▭▬[ O8 ★ ›

136 23 1
                                    

"Yoonbin ! Kau dah gila ke ?" Yura menangis akibat melihat Yoonbin yang sedang menuang minyak petrol di seluruh bangunan.

"Aku memang gila, Yura. Aku gilakan kau !" Yoonbin membaling tong minyak tersebut lalu berjalan ke arah Yura dan mengusap wajah Yura.

Yura tidak mampu melawan akibat tangannya diikat. Tiba - tiba kedengaran bunyi pintu kereta seperti ditutup lantas Yoonbin membuang ikatan tali yang terikat di Yura dan menarik lengan Yura keluar dari gudang tersebut.

 Tiba - tiba kedengaran bunyi pintu kereta seperti ditutup lantas Yoonbin membuang ikatan tali yang terikat di Yura dan menarik lengan Yura keluar dari gudang tersebut

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"YURA NOONA !!" Jerit Jihoon menyeru nama Yura.

"YOONBIN HYUNG PABO! NEO EODIYA ?" kini Jeongwoo bersuara. Sungguh lantang suara vocalist ini.

Kini Treasure berada didalam gudang dimana tempat yang Yoonbin telah bagitahu.

"Eh takde orang pun ? Kita kena sc- aduh !" Ayat Asahi terpotong akibat Doyoung terjatuh akibat licin.

"Pfft- arnab jatuh AHHAH" ejek Haruto membuatkan yang lain turut tertawa tetapi tidak untuk Hyunsuk.

"Sekejap, kenapa bau minyak dekat air ni ?" Soal Yedam.

"Kalau bau minyak maknanya minyak lah takkan air pulak." Mashiho bersuara.

"Jangan - jangan ni minyak petr- wah dah sampai !" Ayat Junkyu dipotong apabila Yoonbin berada di pintu masuk gudang tersebut.

Jihoon yang memandang Yoonbin mula menggengam penumbuknya.

"Mana Yura noona !!" Tengking Jihoon membuat Yoonbin tertawa sinis.

"Dia dah keluar dari gudang ni dan yup, aku nak korang mati." Jihoon menunduk.

"Aku dah agak ! Kau memang sial Ha Yoonbin !" Treasure terdiam apabila Jihoon mengeluarkan kata - kata kasar.

Nampaknya, sudah lama dia berdendam dengan Yoonbin.

"Dahlah, baik korang mati je. Buang masa aku korang tahu tak ?"

Hyunsuk tersenyum sinis.

"Kau bunuh je kami sebab kami tahu Yura noona takkan maafkan kau !" Yoonbin mengetap rahangnya.

"Fine ! Kalau itu yang kau nak !" Yoonbin menyalakan pemetik api dan membalingnya di atas lantai gudang yang dipenuhi minyak petrol.

Akhirnya gudang tersebut terbakar seratus peratus. Yoonbin hanya tersenyum memandang gudang tersebut.

"Wah, happy betul aku rasa." Tiba - tiba Yura menghampiri Yoonbin.

"HA YOONBIN ! M-MANA BUDAK TREASURE ?" soalnya dengan teresak - esak.

"Kau dah tahu kan ? Aigoo, jangan menangis. Kau nampak buruk tahu tak." Yoonbin mengusap air mata Yura.

Yura lantas menepis.

"Jangan sentuh aku ! Kau lebih jahat daripada setan ! Aku takkan maafkan kau sampai bila - bila. Kau ingat tu Ha Yoonbin. Aku tak pernah cintakan kau."

✷ coffe𝙚 princ𝗲 メ̼ (𝗧𝗥𝗦𝗥)                Where stories live. Discover now