38.

158 13 0
                                    

Táta mě pustí, ale skoro okamžitě se potopím pod vodu. Stoupnu si na nohy a postavím se, abych se mohla nadechnout.
,,Nechápu to! Jak mám dělat něco s rukama a něco jinýho s nohama a ještě k tomu ZÁROVEŇ!?" rozhodím rukama a podívám se na tátu. Všichni na pláži vybuchnou smíchy.
,,Haha, příjde vám to vtipný? Však si to pojďte zkusit taky!" založím si ruce na hrudi.
,,Fajn, fa.." zvedne se Tom, ale zastaví se, když zaslechneme Addy s Tessou jak volají naše jména.

,,Ehm, Lett, Tome, můžeme s váma mluvit?" zkousne si nervózně ret.
,,Děje se něco?" zeptám se jako první.
,,Rodiná.. záležitost." odpoví Tessa. Vylezu z vody a s Tomem se vydáme za ní. Vymněním si s Newtem pohled.

Poodejdeme kousek stranou.
,,Někdo ze Spravedlnosti se vloupal na medinu a vzal všechny složky, co jsem měla v šuplíku." začne Tessa.
,,Na co jim budou lékařské záznamy?" zvednu na ně obočí.
,,Aby zjistili naše slabiny?" snažím se odpovědět sama sobě.
,,Nejspíš, ale to mi moc vrásky nedělá! Nejhorší zranění za těch 5 let jsme tu měli tebe a Addy!" odpoví mi Tess.
,,Co ti vrásky dělá?" zeptám se. Tessa si vymnění pohled s Tomem. Tomu za chvíli dojde na, co myslí.
,,Dvojčata." řekne jakobych snad měla vědět, co to znamená.
,,Lettie... ona..." začne vysvětlovat Tom, ale neví jak.
,,Je jako já." dořekne Addy.
,,Cože!!?" vykřiknu šokovaně. Otočím se, abych zjistila, že na mě všichni koukají.
,,V pohodě!" křiknu na ně a otočím se na mé sourozence a Tessu.
,,Nikomu jsme to neřekli, aby jsme nevyvolali paniku. Addy ji každý měsíc pomáhá, vysává z ní, tu nemoc?" řekne Tessa, protože sama neví jak ti nezvat.
,,Jestli to řeknou ostatním, budou si říkat, proč jsme nic neřekli a budeme vypadat hodně podezřele." dodá.
,,Navíc, jedna z těch složek je tvoje..." nadhodí Tess a mě dojde na co naráží.
,,Když jsem se tě ráno ptala..." začnu.
,,To znamenal tvůj výraz, věděla jsi, že je to šance 50 na 50 jestli moje dítě bude jako Addy nebo ne, protože Lettie je." uchechtnu se.
,,Tvoje dítě?" zeptá se Addy.
,,Jo, jsem těhotná." řeknu tiše.
,,A až jim to dojde, budou mě chtít zabít, aby se vyvarovali, že se narodí někdo jako ty nebo Lettie." odpovím ji.
,,Super." odseknu.

,,Co budeme dělat?" zeptá se po chvíli Tess.
,,Měli bychom to říct ostatním než k tomu bude mít možnost Spravedlnost." navrhne Thomas.

,,Hej lidi?" dojde k nám Brenda.
,,Je to pravda?" zeptá se nás.
,,Co přesně?" zeptám se nechápavě a zadoufám, že nemluví o čem mluvíme my.
,,Že jedno z dvojčat je jako Addison." vysvětlí. Tessa se otočí a zanadává.
,,To beru jako ano." odpoví si Bren a podívá se na dvojčata, která si hrají ve vodě.
,,Měli by jste se schovat dokud to všem nevysvětlíte. Jen pro jistotu." navrhne nám, překvapí mě, že je na naší straně.
,,Ale kam?" zeptám se.
,,Do lesa jít nemůžem, nevíme kde je Spravedlnost a momentálně jsou v přesile." vysvětlím.
,,Scarlett! Thomasi! Addison!" zakřičí na nás Minho. Newt s tátou stále jen přihlíží, pravděpodobně proto, že nemůžou nechat děcka ve vodě samotný.
,,Tess, musíš něco vymyslet, my to tady nějak urovnáme, jestli ne, zítra se sejdeme než vysvitne Slunce na našem místě, dobře?" řekne Tom a dá ji pusu na čelo.
,,Buďtě opatrní." řekne Tess.
,,Ty taky." řekne Addy a s Tomem se vydají napřed, já se pozastavím.
,,Vezmi sebou i TJ, prosím, jen kdyby jsme to náhodou neurovnali. Sice není jako Addy, ale je jako já, a jestli ze mě dostanou ty přihlašovací údaje, zjistí to. Mohli by z Lettie a TJ udělat zbraň, stejně jako ze mě a Addy." požádám ji. Pouze přikývne a stiskne mou dlaň.
,,Buď opatrná, Scarlett, pamatuj, že neriskuješ jen svůj život, ale i..." začne, ale já ji přeruším.
,,Já vím." pousměju se a vydám se s ní rychlím krokem k děckám.
,,TJ." řeknu, doběhne ke mě a já si před něj dřepnu.
,,Něco se stalo a já, Thomas a Addy to musíme urovnat, takže teď pro jistotu půjdeš s Tessou a dvojčaty, dobře?" zvednu na něj obočí. Jeho úsměv zmizí.
,,Mami." řekne a začne vrtit hlavou.
,,Všechno bude v pořádku, neboj." řeknu a obejmu ho. Nakonec zlehka přikývne.
,,Teď už jdi." odtáhnu se a dovedu ho k Tesse. Okamžitě vyrazí. TJ se ještě otočí a doběhne k Newtovi.
,,Dej na ní pozor!" řekne, Newt jen přikývne. TJ ho obejme kolem nohou a vyběhne zpátky za Tessou.

Newt se na mě podívá s otázkou v očích.
,,Co se děje?" zeptá se.
,,Lettie je jako Addison." řeknu, nejdřív nechápe, co tím myslím, ale netrvá moc dlouho, kdy mu to dojde. Vydáme se za ostatními. Po cestě si obleču triko a když se zastavíme, tak si ještě natáhnu legíny.

,,Lidi, jdou si pro vás, nikdo vám nevěří! Musíme se obrnit a vše jim musíte vysvětlit." začnu poslouchat Minha. Sice není naše krev, ale je naše rodina. Stejně tak Brenda.
,,Myslím, že na to není čas." řekne Newt a kývne hlavou směrem k blížícímu se davu.
,,Běžte, připravte se, my je zatím zdržíme." řekne Minho směrem k Newtovi a mému tátovi. Přemístí se před nás. My si ale vymněníme pohled, všem nám dojde to samé.
,,Co tady tak stojíte?" rozkřikne se Minho a všechny tři nás přejde pohledem. Já se však zadívám na Newta, který nesouhlasně vrtí hlavou.
,,Musíte jít, Scar." řekne.
,,Možná má pravdu, jestli ví o dvojčatech, nejspíš vědí..." zasekne se Tom.
,,Já vím." otočím se na něj.
,,Je tu menší šance, že mě zabijou." řeknu mu narovinu.
,,Wou, cože? Proč by tě zabíjeli?" zeptá se Minho jako první.
,,Protože je těhotná." odpoví Newt, nejspíš mu to muselo dojít z mojí a jeho ranní konverzace. Podívám se mu do očí.
,,Jo... jsem těhotná a je tu 50% šance, že to dítě bude jako Addy." dodám. Minho si prohrábne vlasy, Newt shlédne k zemi.

,,Paigovi!" dojde k nám konečně dav okolo 12 lidí. Ostatní stojí opodál, protože neví na jakou stranu se přidat.
,,Jste zatčeni do doby než se tahle celá situace vyjasní." řekne chlapec, kterého neznám.
,,Dvojčata jsou moje děti, nevidím důvod, proč zatykat i mé sestry." stoupne si dopředu Thomas. Newt s Minhem se otočí, tak abychom zůstaly s Addy za nimi.
,,To nám jen potrvdilo, že vám nemůžeme věřit. Nikomu z Paigových... Vše začalo, když jste se rozhodli pro váš plán a s nikým se neporadili." odpoví mu.
,,Same, ještě neproběhlo hlasovaní, nemůžeš je zatknou jen, protože vás 12 se rozhodlo věřit Spravedlnosti." udělá Minho krok dopředu.
,,Hlasování proběhne jak bylo naplánováno, do té doby budou zatčení, aby se nikam nepokusili utéct, kdyby to nešlo ve váš prospěch." vysvětlí mu Sam.
,,Ale po tomhle odhalení, pochybuju, že to půjde ve váš prospěch." uchechtne se. Udělá krok k Thomasovi a chytne ho za paži. Tři lidi se ho ujmou a začnou ho někam odvázet.

Udělám krok vpřed, ale Newt mě chytne z ruku a zastaví mě.
,,Newte, nech ji jít nebo zatkneme i jejich nejbližší rodinu." Newt se však ani nehne.
,,Newte." řeknu a on se na mě po chvíli otočí.
,,Bude to v pohodě." zašeptám, aby mě slyšel pouze on.
,,Všechno bude v pořádku." zopakuji a chytnu jeho obličej do dlaní.
,,Miluju tě." zašeptám.
,,Miluju tě." skloní se a políbí mě.
,,Dostanu vás ven. S Minhem něco vymyslíme." zašeptá mi do ucha. Zavrtím hlavou.
,,Nepleťte se do toho." podívám se mu naposled do očí. Následně ho obejdu a pustím jeho ruku. Dva lidi mě vezmoz za paže a začnou mě odvázet stejným směrem jako Thomase. Addison jde pár metrů za náma.

Naposled se otočím, zahlédnu jak si před Newta stoupnul Minho, aby mu zatarasil cestu.

Destiny of oursKde žijí příběhy. Začni objevovat