JISUNG'S P.O.V.Byl chladný večer, téhož stejného dne kdy jsme se s Minhem dali dohromady. Bylo to zvláštní. Mít najednou milujícího přítele, spřízněnou duši. Tak dlouho mi připadalo divné být sám a najednou je to přesný opak.
Domluvili jsme se s hyungem, že ještě dnes pozveme všechny kluky z party ke mně a řekneme jim o nás. Určitě je pak z bytu nedostanu, protože se jim nebude chtít v noci chodit domů. Jak je znám, tak to bude na dlouho. Takže jsem rovnou začal vytahovat peřiny a povlečení z takové menší skříňky. Poprosil jsem Minha, jestli by mi nepomohl s povlečením dek a polštářů. On mi ochotně pomohl.
Pak jsem napsal klukům, jestli nechtějí přijít ke mně. Samozřejmě že souhlasili, jelikož byli zvědaví jestli jsem v pohodě a tak. Jsem rád že mají o mě starost. Je to milé. Jsem zvědav, jak budou reagovat na to, že mě někdo zmlátil. A ještě k tomu ve škole.
Jak znám Chana, ten mě bude chtít mít pod dozorem. Changbin bude pod velením Chana, ačkoliv se mu to nebude líbit. Bude muset na mě starostlivě dohlížet ve škole. Minho bude muset informovat Chana jestli se mé modřiny hojí, nebo jestli nějaké nepřibývají. Felix a Jeongin budou drbat o tom kdo mi to udělal a vytáhnou na nás nějakej drb o něm. Hyunjin, ten bude pomáhat tak nějak se vším. Pokud tady nezačne dramaticky vykřikovat ,,Ježiš toho znám! Ten se mnou chodil tady a tady. Jak jsem se mohl s takovým debilem bavit ježiš já jsem ale pako." Celej Hyunjin.
Za těch pár týdnů, co se všichni známe navzájem, se Hyunjin projevil jako největší drama queen. On tu vyšiluje a my se jen pobaveně díváme na jeho dramatické vystoupení. A to ze začátku vypadal, jakože je nejvíc v klidu člověk, při různých situacích. Jednou začal takovou drámu, že shodil tři sklenice s pitím, převrhl mísu z ovocem, dvakrát narazil do dveří, pak jako kdyby ho někdo odstřelil, začal "jakože" mlátit hlavou o protější zeď a já už nevím co všechno. Takhle vypadalo většinou jeho dramatické vystoupení. Nic pro normální lidi, řekl bych.V mém hlubokém přemýšlením o Hyunjinovi a jeho dramatických schopnostech, se ozval Minho z kuchyně.
,,Baby?" ozvalo se z kuchyně. Awee on mi řekl baby.
,,Ano?"
,,V kolik by měli přijít kluci?" vykoukl ze dveří kuchyně a pozvedl obočí.
,,Každou chvílí by tu měli být." usmál jsem se a podíval se na hodiny. Bylo přesně pět hodin.
Šel jsem do kuchyně a uviděl Minha který utíral umyté nádobí.
,,Ah hyung, to nemusíš. Ukaž, já to udělám. Vždyť ty jsi to nádobí umyl. Tak teď je řada na mně." chtěl jsem mu vzít utěrku z rukou. On mi to však nedovolil. S utěrkou mi uhnul a já ho tím pádem objal, jak jsem chtěl chmátnout pro tu utěrku.On ji odložil a přitisknul si mě k sobě blíž. Zavrtal jsem se do jeho hřejivé náruče. Jeho vůně byla příjemná. Dokázal bych jí cítit pořád. Bohužel naší chvilku přerušil zvonek. Oi, už jsou tady. Políbil jsem Minha na tvář a šel otevřít.
Ve dveřích stáli kluci. Kdo jinej taky že. Přece nečekáš že za tebou přijde Dwayne Johnson ne?
Hned jak mě uviděli, zděsili se. To vypadám až tak špatně? Jako první se ke mně přiřítil Chan a chytl mou tvář do ruky.
,,Proboha co se ti stalo?! Kdo ti to dělal?!" prohlížel si mou tvář do posledního detailu. Otáčel mi hlavou ze strany na stranu aby se ujistil, zda modřin na mém obličeji není víc, než se na první pohled zdá.
Osvobodil mě až Minho, který všechny dotáhl do obýváku včetně Chana.
,,Počkat a co ty tu děláš?" zeptal se Changbin a pozvedl obočí. Felix a Jeongin se na sebe jen kulišacky usmáli.
,,No ehm." podrbal se Minho hyung na zátylku.
,,Včera, když jsem přišel a uviděl Jisunga domláceného, jsem se rozhodl mu pomoct. Takže jsem mu ošetřil rány a při tom nějak přeskočila jiskra no. Tak jsem tu zůstal přes noc a dneska ráno jsme si vyznali city. Takže...takže spolu chodíme. Detaily vědět nepotřebujete." chytl mě za ruku a já sklopil hlavu, aby nebyly vidět moje červené tváře.,,Počkat, takže včera přeskočila jiskra. Dneska ráno, podotýkám ráno, jste se dali dohromaldy. To znamená jediné." řekl Felix a všichni nahodili takovej ten svůdnej výraz.
,,Ježiš NE!" vykřikl jsem a oni se začali smát.
Achjo.
,,Ne neznamená to to, co si teď právě myslíte." řekl jsem rázně a dal si ruce v bok. Minho si mě za něj jen přitáhl blíž a zasmál se.
,,Ale puzzle jste taky neskládali, ani nehráli pexeso." podotkl Hyunjin.
,,No jak se to vezme." řekl Minho a já se na něj tázavě podíval.,,Naše rty byli jako puzzle a my jsme byli jako pexeso. Byli jsme jako dvě kartičky které jsou souzeny být spolu." zavrněl mi do ucha tak nahlas, aby to slyšeli i ostatní.
Asi ho zabiju...
————————————————————
Hii🤍
To koukáte co? Kapitola tak brzo po tom, co jsem vydala kapitolu 14., kterou jsem psala skoro týden. Ta kapitola vážně byla nějaká divná. Protože tuhle kapitolu jsem začala psát dneska a dnes jí mám hotovou. Uh zajímavé.
No, spíš ne no.No nic, užívejte víkendu!💖
Doufám že se vám kapitola líbila a pardon za chyby! (ovšem jestli tam jsou- doufám že ne hih)MĚJTE SE HEZKY!
ILY ALL - your blacklxcie❣️
ČTEŠ
Dreams come true to those who truly want them| MINSUNG
Fanfic17ti letý Jisung snící nad svou spřízněnou duší. Vyplní se Jisungův sen? . . . . |DOKONČENO| . . . . . Hlavní ship; Minsung Vedlejší ship; Hyunin(Hyunjeong),Chanlix ✨Chtěla bych upozornit, že se v této knize neshodují věky členů (třeba Changbin je s...