21.

181 16 4
                                    

POHLED MINHA

Newt sedí vedle Sonyi, která se snaí nabourat do kamer Zlosinu a já stojí za nimi. Potřebujeme vědět, co se tam děje.
,,Hm, to je divný." řekne nahlas Sonya.
,,Co?" zeptám se.
,,Nevím, nemám se do čeho nabourat, vechny kamery jsou mimo." vymnění si s Newtem pohled.
,,Zkusím záznam před 3 hodinama ze zálohování." řekne a dá se do práce.

Pár minut na to, máme přístup ke vem kamerám. Postupně je projídí a dojede k jedné kameře, která je zaifrovaná.
,,To bude Avy kancelář." nadhodím. Sonya přikývne. Dá se do deifrování, to u jí trvá nejmíň dalí hodinu.

Kdy se jí to povede, vichni se ztichneme a pozorujeme a posloucháme rozhovor Avy a jejich třech dětí.

,,Jsou tu dvě monosti, buď se vrátíte ke svým kamarádům, protoe jste splnili svou část dohody. Dodali jste nám lék. Teď záleí jestli vám vai kamamarádi odpustí za to co se stalo. Sice jsem vám dala vehchyn dokomumenty, co podepsali, ale můou říct e jsem je zfalovala. Pak u je na nich čí stranu si vyberou." přejede vechny tři pohledem.
,,Monost číslo dva, lék podáme vem, co se nepromněnili v raply a nae rodina můe odejít. Můeme začít znovu. Nás 5 někde daleko." Lett se podívá na Toma, ten jí pohled oplatí. Po pár vteřinách Lettie přikývne.
,,Já bych tu viděl monost číslo 3." promluví Thomas a vytáhne zbraň. Opře ji o stůl a namíří ji na Avu. Ona vak udělá to samé.
,,Vidím, e monost 2 je velké tučné NE." uchechtne se Ava.
,,Co myslíte, e se teď stane? Vy tři sejmete několik vojáků a zbytek mých zaměstnanců? A pak co? Monost číslo 1 bude stále stejná, nevíte jistě zda vám vai kamarádíčci odpustí." pokračuje dál. Vymněním si s Newtem pohled.
,,Má pravdu. Moná ne, moná ano, to u se ty ale nedozví." odpoví ji Addy.
,,Je konec, Avo. Prohrála jsi." stoupne si Thomas.
,,Já? Myslíte, e to dělám kvůli mě!? Ví proč jsem se stalo hlavou Zlosinu? Abych ututlala před světem, co je Mia a Kiara zač! Myslíte, e se mi to líbilo? e jsem si uívala jak tolik mladých ivotů umřelo jen proto, e jsem nemohla nechat svou dceru umřít na neznámou nemoc?" podívá se na Lett a Addy.
,,Kdy jsem se dozvěděla, e jsem znovu těhotná, bála jsem se, e se narodí jako Mia. e bude nemocná. Potom jsi se narodila a byla jsi naprosto zdravá a já nechápala proč, proč nemohla být i Mia zdravá. Kdy jsme tě poprvé vzali na experimenty, aby jsi pomohla Mie, byla jsem proti, bála jsem se e tě třeba nakazí. Potom, ale vznikla Erupce a já věděla, e je to moje chyba. Kdyby jsem tě neměla, kdyby jsi se nenarodila. Nic z tohohle by se nestalo. Mia by nejspí umřela a mě by to zničilo, ale rozhodně míň ne jsem teď. Snaila jsem se Scarlett, váně jo, ale vdycky budu litovat, e jsi se narodila. Zničila jsi mou rodinu..." Thomas stiskne spouť a kulka ji trefí přímo do srdce. Vichni vykulíme oči, ale pozorujeme dál. Scarlett zalapá po dechu a prudce vstane. Addy okovaně vstane krátce po ní. Scarlett se podívá na Toma. On jí pohled opětuje. Ne stihnou cokoliv udělat, dveře do kanceláře se otevřou, vběhnou dovnitř dva vojáci. Addy pouije své schopnosti a odhodí je o zeď na chodbě. Přepneme kameru, aby jsme věděli, co se stane dál. Vichni tři vyjdou z kanceláře a Thomas oba vojáky střelí.

Někam se vydají, potkají plno dalích vojáků, to je ale nezastaví a dostanou se a do laboratoře, kde vyzvednou jejich otce.
,,Zabili jste ji?" zeptá se jich. Vichni přikývnou. Zvedne se, popadne taku a opět někam vykročí.
,,Tome jdi s tátou, musíme to tu spálit do základů." Lett se zastaví a podívá se na Addy. Jen přikývne a následuje ji. Natáhnu se přes Sonyu a podívám se na Newta.
,,Myslí, e tohle byl jejich plán celou dobu?" zeptám se nahlas. Newt neodpoví, místo toho vytáhne z kapsy fleku. Podá ji Sonye, ta se na něj vak nechápavě podívá.
,,Co je to?" zeptá se ho.
,,Nevím, Scarlett řekla Tesse, e se na ní musíme podívat, e pak ve pochopíme." vysvětlí. Sonya ji zasune do počítače a čeká ne se načte. Já si s Newtem na moment vymněním pohled.

POHLED SCARLETT (před 4 hodinama)

Prohledáme několik místností ne najdeme hořlaviny. Po cestě potkáme pár vojáků, ale nemají proti nám anci. Je jich málo, my máme schopnosti, které oni nemají.

Popadneme co nejvíc hořlavin a po cestě ven je vylíváme za námi.

Kdy jsme u východu, krneme sirkou a hodíme ji do budovy. Do pár minut hoří snad vechny patra.

Rychle vyběhneme ven, ale nejsme dost rychlí. Někdo za námi vystřelí. Otočím se a střelím nazpět. Střílím vak do neznáma, protoe nikoho nevidím.
Podívám se na Addy, má postřelené stehno, krvácí. Rychle. Schovám zbraň a skloním se k ní. Vytáhnu si pásek od kalhot a pevně jí ho uváu nad ránou, abych spomalila krvácení.
,,Tome, Addy je postřelená, jsme před budovou Zlosinu." ozvu se mu v hlavě. Neodpoví.

Objeví se vak pár minut na to. Vezme Addy do náruče a oba se rozeběhneme k letadlu, které stojí na kraji poutě.

Thomas Addy poloí na zem a já se vydám za tátou, on se zatím vznese. Zadám souřadnice a vyletíme domů.
,,Budeme tam a za 5 hodin." vrátím se zpátky za Tomem a Addy. Leí na zemi v bolestech.
Najdu lékarničku a udělám pro ní ve, co v tenhle moment můu.

Celý zbytek cesty ji tlačím na ránu, abych zpomalila krvácení, nevím vak jestli to bude stačit.

POHLED THOMASE

Podívám se na Addy, poté vzhlédnu na Lett. Obě jsou bílé jako stěny. Addy protoe umírá, a Lettie protoe je toho na ní moc. Myslím, e si dnes nevzala své práky.

Povzdechnu si a ozvu se Tess.
,,Tess, letíme k vám, vím e jste natvaní, nic nechápete a neradi by jste nás zabili, ale potřebuju tvojí pomoc. Addy postřelili a umírá. Potřebuju, aby jsi připravila sál nebo cokoliv, aby jste jí mohli zachránit." řeknu ji telepaticky. Neodpoví. Dlouho.
,,Dobře." odpoví velice stručně.

,,Tessa ve připraví, aby jí zachránili." podívám se na Lett. Jen přikývne. Poté zavře oči a snaí se pravidelně zhluboka dýchat. Snaí se uklidnit.
***

POHLED SCARLETT

Celou cestu mě íleně bolí moje vlastní střelná rána. Musím vak nejdřív pomoct Addy. Táta musí pilotovat a Thomas neví, co má dělat. Není to doktor.

,,Jak dlouho jetě?" zeptám se polohlasně.
,,Pár minut, u jsme skoro tam!" odpoví táta. Divím se, e mě vůbec slyel.

Destiny of oursKde žijí příběhy. Začni objevovat