20.

472 36 2
                                    


HYUNJIN'S P.O.V

Potom, co se naše parta rozdělila, jsem šel odpravit Innieho k němu domů. Nechtěl jsem aby se po tmě loudal v noci sám. Došli jsme až k jeho domu a on se postavil přede mne.
,,Nechtěl by jsi dneska u mě zůstat? Rodiče mají dneska noční." usmál se na mě a já myslel, že odpadnu.

,,Proč ne." úsměv jsem mu oplatil a on už mě táhnul dovnitř. Stejně zítra mám jen jednu přednášku a směna mi začíná až od půl desáté.

Dotáhnul mě až k sobě do pokoje, kde mě posadil na postel.
,,Chceš něco k pití?" optal se a já zakroutil hlavou.
,,Fajn. Hyung?" jen jsem pozvedl hlavu a podíval se mu do očí.
,,Myslíš, že bych si mohl obarvit hlavu?" zeptal se nadšeně a položil svou ruku na tu mojí. Aaaaaaa

,,Samozřejmě že můžeš." pohladil jsem ho po hlavě.
,,Jupí!" zvolal a táhnul mě směrem do koupelny.

V koupelně vytáhl ze skříňky, která byla umístěna pod umyvadlem, modrou barvu na vlasy a podal mi ji. Posadil jsem ho tedy na vanu a začal mu barvit vlasy.

[time skip]

Když jsme skončili, bylo zhruba půl desáté. Vypadal nádherně. Mohl jsem na něm jen oči nechat.

,,Půjdeme se najíst?" optal se Jeongin a já jen přikývl. Sešli jsme dolů do kuchyně a on začal hledat něco k jídlu.
,,Co takhle si dát Čínu?" navrhl jsem. (mám na ní zrovna chuť, pardon)
,,Ano!" vykřikl a já se pustil do vaření. Přinesl mi všechny potřebné ingredience a posadil se na linku. Samozřejmě, tak abych měl i nějaké místo na krájení masa a zeleniny.

,,Chceš pomoct?"

,,Ani ne, děkuju zlatíčko." po oslovení ho "zlatíčkem" jsem po očku sledoval, zda jeho tváře naberou červenou barvu a nebo ne.
Ovšem že nabrali. Byl tak roztomilý, až mé srdce vynechávalo údery. Jeongina mám už docela dlouho dost rád. Dokonce bych si uměl představit, že by jsme byli něco více než jen kamarádi. Jen to zrealizovat. Dát mu to nějak najevo.
Z mého přemýšlení mě vyrušila štiplavá bolest. Podíval jsem se na svoje prsty a uviděl, že jsem se pořádně říznul.
,,Ssss." zasyčel jsem a Jeongin se na mě jen vystrašeně podíval. Okamžitě seskočil z linky a vzal můj poraněný prst do svých jemných rukou.

,,Ty jsi ale pako. Ukaž, dej si to pod studenou vodu a já mezitím přinesu lékárničku jo?" pohladil mě po zádech a já udělal tak, jak mi řekl.

Za chvíli se vrátil i s lékárničkou a vytáhl z ní dezinfekci a náplast. Přišel ke mně a vypnul vodu, pod kterou se stále chladilo moje zranění.
Na ránu mi nastříkal onu štiplavou věc a poté přelepil náplastí s pejsky.

,,Děkuju." usmál jsem se na něj.
,,Nemáš zač." úsměv mi oplatil a šel vrátit lékárničku na původní místo.

Když se vrátil, zaválo mezi námi ticho. Rozhodl jsem se v tichu pokračovat, ovšem ale jiným způsobem.
Přišel jsem k němu s rukou si ho přitáhl za pas.
On jen vyděšeně koukal, co se to děje. Musel jsem se za to v duchu usmát. Byl tak nevinný. A pak.
Pak jsem to udělal.

Spojil jsem naše rty do jednoho dlouhého polibku. Naše rty do sebe zapadaly jako kousky puzzle. Byl překvapený, ale po chvíli začal spolupracovat. Omotal své ruce okolo mého krku a polibek prohloubil. Vzal jsem ho pod zadkem a vysadil na kuchyňskou linku. Rozkrájená zelenina a maso počkají. A hlad taky.

Vměstnal jsem se mezi jeho nohy a položil mu ruce na stehna. Jazykem jsem mu přejel po spodním rtu a žádal si povolení k prozkoumání. On jen váhavě pootevřel pusu a začali jsme válku jazyků. Po chvilce nám ale došel dech a byli nuceni se odtrhnout.

Jen jsme se na sebe usmáli, on seskočil z linky a pokračovali v připravování pozdní večeře.

————————————-

Hellou^^

Jsem tu zas..po skoro týdnu heh-
No, máme tu další kapitolu, nom.
Už se nám to docela krátí, dámy a dámy.
Zbývá jen kousíček ke konci!

Jen bych chtěla říct, že jsem moc vděčná, že tohle ještě čtete, protože já osobně bych se na to vykašlala xd neříkám, že se na to máte vykašlat, to ne! 👀to ne, ale chápeme se jak to myslím že?
Podle mě to nemá pomalu hlavu ani patu.
Ale tak zase je to můj první příběh, takže tam nějaký nedoladěnosti byly, jsou a budou uf.

No, ještě jednou díky moc za to, že tuhle ff ještě čtete a baví vás- doufám🥲🥺
A opět se omlouvám za chyby! Nejsem velký češtin <:(

MĚJTE SE HEZKY!

ILY ALL- your blacklxcie❣️

Dreams come true to those who truly want them| MINSUNGKde žijí příběhy. Začni objevovat