Procházel jsem police s knihami a hledal jsem nějakou zajímavou knihu. Tentokrát jsem vyjímečně hledal v oddělení 'oddechové'. Jelikož poslední dobou prší a je zataženo, tak je to ideální čas na oddechovou literaturu. Doma si udělám čaj, vylezu na velký parapet ve své pracovně a budu si užívat volného času. Tak jsem se brouzdal mezi policemi doufajíc že najdu tu správnou knihu. Ovšem co se nestalo že. Na milisekundu jsem se podíval na svoje boty a už jsem do někoho narazil. Podíval jsem se na dotyčnou osobu, která mi právě zkřížila cestu. Byl to ten chlapec. Ten kterému jsem včera ukradl knihu přímo před nosem.,,Tak se znovu potkáváme." usmál se a odstoupil o krok dál, abychom měli každý alespoň trochu soukromého prostoru. Byl vysoký a štíhlý, že by mu kde jaký idol mohl závidět. Blonďaté vlasy byly perfektně učesané.
,,Asi to tak bude." odvětil jsem a pokrčil rameny.
,,Chodíte často do knihovny?" zeptal se.
,,Často, velmi často. Ale teď mě omluvte. Už musím jít domů, naschle." vychrlil jsem ze sebe a rychle se otočil k východu. Zpanikařil jsem. Nějaká kniha mi byla úplně ukradená. Chtěl jsem odsud pryč ale nevěděl jsem proč. Proč utíkám? To proto že jsem narazil na náhodného chlapce znovu? Že by osud? Nebo jen šťastná náhoda?Zrychlil jsem a zmizel před knihovnou v davu.
————————————[]———————————-
FELIX'S P.O.V.
Ze školy jsem mířil přímo domů. Mamka a tátou byli zase na chvíli doma, tak jsem si je chtěl užít. Moji rodiče jsou podnikatelé a vlastní velkou firmu. Hodně cestují.
Ale nejsou takoví ti namyšlení a povrchní. Vždycky když mi něco přikážou nebo nařídí, tak to myslí dobře ale je to spíše jako rada.
Mám jednoho sourozence. Starší sestru. Ta však nebydlí s námi, ale s jejím přítelem v Americe. Vždycky tam chtěla žít. Byl to její dětský sen. Rodiče o jejím snu věděli, takže je nepřekvapilo, když jim jednoho dne oznámila že se stěhuje do Ameriky. Už dlouho jsem jí neviděl. Docela mi chybí.
Dokonce jsem se divil, že přijali i jejího přítele. I když ale máme milující rodiče, umí si někdy prosadit svoje a když si něco usmyslí že udělají, tak to udělají a nikdo jim nebude stát v cestě.
A ve vybíráním partnerů se naši rodiče obzvlášť vyžívají. No, u mně zatím ne, za to jsem rád, ale u sestry už bylo nápadníků.
Tohle jsem nikdy nepochopil. Proč se jim to tak líbí vybírat svým dětem své drahé polovičky.
Jednou už toho ségra měla tak dost, že na muže stojícího s kytkou ve dveřích vzala koště. Chudák, jeho oblek vypadal velice draze a on sám vypadal, že se na tuto schůzku chystal hodně dlouho. No, teď má po schůzce a nashledanou pane běžte si dát radši oblek do čistírny.Dorazil jsem k domu a vytáhl klíče. Už jsem chtěl odemknout dveře, když v tom jsem uslyšel nějaký hluk za mnou. Otočil jsem se aby jsem uviděl příčinu zvuku za mnou a zamrzl jsem.
Po ulici kráčela partička kluků a mezi nimi byl on.
Onen kluk na který už nějakou dobu bydlí v mé mysli. Byl to hodný,milý a pohledný chlapec. Ovšem že byl velmi populární. Už několikrát jsem za ním chtěl jít a vyznat se mu, ale nechci skončit odmítnut. Bolelo by mě to. Pozoroval jsem ho tak dlouho, dokud na sobě nevycítil něčí pohled. Otočil se a spatřil mě. Ale když jsem uviděl jak se na mne dívá, okamžitě jsem vlétl do baráku a prudce za sebou zavřel dveře.
Musel být zmatený.———————————-[]———————————-
Hellou✨Další kapitola je zde👀 Objevil se nám tu další chlapec💕Mimochodem, jak se máte v posledních dnech? Jak se mám já? Uh nic moc- ALE to mi nezabrání psát další kapitoly🤠MIMOCHODEM2 už máme 20 HVĚZDIČEK ( HLASOVÁNÍ ) WOHOOO DĚKUJU MOC💗🥳 MĚJTE SE HEZKY💗
ILY ALL❣️- your blacklxcie
ČTEŠ
Dreams come true to those who truly want them| MINSUNG
Фанфик17ti letý Jisung snící nad svou spřízněnou duší. Vyplní se Jisungův sen? . . . . |DOKONČENO| . . . . . Hlavní ship; Minsung Vedlejší ship; Hyunin(Hyunjeong),Chanlix ✨Chtěla bych upozornit, že se v této knize neshodují věky členů (třeba Changbin je s...