⸼ ᨓ 11

186 63 24
                                    

PARK JIHOON SITUATION

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

PARK JIHOON SITUATION

"Kau memang sial ! Rancangan aku hampir berjaya tapi kenapa kau muncul ?"

Jihoon mengenggam sehelai kertas didalam genggamannya.

"AISH SHI—"

"No cursing here, dude." Jihoon memandang gerangan yang memegang bahunya.

"Kau kenapa ? Aku nampak macam stress je ? Cafè kawan kau tu dah laku ke ?"

Jihoon segera menepis tangan gerangan tersebut dari terus memegang bahunya.

"Kau diam Lee Byounggon. Kau kenal tak , Na Yura ?" Byounggon yang sedang menghisap rokok, memandang Jihoon dengan tatapan terkejut.

"Gila kau tak kenal, pegawai polis paling digeruni oleh penjenayah - penjenayah salah satunya, aku."

"Macam mana kau boleh kenal dia ? Sedangkan kau bukannya ambil kisah tentang orang lain, heh."

Byounggon tersenyum mengejek. Jihoon merenung Byounggon tajam.

"Betina tu layak mampus, sebelum tu aku nak kau bunuh kawan - kawan aku sebelum tu barulah kau bunuh dia."

Jihoon melemparkan sebuah beg yang berisi duit yang banyak.

"Chill bro, semua benda ni akan selesai sekelip mata je."

Lalu Byounggon keluar dari gudang lama itu meninggalkan Jihoon keseorangan.

"Korang tunggu lah, aku akan buat korang mati satu persatu." Dia melemparkan pandangannya ke arah Sungai Han.

ORIGINAL POV

"Sudah lah nyah, aku penat !" Tercungap - cungap aku minum air. Baru lepas lumba lari dengan Yoonbin.

"Heh lembap lah kau ni Yura. Macam mana lah boleh jadi polis." Aku menjeling Yoonbin lalu menjirus air botol yang aku minum, ke arahnya.

"YAH ! BASAH SIAK BAJU AKU !" lalu sesi kejar mengejar bermula menyebabkan ramai makcik dan pakcik sedang beriadah di kawasan itu memandang kami pelik.

SKIP

"Pergh buruk sia, muka kau macam peminta sedekah." Yoonbin menampar muka aku perlahan.

"Diam lah, dahlah aku yang belanja kau makan eyy." Sekarang aku dan Yoonbin sedang makan tteobokki di 7 Eleven.

Drrt drrt

Segera aku mengkoset telefon bimbit yang berada di dalam beg sling yang tergantung kemas di bahu aku.

"Hello ? Siapa di talian ?"

"NOONA ! H-HYUNSUK HYUNG M-MASUK H-HOSPITAL HIKS"

"Mwo ? Hospital mana ? Kenapa ? Apa yang berlaku ?"

"M-molla, Yedam cuma tahu yang Hyunsuk masuk hospital hiks sebab kena tembak hiks. Ppalli noona !"

"Hurm tunggu noona dekat sana ya."

Tit !

"Ben, jom kita cuba pergi Hospital Seoul. Hyunsuk manager Prince Coffee kena tembak."

Aku segera mengheret Yoonbin yang sedang menikmati tteobokki keluar dari kedai 7 Eleven.

Dari mimik wajahnya aku boleh nampak dia tak rela. Fuh aku tampo dia karang.

Kami segera menaiki teksi yang ditahan ke Hospital Seoul. Perasaan risau mula menyelubungi diri aku.

TBC

✷ coffe𝙚 princ𝗲 メ̼ (𝗧𝗥𝗦𝗥)                Where stories live. Discover now