prolog

1.2K 61 0
                                    



Z okna podkrovního bytu vylezl na menší stříšku chlapec. Byl hezký a pohledný. Kampak má asi namířeno? Kdopak v tuhle pozdní hodinu leze na střechu?

Byl to 17ti letý Jisung který vylezl oknem na střechu aby mohl pozorovat noční oblohu.

Měl moc rád noční oblohu, hlavně hvězdy. Už jako malý kluk obdivoval tyto malé tečky na noční obloze. Jeho babička mu vyprávěla, že každý dobrý člověk má svojí hvězdu. Už 15 let chodíval na střechu a hledal svojí hvězdu.

Babička říkávala že hvězda nesymbolizuje jen dobrého člověka, ale i spřízněnou duši. Jisung o ní od svých 15 let sníval často. Neustále vídal na ulici šťastné zamilované páry, kteří láskou přímo překypovali. Jisunga proto vždy tížilo srdce. Také chtěl ochutnat chuť lásky a něhy. Chtěl někoho, kdo by na něj byl laskavý a milý. Nikdy nikoho takového neměl. Ani přátel neměl mnoho. Byl to takový tichý kluk snící o své hvězdě.

Starší spolužáci ho za jeho plachost a tichost dost neslušně uráželi a šikanovali. Přitom byl Jisung hodně talentovaný. V jeho prospěchu by jste nenašli snad ani jednu špatnou známku. Měl rád malování. Místo pokoje jeho babičky, která odjela ze země a už se nevrátila, si udělal pracovnu. 

Byl to ráj pro oči. Z místnosti byl dvěma velkými okny krásný výhled na město. Ale teď byla dvě velká okna zatažena a obrazy schované pod přikrývkou tmy. Mohli by jsme jednoduše zmáčknout vypínač ale myslím, že budete mít ještě šanci sem nahlédnout. 

Aby jsme se vrátili k jeho trablím ve škole. Na jeho straně stáli jen dva lidé. Byli to jeho dva nejlepší kamarádi. Jeongin a Felix. Felix se sem nedávno přestěhoval z Austrálie. Byl také moc chytrý a nadaný. Byl neuvěřitelně talentovaný co se tance týče. Jeho hlas byl hodně hluboký, jako démoni v té nejhorší noční můře. Avšak vypadal jako roztomilé malé koťátko. 

A Jeongin? Ten byl z téhle party nejmladší. 

Byl neuvěřitelně roztomilý. Jeho obličej při úsměvu vypadal jako malá roztomiloučká lištička. I tento chlapec měl talentu na rozdávání. Jeho hlas byl nebeskou bránou a každý kdo ho slyšel mu padnul k nohám. Ale taky nebyl na škole moc oblíbený. 





Všichni tři chlapci stále hledali své spřízněné duše. Jeongin s Felixem už ale tajně propadali jejich starším spolužákům. Nemuseli hledět do hvězd. Neměli o to už zájem. 



Avšak Jisung stále doufal že jednoho dne, najde svou spřízněnou duši a bude konečně šťastný.




Dreams come true to those who truly want them| MINSUNGKde žijí příběhy. Začni objevovat