5/8
Duyuru:
Bu kitap çokça +18 sahneler bulunacaktır bunu sadece cinsellik olarak düşünmeyin (kan, işkence, cinayet, katliam vb.) hepsini göz önünde bulundurarak başlamanızı tavsiye ederim.
Bilgilendirme:
Bu kurguda geçen POLİNA EVOİD erkek değildir. Kendisi bir kadın. İsim yüzünden erkek sananlar oluyor ancak genelde Rusya taraflarında kızlara verilen isimlerden biri.
Seveceğinizi düşündüğüm bir kurgu olacak...
Tanıtım videosunu izlemeyi unutmayın lütfen.
Sizleri seviyorum:)
Oy vermeyi unutmayın :)
Öz için;
Adam stresten terlemeye başlamıştı. Nefes alamadığını hissediyordu, 57 yaşındaki kalbi onu zorluyordu, biraz da olsa nefes alabilmek için boynundaki kravatı gevşetti ve karşısındaki magazin ordusuna bakarak zor da olsa konuşmaya başladı.
"Öncelikle bütün herkesten özür dileriz. Sizlere aslında yıllar önce yapmamız gereken açıklamayı geç kalmamıza rağmen daha fazla soruna ve paniğe yol açmaması adına açıklıyoruz." Nefes almaya çalıştı adam çünkü biliyordu Onun ismini zikrettiği vakit derisini yüzerek onu türlü işkencelerle öldürecek psikopatın yapacaklarını biliyordu.
"Polina Evoid, ona kısaca Pol derler Evoid'leri bir çoğunuz biliyorsunuzdur ama bilmeyenler için Evoid'ler yeraltı dünyasının ya da hepimizin dünyasının en büyük tehlikesi. Kim olduklarını bilemezsiniz, kimliklerini çok iyi gizlerler onlar belki sevgiliniz belki en yakın arkadaşınız belki öğretmeniniz ya da gittiğiniz hastanenin doktoru, kim oldukları belli değil. Ama çok tehlikeli oldukları belli. Onlar sadece seri katil değil, çok daha fazlası," Nefes almaya çalıştı adam.
"Bu olay tam 30 yıldır devlet sırrı olarak saklanıyor ancak bu güne kadar gelmiş en tehlikeli Evoid bütün kuralları yıkacak, bütün dengeleri alt üst edecek güce sahip. O artık Evoid'lerin boyunduruğunda değil. Çünkü o artık Yersizlerin lideri."
Kalabalıktan dökülen şaşkınlık nidaları ile birlikte, "Evet Yersizler efsanesi bilinen bir durum ancak onların artık efsane olmadıklarını söyleyebiliriz. Hiçbir zaman efsane değillerdi. Artık sizlere kendilerini tanıtmak istiyorlar, insanlara nasıl bir tehlikede olduklarını öğretmek istiyorlar. Eziyet etmek istiyorlar. Yersizler, kan istiyorlar."
İşte şimdi korkuyu tüm iliklerinde hissediyordu adam, anlındaki teri peçeteyle silerek derin bir nefes aldı. Magazincilerden biri tedirgince şu soruyu sordu.
"En tehlikeli Evoid dediniz? Bahsettiğiniz Polina Evoid miydi?"
Bu soru adamın sertçe yutkunmasına sebep oldu."Evet, ancak ismini zikretmenizi tavsiye etmem lakin kendisi herkesin ismini kolayca söyleyebileceği birisi değil." Tekrar yutkundu adam.
"İçlerinde en kansız olanı, en duygusuz, en acımasız olanı, bu güne kadar onun adını bilen herkes kendisinin zekasına, gücüne ve yenilmezliğine hayran kalmıştır. En büyük devlet adamlarının bile karşısında tir tir titrediği, yeraltı dünyasının en tehlikeli mafya babalarının bile büyük bir korku hissetmesini sağlayan birisi. Kendisi bu güne kadar bir çok katliamlara ve büyük servetler kazanabileceği vurgunlarda liderlik yapmıştır. Sadece Türkiye'nin değil, dünyaların aradığı birisi. Sadece bizim ülkemiz için değil bütün insanlık için çok tehlikeli birisi. Ve artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak."
Bitmişti, her şey. Son cümleleriydi adamın, farkındaydı. Ve keskin nişancının silahından çıkan merminin onu hayattan koparmadan önce söylediği son sözleri şunlardı.
"Polina Evoid artık durmayacak."
⛓
Son Ancak Başlangıç...
Bizimle kalın.
Bundan sonrası çok güzel olmalı.
Hepinizi çok seviyorum.
Kendinize iyi bakın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yersizler Efsanesi +18
Action∝∝∝ "Polina Evoid," "Amcanın son çocuğu ikizlerden biri." "Ondan korkuyor musun?" "Sen korkmuyor musun?"