3.Bölüm "Gün Batımı Matemi"

147 25 215
                                    


Öz için;


GÜN BATIMI MATEMİ

POLİNA EVOİD

"Baran, herkesi toplayın. Akşama küçük bir ziyaretimiz var." Gür sesim ortak alanda yankı yaptığında benden böyle bir hareket beklemedikleri için bazı salaşlar odalarında çıkmış beni merakla izliyorlardı.

"Herkes derken? Salaşlar da mı?" Baran'ın ses tonundan bile belli olan şaşkınlığı beni de şaşırtmıştı.

"Evet Baran? Herkes dedim. Sizleri Evoid'lerle tanıştırmaya götürüyorum, hazırlanın" Salaşlardan dökülen şaşkınlık nidalarıyla beraber Yersizlerin de gözleri yuvalarından çıkacak kadar açılmıştı.

"Efsan'ı da çağır hazırlandığınız saha görevi yarına alındı. Eğer bu gece istediğim gibi geçerse, sizler de yarın sahaya inebilirsiniz." Sesimle beraber Baran'ın gözleri biraz daha açılmış kaşları havaya kalkmıştı.

Efsan sesimi duymuş olmalı ki koşarak "Allllaaaaahhhhhh seni yaradana kurban be kraliçem, gel öpücem" Efsan kollarını boynuma doladığında iki kafamı ellerinin için almış beni alnımdan öpmeye çalışıyordu.

"Efsan salak salak hareketler yapma patlatacağım ağzının ortasına bir tane." Sözlerimle korkmuş olmalı ki hızla kollarını benden çekti ancak yüzündeki aptal sırıtma hala duruyordu.

"Eee Evoid'lerle mi tanışacağız şimdi, baskına mı gidiyoruz lan yoksa," Efsan'ın bu heycanlı konuşmasıyla birlikte Baran ve ben aynı andan gözlerimizi devirdik.

"Ulan hayata bak be birkaç sene önce ağzımın suyu aka aka hikayelerini dinlediğim Evoid'leri şimdi Yersiz'lerle basmaya gidiyoruz amına koyayım." Ellerini inanamıyormuşçasına birbirine vurduğunda ben de ensesine bir tane patlatmıştım.

"Efsan siktir git Salaşları hazırlayın beni delirtme yoksa yarın gelmek için elinde olan ufacık şansını da kaybedersin." fısıldayarak kulağına doğru konuştuğumda yavaşça yutkundu ve "Tamam kraliçem niye kızdın ki sen şimdi kötü bir şey mi dedim ben bu alemde Yersizlerden güçlüsü mü var Allah aşkına." tekrar yutkunduğunda gözlerime bakmaktan çekiniyor gibiydi. Daha ne kadar saçmalayacaktı?

"Haklısın," diyerek kafamı ağır ağır salladım.

"Ama biraz daha burada durmaya devam edersen, Yersizler bu alemde 4 kişi olarak devam edecek." diye devam ettim.

Efsan birden koşmaya başladığında aynı zamanda bağırmaya da başlamıştı. "Salaşlar olum siz niye dinlemiyorsunuz benim kraliçemi hazırlanın ulan kalkın," Gür bir sesle bağırarak bütün salaşları hazırlamaya gittiğinde ben de odama geçmiştim.

Üzerime siyah bir crop altıma ise siyah dar bir kot pantolon giymiştim.

Üzerime siyah bir crop altıma ise siyah dar bir kot pantolon giymiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yersizler Efsanesi +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin