Sabah maalesef alarm sesiyle uyandım bugün şu 鸿涛 Hóng tāo denen adamla toplantı yapıp anlaşmayı bağlamaya çalışıcaz ayy umarım olurda değer geldiğimize taa nerden geldik
"Aras hadi kalk" diyip yanağına küçük masum bir öpücük konduracakken beyfendi kolumdan tutup bi anda üstüme çıktı "sabahın köründe kalkacaksın ama bu şekilde uyandırılacaksın deseler gıkımı çıkarmam,toplantıya gitmeden önce enerji toplamaya ne dersiniz hanımefendi?"
"Aklınız fikriniz sevişmede bi nefes alın beyfendi"
Hızla kalıp tuvaletteki makyaj malzemelerimi aldım "hadi araaas seni beklemeden gidicem şimdi""Tamam tamam kalktım sevgilim"
"Ha şöyle adam ol" diyip kıkırdadım
""Göstericem ben sana gece nasıl adam olunurmuş"
Kapı birkaç kere tıklandı açtığımda Burak karşımda "geç kalıyoruz hadi kahvaltı yapmadan gitmemiz gerekecek sonra"
"Bak gördün mü" arasa dil çıkarttım
"Bende diyorum sabahtan beri Aras beye ama bi türlü uyanamadı benim de tek makyajım kaldı"
"Tamam 20 dakikaya aşağıda olun"
Birşey demeden kapıyı kapattım aradan bi 20 dakika geçti artık hazır bi şekilde inmiş kahvaltımızı yapıyorduk
"Hadi yediyseniz çıkalım mı?"
"Tamam Burak geliyoruz"
"Bu Burak da amma darladı bekle de sevgilimle bi kahvaltı yapayım ağız tadıyla"
"Aras hani bugün önemli bir iş bağlayacağız ya hani bırak şimdi kahvaltıyı falan"
Kolundan tutup kaldırdım (ya ben bu ilişkide neden böyleyim) neden öyle acaba nazloş resmen sen erkek, Aras kız gibi amaan hep erkek ön planda olacak değil ya!Uzun yolun ardından mekana girdik klasik siyah giyimli adamlar vardı zaten bunlara küçüklüğümden beri alışkındım ama adam malikanesini neden Osmanlı sarayı gibi yapmış onu anlayamadım (hakkaten nazlı Allah'ı çinlisi ne alaka)
Tercüman aracılığıyla konuşmaya başladık
"Hoşgeldiniz"
"Teşekkürler"
"Hang tao direkt konuya girmek istiyor"
"Tabi bizde öyle istiyoruz"
"Şimdi şöyle sizin sevkiyat yaptığınız 3 ülke Amsterdam, Londra ve Roma'ya verdiklerinizin aynısını istiyoruz"
"Evet ama onlar özel yapım özel kullanıcılar için bunu karşılayabilir misiniz bir kadın bunu nasıl yapabilir ki? Siz en ufak bir şeyde bile ağlar sorun çıkartır mızmızlanırsınız"
Diyerek hafifçe güldü (senin o gülüşünü götüne sokar neyse sakin nazlı)"Sizi dünyaya getiren de bir kadın? Ayrıca bizler ne zamandan beri "güçsüz" düştük?"
"Tamam tama hadi bana şimdi kadın hakları savunuculuğu yapma, gerçi olmayan bir şeyi de savunamazsın değil mi?" Diyerek güldü
Aras'a fısıldadım "tutma beni koparıcam kafasını!"
"Şişt! Sakın!" Diyerek fısıldadı"Kadın hakları ağıza oyuncak olacak haklar değildir sıkışınca kadın haklarını kullanamazsınız.. ayrıca şunu da hatırlatırım ki siz sıçtığımın ihtiyaçlarınız içinde bir kadına muhtaçsınız! Şimdi siktirin gidin amk sizle anlaşma manlaşma yapmıyorum gelmiş bana kadınsın yapamazsın diyorsun"
ayağa kalktım korumalara beni korumaları için işaret verdim adama hızla yürüdüm kolunu ters çevirip masaya yasladım
"Şimdi diyeceklerimi harfi harfine çevir duydun mu!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arna
Teen Fiction-Kitabım +18 içerikler barındırıyor- -rahatsız edici cinsel içerikler bulundurmaktadır- ----------- BEN NAZLI KANDEMİR BABAM YÜCEL KANDEMİR'İN SİLAH KAÇAKÇILIĞI İŞİNİ DEVRALARAK BU SİKTİĞİMİN HAYATINI SİKMEYE GELİYORUM!" ----------- Ailesini trafik...