25.

547 35 4
                                    


JISUNG'S P.O.V.

,,Minho! Můžeš mi vysvětlit proč je na podlaze v pracovně rozsypaná hlína pod oknem?!" zakřičel jsem na Minha který už 2 hodiny něco vařil v kuchyni.

,,Eh..." ozvalo se z kuchyně.
Za chvíli měli přijít kluci, že prý nám chce Chan něco říct. Nechápu proč se všichni vždycky scházejí u nás. Nebo správně řečeno u mě. Minho tu zatím nebydlí. Ani jsme o přestěhování Minha ke mně do bytu nějak nemluvili.

Uklidil jsem ten bordel po mém nepořádném příteli a vydal se za ním zkontrolovat, jestli mi nehoří kuchyň. I když na takové věci jsem expert já, ale nikdy nevíte.

,,Baby, už to bude hotový." dal mi pusu na tvář ten můj kuchtil nekuchtil a já se posadil na židli. Jen co jsem si sedl se bytem rozezněl zvonek.

,,Teď jsem si sednul." zanaříkal jsem a šel otevřít těm šesti dementům.

,,Čaute." pozdravil jsem je a oni pozdravili nazpět.
Pozval jsem je dál a za chvíli už byli všichni nasáčkovaní v kuchyni u stolu. Já jsem se opřel o linku vedle Minha, který vypnul plotýnku, stoupl si vedle mě a dal mi ruku na bok.

,,Tak co jsi chtěl Chane?" zeptal se Changbin s pozvednutým obočím.

,,Našel jsem si přítele."

NO ONE'S P.O.V.

,,Našel jsem si přítele." řekl Chan a všichni přítomní jen vykulili oči.
Tohle nečekali. Nevěděli, že Chanův přítel je blondýn sedící mezi Seungminem a Jeonginem.

,,C-cože?" vykoktal Hyunjin, který se jediný odhodlal vydat ze sebe hlásku.
Všichni tak nějak doufali, že se Chan a Felix dají dohromady. Tohle jejich přání naprosto zruinovalo.

,,Počkat." zvedl ruku Chris. ,,Ještě jsem neskončil."

,,Našel jsem si přítele. Je z Austrálie a jmenuje se Lee Felix." hned jak to dořekl, se bytem ozvalo hlasité vyjeknutí chlapců. Byli nadšení. Měli radost, že se australští chlapci dali dohromady.

Jejich radost ale přebyl pocit úlevy, že už nemusí vymýšlet plán na to jak zachránit Chanlix vztah.

———————————[]—————————-

[timeskip, 6 months later]

Ah, jaro. Za okny už prozpěvovali různé druhy ptáků, když se v jednom podkrovním bytě rozezněl otravný budík. Jistě si vzpomínáte na osudy budíků v této domácnosti. Tento budík nebyl výjimkou. Zpěv ptáků za okny nyní nahradil zvuk nárazu budíku o protější zeď. Dneska bylo okno až moc daleko.

,,Lásko, co jsem ti říkal o těch budících sakra už?" zamumlal oranžovlasý chlapec do polštáře a plesknul svého přítele po zadku.

,,Pardon, ale hrozně mě ty budíky vytáčí." omluvil se vlastník tohoto bytu a ničitel budíků.

Abychom to shrnuli. Minho se sem přestěhoval před 4 měsíci. Jeho vztah s Jisungem jen vzkvétal. Ano, občas byli nějaké neshody ale vše se obešlo bez nějaké větší hádky.

,,Co kdybych tě teda místo budíku budil já?" přisunul se starší blíž k mladšímu a pohladil ho po vlasech.

,,To bych si nechal líbit." vtiskl mu rychlou pusu na rty Jisung.

,,Tak to ne, pojď sem." Minho si přitáhl mladšího za pas a hluboce ho políbil.

Dneska měli všichni studenti jarní prázdniny. (budeme se tvářit jako že mají jarní prázdniny v dubnu hehe <3 teda pokud opravdu nejsou v dubnu🤔ale mám takový pocit, že jsou někde začátkem března) Mohli by se konečně vyspat, avšak tento mladý pár se rozhodl, že půjdou na ranní procházku, koupí si kávu a udělají si hezké ráno.

Dreams come true to those who truly want them| MINSUNGKde žijí příběhy. Začni objevovat