Bir saat kadar sonra Ali amca gelmişti ve hep birlikte eşyaları alıp arabanın yanına gittik. Hepimiz arabaya bindik ve piknik yapacağımız yere gittik. Annemler çoktan gelmişti onların yanına gidip. Annem ve babama sarıldım. Zeynep ve Hatice teyze de geldiler. Biraz sonrada dün gelen misafirler geldi. Zeynebin yanına gittim ve yürüyelim mi? Diye sordum oda tamam dedi annemlere haber verip. Yürümeye başladık biraz uzaklaşınca. Zeynebi durdurdum ve ilerideki banka oturalım dedim. Biz banka oturduk.
-Zeynep ben bir şey öğrendim.
- Ne öğrendin?
- Sizin sakladığınız şeyi.
-Nasıl öğrendin? Kim söyledi.
-Semih sabah dışarı çıktık orda söyledi. Çok garipti. O karşımda ağlayınca çok kötü oldum dayanamadım sarıldım. Umutlanmaz demi hani onu severim sanmaz demi.
- Bilmiyorum.
-Neyse peki annen onuru nasıl öğrendi?
- Biz annemle babamın yanından geldik. Oda beni aradı. Buluşalım dedi. Tamam dedim anneme anne dışarıya çıkıcam dedim bende gelicem dedi yok dedim. Gelicem dedi mesaj atmak için telefonu aldım ama elimden aldı. Sonrada karşılaştılar anladı mecburen anlatmak zorunda kaldım tabi.
- kızmadı değil mi?
-Yok kızmadı.
- Bu da bişeydir.
Biz konuşurken iki kişi yanımıza geldi. Berk ve umut gelmişti.
-Niye geldiniz?
- Yürümeye çıktık seni görünce yanına geldik. Bu arada ben berk.
Zeynebe dönünce bende Zeynep deyip. Telefonuna gelen mesaja baktı. Sonrada şok içinde etrafa bakıp ayağa kalktı.
Ve bize doğru gelen onuru gördük. Neden burda ki ? Yanımıza geldi.
Deniz;-Onur geliceğinden haberimiz yoktu.
Onur;- Evet bizde sürpriz oldu. Arkadaşlar kim.?
Zeynep ; bende tanımıyorum.
Deniz; Babamların ortak arkadaşının çocukları dün akşam tanışmıştık bugünde pikniğe birlikte gelicekmişiz ama haberim yoktu. Gelince karşılaştık.
Onur; Anladım.
Birbirleriyle tanıştılar ve annemlerin yanına dönmeye karar verdik. Geri döndüğümüzde yemek hazırlıyorlardı bizde yardım ettik ve bir süre sonra herşey hazır olunca hep beraber oturup yedik. Yemekten sonra büyükler konuşmaya başladı. Onurun ailesi ile de tanıştık. Hatice teyze onurun annesi ile aşırı iyi anlaştı. Ve Zeynep napacağını şaşmış durumda. Kafamı kaldırınca karşımdaki semihle göz göze geldik. Annem çağırınca hızlıca kalkıp yanına gittim.
-Deniz eve giderken ahu teyzenlere uğruycaz konuşacaklarını var onunla sende eşyalarını alırsın eve geçeriz tamam mı?
-Tamam anne.
Bir anda noldu ki annem böyle bir şey söyledi hem ne konuşacaklar burda konuş muyorlar ki. Neyse geri eski yerime oturdum. Semih ne oldu diye sordu.
- annemler giderken sizin eve uğruyacaklarmış. Bende eşyalarımı alacakmışım birde annem annenle bir şey konuşacakmış.
-Bir şey mi oldu acaba.
-Bilmiyorum.
- Gerçi onların napacağını belli olmaz. Çocukluk arkadaşılar. Yani herşeyi konuşucak olabilirler.
Biz konuşurken tuna abide yanımıza geldi.
-Noldu ne konuşuyorsunuz?
Onada anlattık.
-kesin yine bir şeyler dönüyor. Siz bir şey mi yaptınız?
İkimizde aynı anda hayır biz bir şey yapmadık. Dedik sonrada aynı anda söyledik diye gülmeye başladık.
Annemler eşyaları toplamaya başladılar bizde yardım ettik ve vedalaşıp arabalara bindik. Annem hiç konuşmuyordu.
Semih mesaj attı.
-annem hiç konuşmuyor senin ki ne yapıyor?
-Benim kide hiç konuşmuyor.
Pınar; kimle yazışıyorsun sen?
-Semih bir şey sordu anne ona cevap veriyorum sadece.
Pınar; ne sordu?
- annesi hiç konuşmıyormuş sende öyle misin diye sordu?
Pınar ; kapat o telefonu!
- anne sen iyi misin niye böyle davranıyorsun?
Pınar; nasıl davranıyormuşum ben deniz?
- farklı davranıyorsun anne sen böyle değildin.
Pınar ; ben bir şey yapmıyorum.
Ahu teyzelerin evinin önüne gelince annem inip hemen binaya girdi. Bizde babamla inip peşinden gittik. Evlerine girince annemle ahu teyze. Yandaki Küçük odaya girdiler. Siz içeride oturun dediler. Hepimiz salonda oturduk bekliyoruz ne olacak diye ama bir şey olacak gibide değil. 30 dakika geçtikten sonra babamla ali amcayı çağırdılar. Onlarda gidince ne oluyor bilginiz varmı? Diye sordum ikisinde hayır şeklinde kafalarını salladılar. Sıkıldım iyice kalkıp eşyalarımı toplamaya semihin odasına gittim. Eşyaları toplayıp çantayı kapattım. Çantayı da kapının yanına bırakıp salona geçince annemlerin burda olduğunu gördüm hemen oturdum.
Annem konuşmaya başladı.
- Deniz tepkiden korkuyorum ama bunu sana söylemem lazım nasıl söyliycem bilmiyorum.
-Neyi anne söyle tepkimi ancak öyle göre bilirsin.
- Deniz ben hamileyim.
-Neee nasıl yani?
Özkan ; kardeşin oluyor yani deniz.
Ben şoktayım nasıl yaa ne alaka. Diğerleri biliyor mu? Semihle tuna abide şokta sanırım onlarda şaşkın bakıyor çünkü. Yaa bu ne alaka yaa kaç yaşına geldim ben bu yaşta kardeşim mi olucak? Töbe töbe
Ahu ; Deniz kızım iyi misin?
- Evet de şoktayım ben anne sen bunun için mi? Sinirliydim bugün?
Pınar; sanırım ondan oluyor bir haftadır. Sinirliyim sen beni bugün gördün tek.
- İyi o zaman siz gidin ben dokuz ay sonra falan gelirim.
Pınar; saçmalama deniz.
Biz biraz daha oturup eve gittik. Biraz anneme yardım edip. Sonrada çantamı boşalttım. Ve duş alıp yattım. Sabah annem yanıma geldi. Kalk hadi. Deyince bende kalktım önce yüzümü falan yıkadım sonrada mutfağa gittim. Eksikleri sofraya koyduk ve annemle kahvaltı etmeye başladık. Kahvaltı bitince annem giyineceğini söyleyip gitti bende sofrayı toplayıp odama gittim. Annem gelip kalk giyinde Hatice teyzenlere gidicez. Tamam deyip üzerime bol ve rahat bir şeyler giyip annemin yanına gittim.
-Gene sokak çocuğu gibi olmuşsun.
- İyi iyi anne
- Hadi gidelim
Birlikte aşşağıya inip arabaya bindik ve gitmeye başladık. Kısa sürede vardık. Hemen arabayı park edip binaya birdik ve asansör beklemeye başladık. Asansör gelince binicektik ki semih koşarak kapıyı tuttu ve hep birlikte asansöre binip yukarıya çıktık. Ahu teyzeyle annem önden gidince bizde arkalarından onları takip ettik. Kapıyı çalınca Zeynep gelip kapıyı açtı. Bizde içeriye girdik. Hep beraber içeride oturmaya başladık.
Pınar; Hatice sana bir şey söyliycem.
Hatice ; hayırdır ne oldu?
Pınar; Ben hamileyim.
Bu bölümde bu kadar olsun canlar diğer bölümde görüşürüz.