⸼ ᨓ 15

160 60 5
                                    

"Junkyu hyung, gwenchana ?" Soal

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Junkyu hyung, gwenchana ?" Soal. jaehyuk dari luar bilik Junkyu. Sudah 2 hari Junkyu mengurungkan diri didalam biliknya.

Tiada balasan dari Junkyu membuatkan Jaehyuk mengeluh.

"Hyung, at least jamah lah sikit makanan yang Jae beli." Pelawa Jaehyuk sambil mengetuk pintu bilik

"Jae, hyung okay je. Kau pergi jelah makan." Jaehyuk menggeleng kepalanya. Sejak Junkyu mendapat berita bahawa Jungwoo dan Junghwan mati , Junkyu tak pernah keluar bilik.

"Haih, kalau hyung nak apa - apa panggil je Jae." Jaehyuk segera turun ke dapur untuk menjamah makan malam.

"Yedam, doyoung jomlah makan. Nanti korang hantar makanan ni dekat Junkyu hyung tau. Hyung nak keluar jumpa kawan hyung."

"Okay, Jaehyuk hyung hati - hati tau dah malam ni." Pesan Doyoung. Jaehyuk menghadiahkan senyuman kepada Doyoung.

"Bye." Jaehyuk beredar keluar dari rumah untuk bertemu dengan seseorang.

Akhirnya dia tiba di taman permainan yang sunyi.

Drrt drrt

Telefon milik Jaehyuk berdering segera dia menjawab panggilan tersebut.

"Hello, kau dekat mana ?"

"Belakang kau dear."

Jaehyuk beralih ke belakang dan telefonnya secara automatik terjatuh dari tangan.

"H-hyung, k-kau nak buat apa n-ni ?"

Gerangan yang berada dihadapan Jaehyuk mengacukan pistol dikepalanya.

"Shh, kau nak ikut kawan baik kau kan. Apa nama dia ? Asahi ? Jadi aku akan tunaikan permintaan kau."

"Byounggon hyung jangan ! Tolong kesiankan Junkyu hyung. Kalau aku mati, siapa nak tengok budak - budak tu ? Tolong lah hy— bbang !"

Jaehyuk terbaring lemah di atas tanah. Tangannya menggapai seluar milik Byounggon.

"T-tolong tengok k-kan d-diorang. Walaupun a-aku tahu kau t-takkan k-kisah pasal diorang."

"Bbang !"

Akhirnya Jaehyuk mati disitu. Byounggon mengeluh kasar lalu mengheret mayat Jaehyuk masuk kedalam kereta.

"Banyak songeh betul budak ni. Jadi mangsa aku hanya tinggal 3. Heh, get ready."

Dia memandu keretanya ke gudang lama.

TBC

happy TREASURE 1st anniversary ! ❤️

✷ coffe𝙚 princ𝗲 メ̼ (𝗧𝗥𝗦𝗥)                Where stories live. Discover now