Po příchodu domů, jsem si udělal kakao. Tento sladký nápoj mi vždy dodával energii a zlepšil náladu. Cítil jsem se zvláštně. V mé mysli byl stále kluk z knihovny který mi chtěl ukrást mojí vyhlédnutou knihu. Nemohl jsem ho dostat z hlavy a netušil jsem proč. Mrzelo mě že jsem mu tak ošklivě odsekl. Cítil jsem potřebu se mu omluvit i když jsem neměl za co se omlouvat. Jak ho ale mám vyhledat když neznám ani jeho jméno? Nebo to mám nechat plavat a vnímat tuhle příhodu jako část nudného dne? Hlavou se mi honila jedna otázka za druhou. Jen jsem zakroutil hlavou nad návalem myšlenek a dal prázdný hrnek od kakaa do dřezu.Vydal jsem se do koupelny dát si horkou sprchu. ,,Jisungu, prostě to už neřeš ano? Nechápu proč z toho děláš takovou vědu, no tak jsi mu vyfoukl knihu přímo před nosem. A co. Svět se z toho nezboří. Konec, tečka, uzavřená kapitola dneška." řekl jsem si sám pro sebe a vypnul jsem sprchu. Oblékl jsem se do pyžama skládající se z volných dlouhých tepláků a vytahaného trika. Jako vždy jsem vyrazil i s dekou na střechu pozorovat jako každý den hvězdy. Vždycky mě tak fascinují, znám skoro všechny souhvězdí, přečetl jsem spoustu knih o vesmíru, planetách, hvězdách, že by jste je na prstech nespočítali.
Jelikož je září a začíná podzim tak můžeme vidět spoustu hvězdných mlhovin. Moje nejoblíbenější souhvězdí tohoto ročního období je vodnář. Je to totiž jedno z nejstarších pozorovaných souhvězdí. Ale tohle si nechám až budu někdy přednášet o hvězdách a souhvězdích. Jeden z mých dalších snů. Rád bych se astronomii jako koníčku věnoval i po škole, až budu mít stálou práci. A jestli jsem už o nějaké té práci přemýšlel? Samozřejmě že ano. Svěřoval jsem se vám že rád skládám hudbu a rappuji? Z celého srdce miluji astronomii, ale k hudbě mě to táhne víc.
Na střeše jsem si roztáhl deku a tiše doufal ve své sny. Najít svého soulmate, stát se zpěvákem a přednášet o souhvězdích.
———————————-[]————————————
Ráno mě neprobudil nikdo jiný než pan budík kterého ze srdce nenávidím. Na první pohled vypadám jako velice klidný a milosrdný člověk. A to taky jsem, ale tato ohavná věc má u mě vyjímku. Víte kolik budíků už skončilo rozbitých o protější stěnu? Jednou jsem koukal na film asi do čtyř do rána a budík byl nastaven na sedmou hodinu ranní. Uhm- jak bych to řekl. Spát tři hodiny se mi úplně nechtělo a protější zeď už toho za tu dobu co tu bydlím odnesla hodně. Chtěl jsem se v klidu vyspat a zároveň ušetřit zeď naproti mně. Rozhodl jsem se tedy pro jiný trest pana budíka. Prostě jsem otevřel okno do zahrady a vyhodil ho oknem. Jakože pardon ale budit mě v sedm hodin a ještě když jsem toho tak málo naspal se nevyplatilo. Jak pro mě, tak pro pana budíka. Chudák. Dneska jsem však neměl čas zaobírat se budíkem, proto jsem se líně zvedl a vydal se ke skříni.
Po vybrání vhodného oblečení skládající se z bílých jeanů a černé košile jsem dostal do kuchyně. Vím že je docela riskantní si brát bílé jeany ale co už. Má snídaně byla výživná, lehká a rychlá. Nemám moc času tady vysedávat u snídaně. Napsal jsem klukům že se sejdeme před školou. Popadl jsem kabát a opustil svůj podkrovní byt.
———————————-
Dobrý den👀 Já vím já vím, je to krátký ale slibuji že příští kapitola už bude delší!❤️
Děkuju všem kteří čtou tenhle můj výmysl a že máte trpělivost (teda aspoň doufám hihi) a čekáte na nové kapitoly. Budu se snažit vydávat víc^^ Klidně mi pište své názory na děj a ták <3 Budu moc ráda za zpětnou vazbu❤️ILY ALL❣️- your blacklxcie
ČTEŠ
Dreams come true to those who truly want them| MINSUNG
Fanfic17ti letý Jisung snící nad svou spřízněnou duší. Vyplní se Jisungův sen? . . . . |DOKONČENO| . . . . . Hlavní ship; Minsung Vedlejší ship; Hyunin(Hyunjeong),Chanlix ✨Chtěla bych upozornit, že se v této knize neshodují věky členů (třeba Changbin je s...