JISUNG'S P.O.V.Když se konečně všichni uklidnili, nadešli otázky na mojí zmlácenou tvář. A jé je.
,,Mimochodem, kdo ti to udělal?" zeptal se Chan a já sklopil hlavu.
,,Nikdo." špitl jsem.
,,Nikdo? Tohle ti udělal nikdo?" pozvedl Changbin obočí.
,,Jo, tohle mi udělal stů-" nestihl jsem ani doříct větu a do řeči mi skočil Jeongin.
,,No stůl ti tohle určitě udělat nemohl. Už se nevymlouvej a řekni nám to konečně! Chceme ti pomoct!" řekl smutně Jeongin.
,,Tak jo." oni mě fakt přemluvili. Tss.Sedl jsem si na gauč vedle Hyunjina a ten omotal svojí ruku kolem mých ramen. Minho jen zavrčel.
,,Chceš náhubek?" ušklíbl se Hyunjin a ruku z mého ramena ale nesundal. Všichni svůj pohled opět přesunuli na mne.,,Nechtěl jsem vám to říkat, protože jsem nechtěl, aby jste skončili jako já. Jako troska. I když to vy nejste. O ty silnější z vás jsem se bál o trochu míň, protože přece jenom se umíte bránit. Ale třeba takový Jeongin nebo Felix by si asi těžko poradili s partou o hlavu větších týpků. Pardon kluci." podíval jsem se na ně a oni jen přikývli.
,,Začalo to minulý školní rok. Šikanovali mě z určitých důvodů a výhrad které proti mně měli. Každý den jsem svoje modřiny maskoval make-upem aby nepadlo žádné podezření. Nechtěl jsem aby to I.Nnie (wtf jak to mám napsat xd) s Lixem veděli. Nechtěl jsem aby dopadli stejně. Proto jsem to trpěl. Dlouho jsem to trpěl. Až přišla chvíle, kdy jsem to už psychicky nedával a řekl to učitelce, byli moji šikanátoři dočasně vyloučeni ze školy. Všichni se divili proč tak najednou. Nikdo nevěděl proč se to stalo a na jak dlouho.
Byl jsem konečně volný.
Ale oni se i s příchodem nového školního roku vrátili a pokračovali ve své práci." ukápla mi slza a Minho, který doteď seděl vedle mě, mi jí pohotově setřel.
,,Neplakej." přitáhl si mne do objetí a pohladil mě po vlasech.
Naše objetí trvalo jen chvíli, než se Changbin zeptal.
,,A kdo ti to teda udělal? Pověz mi. Dostanou pořádnou nakládačku, že z toho jen tak nevzpamatují."
,,Changbine! Nezapomínej že jsi pořád učitel!" napomenul ho Chan.
,,Byl to Seonwoo a jeho parta." řekl jsem a Changbin se zamračil.
,,Ten zmetek. On a jeho kumpáni dělají v mých hodinách pěknej bordel."
Chvíli bylo ticho, až ho Chan konečně prolomil.,,Co s tím teda uděláme?" zeptal se.
,,Nic! Nechte to být." vykřikl jsem a oni zakroutili hlavou. Oh, tak nepůjde jen tak.————————————[]———————————
a few days later
JISUNG'S P.O.V.
Připadal jsem si jako ve vězení. Byl jsme neustále pod dohledem někoho z kluků. Changbin mě hlídal o hodinách. Samozřejmě o jeho hodinách, jakožto náš třídní učitel nás měl docela dost často.
Felix a Jeongin se střídali a dělali mi ocásek až na záchod. A Chan a Hyunjin? Ti to všechno kontrolují. Jestli jsem v pohodě. Dokonce Minhovi opravdu Chan nařídil, aby mě prohledal, jestli nemám nějaké nové modřiny. Nad tím jsem se musel červenat. Představa, že Minho kontroluje mé tělo je, uhm vzrušující? Tento pocit mi byl zatím zcela neznámý.
Minho pro mě každý den chodil až před školu. Bál se o mě. Bylo to hezké pozorovat, jak mi dlaněmi přejíždí po tvářích a zkoumá můj obličej.Uvědomil jsem si, že se mi splnil jeden z mých přání. Bylo to přesně to, po čem jsem celou dobu snil. A teď jsem ho měl. Mého přítele. Soulmate.
꧂
Čekal jsem před školou na Minha. Už jsem se těšil, až ho zase uvidím. Je až absurdní, jak jsem se mohl za tak krátkou dobu zamilovat. Tak moc zamilovat. Miloval jsem jeho přítomnost vedle té své.
,,Jisungie!" zavolal na mě jemný hlas, který byl obvykle na všechny ostatní drzý, až vyzývavý.
Otočil jsem se a uviděl ho v celé jeho kráse.
,,Ahoj hyung." usmál jsem se mile a on mi daroval krátký polibek na rty.
,,Tak jak bylo ve škole?" zeptal se, zatímco mě chytl za ruku a táhnul pryč od té budovy, kterou vlastní sám ďábel.
,,Šlo to. Dneska jsme měli hodně matiky." řekl jsem unaveně a palcem pohladil jeho ruku spojenou s tou mojí.
,,Changbin se teda vyvedl jako učitel matiky co?" zasmál se.
,,No to teda. Dává nám tolik práce a tolik úkolů. Se divím, že ty holky tam po něm furt jedou.",,Taky se divím, skrček starej." Vyprskl jsem smíchy. Kdyby ho Bin slyšel.
,,Hej smradi!" Ajaj. Zastavili jsme se.
,,Co si to dovolujete, takhle mluvit o svým hyungovi co?!" řekl rozčíleně Changbin, když k nám i se svojí brašnou přiběhl.,,Sungie mi tady vypráví, jak jim dáváš v matice pořádně zabrat." poukázal Min na mě.
,,To víš, matika je důležitá." řekl jakoby chytře a my se začali znovu smát.,,Hahaha. A kam vy máte vůbec namířeno, hrdličky?" pozvedl obočí.
,,Asi ke mně domů. Chci Minhovi něco ukázat." řekl jsem a sklopil hlavu. Do teď jsem mu neukázal svojí pracovnu. Neví, že maluji obrazy. To je jediné co jsem mu o sobě neřekl. To že píšu texty k písním, a že bych se chtěl stát zpěvákem a producentem už ví. Podporuje mě v tom. Avšak o tomhle jsem zatím pomlčel. Nevím co by si řekl, kdyby viděl mé obrazy a znal mě krátce.
Moje tvorba totiž není jako ostatních. Není moc veselá. Pracuji spíše s tmavými barvami.Minho se na mě nechápavě podíval.
,,No nic, tak já jdu domů. Dneska už tě nečekám Minho!" křikl ještě a ztratil se za rohem.
,,Tak pojď." zatáhl jsem ho za ruku a šli jsme.
————————————-[]——————————
Dorazili jsme ke mně domů. Jen co jsme si stihli odložit bundy a boty, jsem Minha táhnul ke dveřím. On se jen nechápavě díval na dveře a na mne.
,,Celou dobu jsem ti to chtěl ukázat. Akorát jsem nevěděl co by jsi si o mně myslel. Teď ti ale plně důvěřuji, jakožto svému příteli. Takže můžeš vejít." otočil jsem klíčem u dveří a pokynul mu aby vstoupil.
Otevřel dveře a porozhlédl se. Jelikož bylo světlo a velká okna nebyla zatažená, měl krásný výhled na velké obrazy poskládané vedle sebe podél zdi.
Procházel kolem nich a prohlížel si je velmi pečlivě. Prohlížel si je tak detailně, jako by se bál, že to tu už v životě nespatří.
Zastavil se u obrazu na malířském stojanu. Ano, byl to stále ten obraz, který jsem nedávno začal malovat. Říká se, že na takové věci se nemá spěchat.,,Jisungie." vydechl.
,,Nikdy jsem si neuvědomil, jak talentovaného přítele mám. Miluji tě." řekl a spojil naše rty ve vášnivý polibek.
———————————————————-
Dobrej!
HYUNJIN A KRÁTKÝ VLASY, HYUNJIN A KRÁTKÝ VLASY OMG! Fokdfnskdkk
ON VYPADÁ TAK HEZKY PLS🤧Taky jste čím dál víc unavenější a nestíháte sledovat všechen skz content? Nebo jsem jediná?
Btw. PŘES 400 PŘEČTENÍ A PŘES 100⭐️. děkuju moc❤️
• doufám že se vám kapitola líbila
• omlouvám se za chyby!🤍MĚJTE SE HEZKY!
ILY ALL- your blacklxcie❣️
ČTEŠ
Dreams come true to those who truly want them| MINSUNG
Fanfiction17ti letý Jisung snící nad svou spřízněnou duší. Vyplní se Jisungův sen? . . . . |DOKONČENO| . . . . . Hlavní ship; Minsung Vedlejší ship; Hyunin(Hyunjeong),Chanlix ✨Chtěla bych upozornit, že se v této knize neshodují věky členů (třeba Changbin je s...