▭▬[ O4 ★ ›

84 22 0
                                    

"Tahniah Cik Yura ! Kopi ni juga memang lazat. Awak memang hebat. Saya harap awak boleh berjaya. Baiklah saya minta diri dahulu."

Ujar Puan Shim, pengarah atasan bagi membantu orang yang mahu memulakan perniagaan kecil.

"Baiklah, terima kasih puan. Sila datang lagi." Balas Yura sambil menunduk hormat.

"Wah, pandai betul noona hias. Boleh tak kalau kami nak minta kerja dekat sini ? Alang - alang tu boleh lah kami tolong noona." Kata Doyoung sambil tersenyum.

"Mestilah bol— no. Korang tak boleh kerja dekat sini. Dah pergi balik. " Sampuk Yoonbin yang entah datang dari mana lalu menghalau budak - budak tersebut balik.

Mereka hanya akur dan balik, sebelum pulang mereka sempat melambai Yura. Yura hanya tersenyum pahit lalu membalas lambaian mereka.

Yura memandang Yoonbin dengan tatapan geram.

"Yah Yoonbin ! Kau dah kenapa halau budak - budak tu ? Diorang berniat baik kau tahu tak ?"

Marah Yura membuatkan Yoonbin tertawa sinis. Yoonbin memegang lengan Yura kasar sehingga membuatkan Yura meringis kesakitan.

"Tiada siapa boleh dekat dengan kau, Na Yura. Kau hanya milik aku. Buat selamanya." Kata Yoonbin membuatkan Yura bingung.

"Apa kau cakap ni ? Aku tak faham." Yoonbin tersenyum sinis.

"Lambat laun kau akan tau juga Yura." Yoonbin merentap lengan Yura sehingga tangan Yura terkena meja kaunter dan Yoonbin meninggalkan Yura didalam kafenya.

"Dah kenapa si Yoonbin ni ? Tak makan ubat ke nyah ?" Yura memegang lengannya yang lebam akibat Yoonbin.

Dia menggeleng lalu menyambung melayan pelanggan yang datang ke kafenya.

"Korang tak rasa ke hyung tu macam pelik ? Haritu aku pernah terserempak dengan dia dengan Yura noona and guess what ? Dia judge aku macam aku ni terlampau hodoh sedangkan aku hensem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Korang tak rasa ke hyung tu macam pelik ? Haritu aku pernah terserempak dengan dia dengan Yura noona and guess what ? Dia judge aku macam aku ni terlampau hodoh sedangkan aku hensem."

Jeongwoo menepuk bahu Haruto, tanda tabah .

"Tak - tak aku rasa , hyung tu psycho. Tengok jelah tadi dia pandang kita dengan Yura noona macam nak bunuh kita pun ada." Sampuk Yoshi.

"How about kita cabar kesabaran hyung tu dan kita boleh tengok sampai mana tahap kesabaran dia mungkin sampai membunuh ?"

Jihoon memberi cadangan lantas dicepuk oleh semua kawan - kawannya.

"Kau gila ? Kalau kita mati betul - betul macam mana ?" Marah Junkyu.

Ting !

"Mwo ? Tangan noona lebam weh. Dia kata Yoonbin yang buat. Maybe hyung tadi kot." Hyunsuk memaparkan gambar yang dihantar oleh Yura.

"Dah agak, dia memang psycho. Jadi kita ikut je cadangan Jihoon hyung. Kita berkorban demi Yura noona. How ?"

Mashiho menyakinkan kawan - kawannya. Jaehyuk menggeleng lalu dia meraup wajahnya.

"Aku taktahu. Kita masih muda untuk mati, kalau family kita tahu yang kita mati macam mana ? Takkan korang tak fikir perasaan diorang ?"

Jaehyuk bersuara membuatkan mereka semua terdiam.

"Takpe, hal ni kita bincang di hari yang lain. Sekarang ni semua pergi mandi, masalah ni kita boleh bincang dengan Yura noona." Kata Asahi. Semua mengangguk lalu mereka mula masuk kedalam bilik masing - masing.

TBC

✷ coffe𝙚 princ𝗲 メ̼ (𝗧𝗥𝗦𝗥)                Where stories live. Discover now