▭▬[ O2 ★ ›

101 23 0
                                    

"Banyak tho aku beli. Takpe ke ?" soal Yura sambil memandang Yoonbin. Yoonbin tersenyum lalu dia menghulurkan black card digenggaman milik Yura.

"Anything for you haa gitchu." Yura menjeling Yoonbin , Yoonbin hanya tergelak kecil.

"Aku tunggu dekat luar tau." Yura mengangguk lalu Yoonbin pun keluar dari pasaraya tersebut.

Sampai giliran Yura untuk membuat pembayaran. Selesai sahaja proses pembayaran , dia keluar dari pasaraya tersebut dan mencari kelibat Yoonbin tetapi tidak menjumpainya.

Tiba - tiba dia terpijak sebuah kacamata sehingga retak. Dia mengambil kaca mata tersebut.

Perasaan bersalah mula menyelebungi dirinya.

"Aduh ! Siapa punya ni ? Kalau tuan dia nampak, habislah aku !"

Tangan Yura direntap oleh seorang lelaki tinggi. Dia memandang kaca mata tersebut bersilih ganti dengan Yura. Dia memberi pandangan dingin ke arah Yura.

Yura menundukkan kepala. Tidak berani ingin melihat muka yang mungkin pemilik kacamata tersebut.

"Wah ! Sis, you berjalan memang tak reti tengok ke ? Atau sis buta ?" soal lelaki itu.

"Fuh, aku rasa budak ni muda lagi pada aku. Tapi asal suara dia deep and hmm biadap jugak." monolog Yura geram.

"Yah Watanabe Haruto ! Jangan lah buli anak orang ish - ish." Lantas Yura memandang dua lelaki itu.

"H-haruto ?" dua lelaki tadi yang sedang bertelingkah kecil memandang Yura.

"You kenal I ?" Yura mengangguk. Tidak sempat Yura ingin bercerita, Yoonbin menyergahnya dari belakang.

"Kau pergi mana Na Yura ? Puas aku cari kau tahu tak ?"

"Siapa korang berdua ? Kenal ke dengan teman wanita aku ?" Yura tergamam begitu juga dengan Haruto.

"Erm tak, dia bukan teman lelaki saya.  By the way, kalau awak semua sudi marilah saya cerita kan sesuatu untuk korang berdua. Yoonbin, kau tunggu dalam kereta tau."

Yoonbin menjeling dua lelaki dihadapannya lalu merengus geram. Rela atau tidak, dia terpaksa tunggu didalam kereta.

 Rela atau tidak, dia terpaksa tunggu didalam kereta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Oh macamtu ceritanya. Saya Junkyu kalau nak senang panggil je oppa ehe."

Junkyu tersenyum menggoda tetapi Haruto menunjal kepala Junkyu.

"Dia tu umur tua daripada kau lah hyung. Erm,noona nak letak nama kafe noona 'Coffee Prince' ?" soal Haruto.

Yura mengangguk lalu menilik jam tangannya.

"Dah lewat petang ni, noona pergi dulu ya. Nah alamat kafe noona kalau korang berdua nak datang jenguk. Bye !"

Mereka berdua mengangguk lalu melambai Yura.

skip

"Wah ! Cepat nya kau explain dekat diorang." perli Yoonbin. Yura tersengih.

"Aku dah fikir masak - masak untuk namakan kafe aku sebagai Coffee Prince . "

Tiba - tiba Yoonbin brek mengejut.

"Kau ni biar betul ?" soal Yoonbin. Yura mengangguk sambil memandang Yoonbin.

"Ikut kaulah Yura. Aku.."

"Hmm, entahlah. Terpulang lah."

Yoonbin tersenyum kelat. Mereka meneruskan perjalanan pulang ke rumah Yura.

TBC

✷ coffe𝙚 princ𝗲 メ̼ (𝗧𝗥𝗦𝗥)                Where stories live. Discover now