JISUNG'S P.O.V.Ráno mne probudilo světlo od nezatažených žaluzií. Otočil jsem se tedy zády k oknu, na osobu ležící, momentálně spící vedle mě. Ano, byl to Minho. Včera byl jeden z nejlepších dní v mém životě. Když nepočítám zmlácení partou týpků, co si o sobě myslím kdo ví co. Jsem moc rád že jsem se odhodlal ho políbit. Kdo ví, jak dlouho byl mi trvalo se k tomu dokopat, kdybych to neudělal včera.
A jak to mezi námi vlastně je? Sám nevím. Včera jsme si akorát vyměňovali polibky a mazlili se. Pak jsme šli spát a na pokec o tom, jak to mezi námi teď vlastně je nezbyl čas.
Ucítil jsem pohyb vedle sebe. Podíval jsem se na Minha. Ležel, nyní zády opřený o čelo postele a své oči upíral na mě.,,Dobré ráno." usmál se a rukou mě pohladil po pase.
,,Dobré." úsměv jsem mu oplatil a on se natáhl pro polibek. Který jsem mu samozřejmě dovolil.
Nebyl to polibek moc dlouhý. Byl takový krátký, ale přesto krásný jako všechny ostatní.
Mohl bych se ho na to zeptat teď.
Když se naše rty odlepili, zeptal jsem se na to, na co bych momentálně nejvíce chtěl odpověď.,,Uhm, Minho?" řekl jsem a on jen zamručel na odpověď.
,,Jak to mezi námi teda je?" otázal jsem se stydlivě.
On se jen zasmál, a přitáhl si mě k sobě blíž.
,,K tomu jsme se včera jaksi nedostali že?" jemně se ušklíbl a já zčervenal. Mluvil, jak kdyby se mezi námi včera dělo něco VELMI SPECIÁLNÍHO. Všichni víme o čem mluvím, že.
Nad jeho otázkou jsem jen zakroutil hlavou.
,,A chtěl by jsi znát odpověď?" zeptal se znovu.
,,Mhm." uhnul jsem pohledem.
Chvíli bylo ticho, když v tom se pokojem ozvala ta všemi očekávaná věta.,,Budeš mým přítelem, Jisungie?" pohlédl jsem na něj. V jeho očích bylo vidět nadšení.
,,Ano. Ano, budu tvým přítelem." po dokončení této věty jsem naše rty znovu spojil do sladkého polibku.
————————————[]——————————-
FELIX'S P.O.V.
Probudilo mě vyzvánění mobilu. Ježiš, kterej debil mi volá tak brzo ráno?! Rozespale jsem se podíval na hodiny. Jejda půl jedenáctý. No a co. Je sobota, takže můžu spát jak dlouho chci.
Jelikož mobil pořád vyzváněl, tak jsem ho vzal do ruky a hovor přijal, aniž by jsem se podíval kdo je narušitelem mého spánku.,,Halo?" řekl jsem svým hlubokým ranním hlasem, který je po ránu ještě víc hlubší než obvykle.
,,Oh Felixi promiň, že já jsem tě vzbudil?" ozvalo se z druhé strany a já zjistil, že člověk který mě probudil z mých snů byl Chan hyung. Na toho bych se nikdy nemohl zlobit. Však vy víte proč.
,,Jo vzbudil, ale to je v pohodě. Co potřebuješ hyung?" optal jsem se mile.
,,Nechtěl by jsi jít dnes ven?"
Kdykoli se na tuto otázku zeptal, vždy mě zahřála u srdce.
,,Jo jasně v kolik a kde?"
,,Tam jako vždycky okolo druhý, těším se." s tím hovor ukončil. Znělo to jako pozvání na rande. Ale bohužel. Mezi mnou a Chanem nebylo nic jiného než přátelství. Mrzelo mě to? Ovšem že ano. Trhalo mi to srdce na kusy, avšak jsem byl rád i za to hezké přátelství které mezi námi momentálně bylo.Vyhrabal jsem se z postele a sešel dolů do kuchyně. Sestra zase zmizela kdo ví kam. Třeba už znova odletěla zpět do Ameriky. Ale to by se snad rozloučila ne? Asi je někde venku.
Mojí každodenní snídaní byli cereálie. Byla to něco jako závislost.
Po dobré snídani jsem se vydal do koupelny.Čas utíkal rychle a než jsem se nadál, bylo tři čtvrtě na dvě. Vzal jsem si tedy nejpotřebnější věci a vydal se do často námi navštěvované kavárny.
Cestou jsem si nandal sluchátka a zaposlouchal se do hudby.꧂
Strávil jsem s Chanem celé odpoledne. Vyprávěl mi o jeho bývalých kamarádech, se kterými jsem ho jednou viděl na ulici před mým domem. Říkal, že mu jeho "bývalí" kamarádi vyčetli, že se s nimi málo baví. Že už s nimi nikam nechodí. Takže se s nimi přestal bavit. Prý to byli špatní lidé. Kouřili, chodili do barů a pili. Chana ale tohle moc nebavilo, protože on vždy věděl, co je správné a že mu stejně alkohol a cigarety nikdy moc nechutnaly.
On byl přesně můj typ.
Starostlivý, slušný, všude byl včas, všechno dělal na plno a měl srdce ze zlata. Avšak za tu dobu, co se známe, jsem se ho nikdy nezeptal na otázku, která mi už dlouhé dny ležela v hlavě.
Je Chan hetero nebo ne? Opravdu dlouho jsem nad tím přemýšlel. Vrtalo mi to hlavou, protože Chan má hodně kamarádek. Opravdu hodně. Někdy mě to až vytáčelo, když mu zavolala nějaká z jeho kamarádek, zrovna když jsme byli venku. Žárlil jsem? To ani já sám nevěděl. Mé pocity byli pomíchané, ale jedno jsem věděl jistě.Že můj crush na Chana se stává čím dál tím větší.
—————————————————————-
OU Dobrý den!
Já jí fakt dopsala! Já tu kapitolu opravdu napsala! Ani nevíte jakou mám radost, že je kapitola 14. konečně dopsaná. Už týden byla rozepsaná a mě to tak hrozně štvalo. Takže jsem si dneska prostě řekla; ,,A DOST! DNESKA TU KAPITOLU UŽ DOPÍŠEŠ!"
No a je tady. Hurá.Btw. Co říkáte na Red Lights MV? Já se na to dívám pořád dokola pomoc.🤠🤌🏻
No nic, doufám že se vám kapitola líbila🤍
A jako vždy se omlouvám za chyby!❤️MĚJTE SE HEZKY!
ILY ALL- your blacklxcie❣️
ČTEŠ
Dreams come true to those who truly want them| MINSUNG
Fanfiction17ti letý Jisung snící nad svou spřízněnou duší. Vyplní se Jisungův sen? . . . . |DOKONČENO| . . . . . Hlavní ship; Minsung Vedlejší ship; Hyunin(Hyunjeong),Chanlix ✨Chtěla bych upozornit, že se v této knize neshodují věky členů (třeba Changbin je s...