İkinci Bölüm( Düzenlendi)

38 3 0
                                    

Okulun çıkış zilini duyunca eşyalarımı toplayıp dışarıya çıktım. Bahçede bekleyen servise ilerledim tam binecektim ki biranda ayağım kaydı ve düşüyordum tam kendini düşmeye hazırlarken birisinin elini belimde hissettim. Kendime gelip doğrulunca Ömer'le göz göze geldik ve hemen teşekkür edip uzaklaştım. Servise bindim ve servistekiler garip garip bakıyo sanki ne yaptıysam. En arkaya geçip oturdum.
Servis harekete geçti ve okuldan çıktık.
Ayakta kalan Ömerle  göz göze geldik. Geldi  yanıma oturdu heryer boş yanıma niye oturdu. Sonra önde bir hareketlenme oldu dönüp baktım semih ayakta bana ve yanımda oturan ömer e onaylamaz bakışlar atıyordu ki. 
- Ömer geçebilirmiyim? Diye sordum.
-Niye?  Dedi.
-Kalkarmısın dedim! Sesim yüksek çıkmıştı bu yüzden herkes bize bakıyordu.
Herkes bakınca beyefendiye kalka bildi direk kalkıp.  Semihin yanına doğru ilerlerken. Biri elimi tutup çekti. Dönüp elimi çektim ve
-Ne yapmaya çalışıyorsun? Bazı şeylerin farkındasındır umarım. Deyip semihin yanına oturdum.
- Kanka dövsem kızmasın demi?
- Kızarım.
- O yüzden kalkmadım yoksa döverdim.
- Aferin sana kendine hakim olmayı öğrenmişsin.
Birde süt dökmüş kedi gibi bakıyor ya.
Semih seslendikçe duymamış gibi yapmaya çalıştım ama beni sinirlendiriyor.
- Denizim
- Denizim
- Ne var deniz deniz
- Şimdi ben Can'a bunu söylemesem başkasından duyar bu sefer ileri geri konuşur.
Ben farklı anlatırım ama yinede Haberin olsun
- Off tamam
- Bide bana kızma ya tamam mı?
- Tamam
Birden ömer bana seslendi ve yanımıza geldi.
Ö:Deniz senle bişey konuşmam lazım.
D:Ne konuşacaksın?
S:Hiç bir şey konuşamazsın.
Ö: Sen neyi oluyorsun ki bana karışıyorsun.
S:Ben onun koruyucusuyum  bi sorun mu var! 
Ö: Deniz benle bir saat sonra büyük parkta buluş.
D: neden?
S: Deniz hadi eve geldin kalk eve git.
D: çekilin ya bıktım hepinizden.

Sinirle inip siteye ilerledim. İlk gördüğüm banka oturdum ve ağlamaya başladım.

Mavi DenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin