Sekizinci Bölüm (Düzenlendi)

13 2 0
                                    

Zeynep in anlatımıyla olacak bu bölüm.

Zeynep 'ten

Özkan amcanın gelmesiyle kapıya ilerledik. Kapıyı açınca özkan amca ve yanında birinin daha olduğunu gördüm. Görünce dilim tutuldu çok yakışıklı.
Özkan amca hoş geldin deyince kendime geldim ve
- Hoşbuldum özkan amca.
Daha sonra herkes içeriye geçmişti. Bende mutfağa denizin yanına gidip. Bu kim çok yakışıklıymış diye sordum. Denizde onun özkan amcanın çırağı olduğunu ve adının "ONUR" olduğunu söyledi. Birde adıda onurmuş. Hani onur yani ciddi ciddi hemde.
Denizin dürtüklemesiyle salona geçtik.
Pınar teyze herkesi sofraya davet edince.
Onur konuşmaya başladı ve benim ellerim titriyor. Deniz in dedikleriyle kalp krizi geçiren bir adet zeynep.
Onur zeynep sana yardımcı olsun.
Ben daha böyle güzel cümle duymadım bu kızdan neyse. Hemen onura elini yıkayarak yeri gösterdim.
Ve bir havlu getirdim.

- Teşekkür ederim zeynep.

Küçük çaplı kalp krizi geçirdim tabi yine.

- Rica ederim. ( canım sen yeter ki iste.) tabi bu kısmı söyleyemedim.

Salona gidince masaya oturduk tam karşımda oturuyor. Sessizce yemek yerken bir kaç kez göz göze geldik. Gözleride çok güzelmiş. Can ve onur konuşmaya başlayınca. Psikoloji okuduğunu öğrendim. Denizle bende bu bölümü istiyoruz.  Ama deniz söylerken ben söyleyemedim niye çünkü geriliyorum karşımda oturuyor.
Herkesin yemeğini bitirmesiyle sofrayı toplamaya başladık. Biz denizle bulaşıkları yıkamak için mutfağa geçince denize acaba sevgilisi varmı diye sordum daha deniz cevap vermeden özkan amca su isteyince deniz bir bardak su doldurdu ve tam mutfaktan çıkacakken can geldi. Denizde tersledi. Deniz canı tersledi abi bu imkansız gibi bir şey.  Hemen denizle canın aralarını düzeltmeleri söyleyip suyu ben götürdüm. Birazcıkta oyalanıp onuru kesmiş olabilirim.
Mutfağa geri dönünce denizle canın sarıldığını gördüm. Allahım çok tatlılar. Gizlice bir fotoğraflarını çektim. Sonrada yanlarına gidip bana bulaşık yıkarken yardım etmelerini söyledim.
Tabi enişte beyde cevap verdi.

- Sevgilisiyle barıştı diye bulaşık yıkayan hiç görmemiştim zeynep.  diyince tabi ona kıyamayan denizde.

- Sen git bizim zeynep ile konuşmamız gereken konular var dedi.  O da tamam deyip gitti.

Bizde konuşarak bulaşıkları yıkadık. Ve salona geçtik.
Pınar teyze gideceklerini söylüyordu. Ki telefonuma gelen mesajla irkildim. Annem zeynep gel hadi diye mesaj atmış. Hep bu anneannem var diye. Olmasa burda kalsamda bir şey demez. Pınar teyzeler gidince. Deniz gelip ne yapıyoruz diye sordu. Ben gideceğimi söyledim. Semih ve Onurda gideceğini söyleyince. Deniz hep beraber çıkalım deyince hepimiz hazırlandık ve çıktık. Onurun evinin nerede olduğunu sordular. Oda benim evime yakın bir yeri tarif edince takıldım ve geriye doğru sendeledim. Kimseye çaktırmadan toparladım. Ve  kalbime yavaş olmasını söyledim ve diğerlerinin yanına gittim. Birlikte yürümeye başladık. Biraz yürüdükten sonra. Deniz canı çekip kulağına bir şeyler söylemeye başladı. Yine bir şeyler çeviriyor ama neyse. Semihle konuşarak yürüyorduk. Deniz yanıma geldi. Canda onurun yanına gitti. Sonra can gelir.
-Zeynep seni onur bırakacak diyince.
- Yok aslında bende giderdim diye cevap verdim.
Denizde kızım ne nazlanıyorsun git işte diye konuşuyor bu kızın kafasından ne geçiyor.

Biz onurla sessizce yürümeye başladık.
Bir süre sonra onur konuşmaya başladı.

- Zeynep  daha tanışmadık ama benle gelmekten rahatsız olmadın değilmi.

- Hayır hayır rahatsız olmadım. Tanışalım eğer senin içinde sorun olmayacaksa.

Elini uzatıp ben Onur Demir dedi ve bende elini tutup bende Zeynep  Asel dedim. Biraz konuştuk ve evimin önüne gelince vedalaştık. Ben binaya girince gitti. Bende o giderken arkasından izlemeye başladım bir an arkasını dönüp baktı sonra gitmeye devam etti. Eve çıktım. Biraz oturduktan sonra üzerimi değiştirip. Yatmaya hazırlandım. Biraz bugün olanları düşündüm. Ve uykuya daldım.

Evet bu bölüm nasıldı zeynebin ağzından yazmakta zorlandım ama yazdım biraz saçma olabilir ama bu kadar oldu.

Mavi DenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin