LEE BYOUNGGON POV
Selesai aku menembak, rakan terakhir Park Jihoon iaitu Kim Junkyu. Aku segera membuka beg yang aku rasa duit berkepuk - kepuk.Alangkah terkejutnya aku apabila ianya hanyalah wang kertas yang berada didalam beg tersebut.
FLASHBACK
"Selesai kau tembak semua kawan - kawan aku sampai mati,barulah kau bukak beg tu. Kalau cepat kau buat kerja,maka cepatlah kau bukak beg tu."
Jihoon melemparkan beg itu dihadapan kaki aku. Aku segera mengambil dan keluar dari gudang lama.
Kau memang kawan terbaik, Park Jihoon.
END FLASHBACK
Aku menghempas beg tersebut. Aku menghidupkan enjin kereta dan memandu ke gudang yang digelar Cafè Coffee Prince ketika dahulu.
Sesampainya aku disana,terlihat Park Jihoon sedang menunggu aku tanpa reaksi rasa bersalah di riak wajahnya.
"Good job friend,kau memang terbaik." Dia menghampiri aku dan aku segera mengacukan sepucuk pistol dihadapannya.
"Kau yang sepatutnya aku bunuh dulu ! Kau memang manusia paling gila dekat dunia ni !"
Tengking aku. Jihoon tersenyum sinis. Dia memandang aku dengan tajam.
"Aku buat semua benda ni hanya untuk kepentingan diri sendiri. Macam kau cakap,aku kan tak ambil kisah pasal orang lain ?"
"Bbang !" Aku melepaskan satu das tembakan dibahunya. Dia masih tersenyum seperti orang gila.
" Terima kasih buat segalanya Lee Byounggon,aku hargai jasa kau sangat - sangat."
Tiba - tiba dia mengeluarkan sepucuk pistol dibelakang poket seluarnya dan mengacukannya dikepalanya.
"Selamat tinggal,aku harap kau bahagia."
"Bbang !" Dia terbaring dengan tidak bernyawa di atas rumput. Darah segar mengalir keluar dari kepalanya.
Aku terkesima. Sebelum orang ramai nampak,lebih baik aku simpan mayat dia dalam freezer.
Oh,aku pun ada simpan mayat kawan - kawan dia juga, sebelum Jihoon mati. Jihoon dah letakkan mayat diorang dalam freezer.
Kemudian,aku segera ke balai polis untuk menyerahkan diri. Aku rasa insaf,aku akan perbaiki diri didalam penjara nanti.
▬▬▬▬▬▬
NA YURA POV
Akhirnya, setelah sekian aku mencari pelaku yang melakukan jenayah pembunuhan bersiri ini, aku dinaikkan pangkat dan dapat rehat selama 1 bulan.
Aku memandang sungai Han. Aku mengeluh lalu memandang frame gambar aku bersama TREASURE semasa kami berada Lotte World.
FLASHBACK
YOU ARE READING
✷ coffe𝙚 princ𝗲 メ̼ (𝗧𝗥𝗦𝗥)
Fanfiction❛꒰ 𝗖𝗢𝗠𝗣𝗟𝗘𝗧𝗘𝗗 "٫🌷࿓᪶ ┆ 彡 Sifat dengki yang terlampau sehingga diri sendiri merana akibat taksub akan menjatuhkan maruah rakan baik sendiri. ╰─➤ start : 24O721 | end : 191221 ﹆ ©han storyline | art by : graphic ezls