Yirmi Birinci Bölüm

8 2 7
                                    

Bizde ahu teyzeyle onları yolcu ettik. Tam onlar çıkarken  tuna abimde yanımıza geldi ve bizi kolunun altına aldı. Kadınlar gıcık gıcık bakıp gittiler. Bizde kapıyı kapattık.

- abi semih nerde?

- benim odamda.

-tamam

Onlar içeriye geçerken bende semihin yanına gittim. Kapıyı açtım semih bana döndü.

- Ne zaman uyandın uykucu.

- Az önce uyandım. Ben uykucu muyum?

- Evet öylesin.

- uff semih hiçte bile

Yanına gittim.

-Semih o kızlar kim kanka hep geliyorlar mı? Böyle süslenip püslenip.

- Evet güzel kız demi?

- Semih ne diyorsun o kız mı? Güzel ciddi misin?

Gülerek cevap verdi. Saçmalama şaka tabi ki.

- Hiç komik değilsin. Ben gidiyorum.

-Nereye?

- Tuna abimin yanına sende tek kal.

Odadan çıktım ve salona doğru ilerledim. Tuna abi bişey ler anlatıyordu heyecanla önemlidir. Bölmeyeyim diye geri döndüm. Ve semihle çarpıştık çünkü o kadar sesiz gelirse fark etmem tabi. Uzun olduğu için kafamı göğsüne çarpmıştım. Kalp sesleri geliyordu.

Geri çekildim beni niye takip ediyorsun. Diye sordum.

- bende annemin yanına gidicektim çünkü deniz.

-Bişey konuşuyorlar önemliye benziyor.

- Tamam nolucak deyip içeriye girdi bende peşinden gittim.

Akşam olmuştu o yüzden ahu teyze mutfağa  yemek yapmaya gitti. Bende peşinden gidip yardım ettim. Yemek hazır olmuştu bende sofrayı kuruyordum kapı çaldı. Semih ben bakarım deyince. Bende işime döndüm. Bitincede zaten ali amca mutfağa geldi.

- Deniz hoşgeldin kızım.

- Hoş buldum amca deyip. Sarıldık sonra.

Hep birlikte sofraya oturduk.

Havadan sudan konuşurken herkes yemeğini bitirdi. Ve hep birlikte sofrayı topladık. Semihle ben bulaşıkları yıkadık. Sonra içeriye gittik. Ve Ali amcanın telefonu çaldı. Biraz konuştu ve kapattılar. Ahu  mustafalar bize çaya gelicek ti bugün yarım saate evden çıkarız dedi.

Ahu teyze ; bende unuttum.  Ama sorun yok. Deniz gelicek diye bir sürü şey yapmıştım.

- Tamam, ahu hanım çay koy da içelim.

-Ben yaparım ahu teyze otur sen deyip. Mutfağa gidip çay suyunu koydum. Ve bir tepsiye çay bardaklarını hazırladım. Su kaynayıncada çayı demleyip. İçeriye gittim.

Semihin ağzından : Yaa deniz varken gelmek zorundalar mı? Yani adamın üç oğlu var hepsini alıp geliyor her seferinde.

Deniz çay demlemeye gidince bende kalkıp. Odama gittim. Denizin kıyafetlerini koyduğu dolabı açtım. Bol bir pantolon birde bol bir tişörtü alıp yatağın üstüne koydum. Odadan çıkıp mutfağa gittim. Burda değil. Annemler in yanındaydı. Kapıdan seslendim.

- Deniz bir gelsene.

- Noldu?

- Gel

- Tamam

Mavi DenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin