
"peki kaybolmaya başladığımızı nasıl anlarız?" dedi bir tanesi.
Adam sinsice güldü. bu onun gibi yaşlı bir adama yakışmayan bir gülümseme idi
"en başta boğazınızda bir yumru hissedersiniz. Yutkunmanızı engelleyen bir şeydir bu" bunu duyunca Maggie irkildi ve yutkunmaya çalıştı. "sonra kitlenirsiniz. hareketsizsinizdir aynı bir kabustaki gibi" Maggie Hareket etmeye çalışmıştı "ve en sonunda varlığınız silinir" bu son cümleyle Maggie hareket etmeye ve yutkunmaya başladı. Gözlerini kapatmıştı ve derin bir nefes çekmişti.
arkadaşlardan birisi gülüp çevresine bakındı "evet belliki 5 kişiden kimseyi yollayamadığınıza göre büyü işe yaramadı" dedi. Adam kafasını salladı "evet. belliki bu sefer insanlar şanslıydı"
Herkes Gelinlik giymiş Lara'nın yanına gidip fotoğraf çektirdiler ve erkekler damat adayı Edward ile şakalaşıyorlardı.
yaşlı adam durdu ve boşluğa baktı "acaba kimdin. niye bu odadaydın. ve şuan neredesin"
Maggie ise Boş bir lobide oturuyordu.