9.

581 41 4
                                    



JEONGIN'S P.O.V.

Dorazili jsme k velkému panelovému domu. Jeli jsme výtahem až do posledního patra. Zřejmě bude mít podkrovní byt. U bytu s číslem 250 byla jmenovka na které stálo 'Hwang Hyunjin'.
Jen co Hyunjin odemkl dveře a já si tak tak stihl sundat boty, mě táhl kdo ví kam. Nejspíš do koupelny. Ano, mám pravdu. Skutečně mě dotáhl do koupelny a posadil na vanu. Ze skříňky vytáhl jakousi mast.

,,Můžeš si prosím nadzvednout ofinu, abych ti mohl namazat to čelo?" zeptal se a já udělal to oč si žádal.
Jeho jemná kůže na rukou se dotýkala na mém čele. Bylo to jako elektřina která proudí v ohradníku. Když se dotknete pásky, dá vám to lehkou ránu. Tak přesně takové to bylo.
Netuším, proč zrovna elektrický ohradník, ale nechme to tak.

,,Tak, hotovo." usmál se pro sebe Hyun a já se zvedl z vany.
,,Děkuju." úsměv jsem mu oplatil.
Dívali jsme se vzájemně do očí dobré dvě minuty určitě. Avšak pak Hyunjin naše "pouto" přetrhl.

,,Co takhle si pustit nějaký film?" otázal se a podíval se znovu na mě.
,,Proč ne." pokrčil jsem s úsměvem rameny.

On se otočil a odešel z koupelny. Samozřejmě jsem jako poslušný pejsek odcupital za ním.
Přišli jsme do kuchyně. Byla hezky zařízená. Velká prostorná linka, všechny spotřebiče, co do kuchyně patří, jídelní stůl pro čtyři lidi. Vypadalo to jako kdyby tu žil ještě někdo.

,,Na to že tu bydlíš sám, je to tu docela velké. Ale je to tu hezké." řekl jsem a ještě jednou jsem se rozhlédl kolem.

,,Uh, děkuji. To víš, třeba se časem někdo najde, kdo by tu se mnou bydlel." mrkl na mě a já myslel že sebou hodím o zem.

,,Máš rád popcorn?" zamával mi před obličejem třemi pytlíky popcornu.
,,Ne. Já ho miluju!" vykřikl jsem s radostí a popadl jeden z pytlíků.
Začal jsem ho dávat do mikrovlnky. Hyunjin zatím uklidil ty ostatní a pak se na mě s úsměvem, opřený o linku, díval.

,,Za chvíli to bude." řekl jsem s nadšením v hlase a opřel se o linku.
Chvíli jsme tam tak stáli v tichosti, dokud ticho nepřerušil zvuk mého mobilu.

                   [HANNIE- HYUNG]

> Jeonginnie, kde teď jsi?

                                            U Hyunjina, neruš!<

> Agibbang! Jak to mluvíš se svým hyungem co?

                                   Už musím HYUNG, bye <

> Dítě nevděčný-
> Ts, já ti dám bye

Jen jsem si to přečetl a mobil uklidil do kapsy.
,,Kdo to byl?" zeptal se Jinnie.
,,Jen Jisung-hyung." mávl jsem rukou.
Z naší, ne moc obsáhle konverzace, nás vyrušilo zapípání mikrovlnky. Aaa, popcorn.

Než jsem se otočil pro popcorn, Hyunjin už měl popcorn v misce.
,,Dáš si něco k pití?" otevřel lednici a díval se co tam má.
,,Um, máš džus?" zeptal jsem se.
,,Jasně, toho tady mám plno!" řekl s nadšením a nalil do dvou skleniček jablkový džus.

Přesunuli jsme se k němu do pokoje. Byl hezky zařízený jako zbytek bytu. Světle šedivě vymalované zdi a tapeta vzoru zdi dodávala pokoji světlý vzhled. Na proti dveřím byla velká manželská postel vedle které byli dva noční stolky. Na každé z nich stály dvě lampičky.
Na pravé straně od postele byl stůl na kterém ležel notebook, tužky perfektně ořezané, byli naskládané v takovém tom kovovém košíčku. Opodál stála velká, určitě hodně prostorná světlá skříň.

Na druhé straně, tedy levé bylo velké okno, ze kterého bylo krásně vidět na město. Něco jako u Jisung-hyunga v pracovně.

,,Líbí?" zeptal se s úsměvem Hyun, když viděl jak si prohlížím jeho pokoj.
,,Moc." usmál jsem se.

,,Tak co si pustíme?" podíval se na mě s notebookem, který ještě před chvílí ležel na stole, v klíně.

,,Co třeba něco akční?" navrhl jsem.
,,Dobrý nápad." luskl prsty a ukázal na mě.

——————————[]—————————

JISUNG'S P.O.V.

Po cestě z jídelny jsem napsal Jeonginovi kde je, že by jsme se sešli. Když mě odbyl s tím že je u Hyunjina, tak jsem ho nechal být. Takže jsem šel zase na jedno velmi známé místo. Ano, opět to byla knihovna. Já jsem říkal, že tam chodím každý den a že se u mě žádná kniha neohřeje.

U té milé dámy na recepci, co se mě pohledem už tři měsíce snaží sbalit, jsem vrátil knihu a zamířil pro další. Tentokrát jsem zamířil do témat fantasy.

Oddělení 'Fantasy' bylo hned vedle mého oblíbeného 'Vesmíru a hvězd', nebo jak se to jmenuje.

Procházel jsem uličkou, když v tom na mě zakřičel už velice známý hlas.
,,Jisungu!" Otočil jsem se a spatřil Minha. Ajo, vždyť on tu vlastně pracuje.
,,Ahoj, Minho." pozdravil jsem.
,,Ahoj. Mohl jsem to čekat, že dnes zase přijdeš." usmál se.
,,No jo." pokrčil jsem rameny.
,,Hledáš něco z fantasy? Můžu ti něco doporučit? Je to hodně zajímavá kniha, četl jsem jí snad třikrát." zeptal se a já přikývl.

Rozešel se o kousek dál, popadl jakousi knihu a přišel zpět.
,,Tady je." usmál se a podal mi ji. Naše prsty se jemně dotkly a elektřina mi zamávala před očima. (wtf? xd)

Měla zajímavý obal. Chtěl jsem si jí teď začít prohlížet, protože jsem byl zvědavý, co bude za děj, kdo to napsal a tak. Avšak to jsem neudělal. Přišlo mi to neslušné si tady prohlížet knihu, když stojí vedle mě.

,,Díky." poděkoval jsem a podíval se mu do očí.
,,Nemáš zač. Máš ještě dneska něco v plánu?" zeptal se s nadějí v hlase.
,,Um, ne nemám." řekl jsem zamyšleně.
,,Nechceš jít se mnou na jídlo? Od rána jsem nic nejedl." pohlédl na mě a vyčkával na odpověď.
Jídlo by se vlastně hodilo, když jsem se ve školní jídelně pořádně nenajedl.

,,Klidně." usmál jsem se tentokrát já.

,,Tak já jsi jdu pro věci a půjdeme?"otázal se.

,,Okay, já zatím dojdu na recepci nahlásit tu knihu. Počkám před vchodem." Otočil jsem se a vydal se na recepci.

—————————————————————-

Hi!Tak co říkáte na nové Stray Kids album?
Já to MI    LU   JU Jsem na ně tak neskutečně pyšná❣️Opravdu tvrdě pracovali😌 Včera, když jsem je viděla brečet na jedné stagi? stejdži? stagei?, no prostě víte co myslím ne🤣 Ehm pokračuju- prostě když jsem je viděla brečet, tak jsem začala tak moc bulet že kdyby mě někdo viděl, tam mi zavolá psychiatrickou pomoc. To video hodím dolů, protože nahoře už je ten masterpiece 🤌🏻

Jo a zase jsem se rozepsala tak, že tady jsou úplně nepodstatný věci v týhle kapitole asi🤷🏼‍♀️
Ale, snad to nevadí hehe <3
A omlouvám se za chyby!

MĚJTE SE HEZKY!

ILY ALL- your blacklxcie ❣️

video <3333 hezký pláč přeji <333

Dreams come true to those who truly want them| MINSUNGKde žijí příběhy. Začni objevovat