Podziękowania

214 11 8
                                    

Dziękuję wszystkim, którzy to przeczytali. I przepraszam za brak systematyczności w dodawaniu rozdziałów. Mam nadzieję, że podobało wam się moje opowiadanie.

Dziękuję za każdą gwiazdkę, komentarz i wyświetlenie. To naprawdę motywuje do kontynuowania pisania. Jeszcze przeproszę was wszystkich, którzy chcieli happy endu, gdzie Lottie i Thranduil są razem, a ona zostaje królową Leśnego Królestwa. Szczerze to na początku właśnie tak planowałam to zakończyć.

Zakończenie, które przeczytaliście to mój zmodyfikowany sen. W moim śnie zginęła w obronie Thranduila, po czym Thranduil nie odpłynął tylko wypędził ze swego serca mrok i Mroczna Puszcza odżyła. Ale ja jak to ja musiałam to trochę zmienić i jestem nawet zadowolona z efektu końcowego.

Pisząc epilog prawie się popłakałam. Bardzo związałam się z głównymi bohaterami i po prostu ciężko mi było pisać o śmierci jednej z nich.

Bardzo dziękuję za wszystko. Że to przeczytaliście. Możesz zostawić coś po sobie, czy też odwiedzić mój profil. I mam jeszcze pytanie.

Czy chcielibyście przeczytać kiedyś jeszcze coś mojego autorstwa?

Za wszystko jeszcze raz dziękuję. I ja się żegnam. Mam nadzieję, że wam się podobało, papa!🍫

🎉 Zakończyłeś czytanie 𝐔𝐌𝐘𝐒𝐋 𝐙𝐀𝐏𝐎𝐌𝐍𝐈𝐀𝐋, 𝐀𝐋𝐄 𝐍𝐈𝐄 𝐒𝐄𝐑𝐂𝐄 • 𝐓𝐡𝐫𝐚𝐧𝐝𝐮𝐢𝐥 🎉
𝐔𝐌𝐘𝐒𝐋 𝐙𝐀𝐏𝐎𝐌𝐍𝐈𝐀𝐋, 𝐀𝐋𝐄 𝐍𝐈𝐄 𝐒𝐄𝐑𝐂𝐄 • 𝐓𝐡𝐫𝐚𝐧𝐝𝐮𝐢𝐥Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz