24.

441 33 2
                                    



FELIX'S P.O.V.

Tak takhle jsem přišel o Chana. O svého crushe, se kterým jsem měl tak skvělý vztah. A teď je to všechno pryč.

Vyhrabal jsem se z postele a zvedl mobil, který se do teď válel na zemi. Odemkl jsem ho a najel na můj chat s Chanem. Slzy v očích mi vyhrkly, když jsem spatřit naše poslední zprávy.

                     [ CHANNIE HYUNG]

                      |22. října 2021, 14:15|

                                     Hyung, v kolik dorazíš? <

> Za pět minut jsem u tebe
> Těším se na tvé objetí..

                                                             Já též <33 <

                     |25. října 2021, 16:30|

> Nudím se, co takhle jít ven sunshine?

                                                                Moc rád <
> Ok za 15 minut v parku <33

                    |29. října 2021, 01:38|

                    Hyung, nemůžu spát. Zaspíváš mi    
                                                              prosím? <

> |uživatel/ka "CHANNIE HYUNG" poslal/a hlasovou zprávu| - 1:00
> |uživatel/ka "CHANNIE HYUNG" poslal/a hlasovou zprávu| - 1:00

> Doufám že to pomohlo <]

                                  |1:50|
> Vypadá to že ano. Sladké sny sunshine

Nechtěl jsem to takto nechat. Pokusím se Chana získat zpět. Řeknu mu to. Řeknu mu o svých citech. Myslím, že právě teď je ta vhodná chvíle.

Chvíli jsem přemýšlel nad nápadem jak ho oslovit, ale pak jsem se na to vykašlal a napsal mu.

            Channie hyung, je mi to moc líto :( Chci napravit svojí chybu. Mohli by jsme se sejít? <

Domníval jsem se, že na jeho odpověď budu muset chvíli čekat. Nuže, mýlil jsem se. Odpověď přišla okamžitě.

> Za půl hodiny na našem místě. Buď tam všas.

Po přečtení jeho zprávy jsem radostně vyskočil. On se se mnou chce sejít! Byl jsem tak šťastný.
Vběhnul jsem do koupelny jako neřízená střela a dal si rychlou sprchu. Poté jsem se rychlostí světla přemístil ke skříni a přemýšlel co si vzít na sebe.
Nakonec jsem se rozhodl pro šedé kostkované kalhoty, černé triko a béžový kabát.

Hodiny ukazovali za 12 minut 16:00 a já zjistil že nestíhám. Už zase.

NO ONE'S P.O.V.

Blonďatý chlapec hnal na místo setkání, určené jeho zlomeným hyungem. Měl tam být přesně za minutu a on byl teprva v půli kopce. Dal se do běhu. Pot z něj lil tak, že sprcha před jeho odchodem byla stejně zbytečná, jako jeho hodinky. Při běhu vytáhl z kapsy voňavku, kterou si dal do kabátu těsně před tím, než odešel z domu. Tuhle situaci přesně očekával.

Když doběhl na místo určení, spatřil staršího chlapce netrpělivě kopat do malých nevinných kamínků.

,,Hyung." řekl mladší a oslovený chlapec se otočil.
,,Zase jdeš pozdě." podotkl starší.
,,Promiň." sklopil hlavu blondýn.
,,Co jsi mi teda chtěl?" zeptal se mladšího milovaný hyung, Chan.
Felix zvedl hlavu a podíval se Chanovi do očí.

,,Neposadíme se na to?" navrhl mladší a starší jen přikývl. Posadili se tedy na lavičku, která stála kousek opodál. Blondýn chytl druhého chlapce za ruce a začal.

,,Channie hyung, vím že jsme se zachoval jako ten největší pitomec pod sluncem. Měl jsem nějak zareagovat na to, když jsi mi oznamoval, že se ti nelíbí holky, nýbrž kluci. Mě samotného by to zlomilo taky. Ale neboj hyung. Mám to taky tak."

Chan jen vykulil oči.
,,Tobě se taky líbí kluci?" zeptal se.

,,Ano, ano líbí. Přesněji řečeno, líbí se mi jen jeden kluk na celém světě. Je moc šikovný, hezký, milý, obětavý a neskutečně láskyplný. Mám na něj už dlouho crush a byl jsem neskutečně rád, když jsme spolu začali kamarádit. Jenže pak jsem mu ublížil. Ublížil jsem mu tak moc, že jsem ho vídával na chodbách s hlavou svěšenou a slzami v očích. Už to nebyl on. Už to nebyl ten chlapec ze kterého vyzařoval respekt, ale zároveň jemnost a nesmírná touha pomoct každému, kdo ho o to požádá. Rozhodl jsem se, že to s ním dám do pořádku. Napsal jsem mu zprávu, jestli by jsme se nemohli sejít. Ani nevíš, jak jsem byl šťastný když mi odpověděl; ,,Za půl hodiny na našem místě. Buď tam včas."
Byl jsem tak radostí bez sebe, že jsem málem uklouzl v koupelně, rozbil si hlavu o umyvadlo, stihl se zamotat do záclony, shodit kytku, za kterou mě máma pravděpodobně sejme. Dal jsem si záležet abych tam byl včas, ale jak už to se mnou bývá, nikdy se mi to nepovede. A teď tu s ním sedím a vyznávám mu své city. Miluju tě, Chan hyung." dokončil svou řeč blonďatý z chlapců a začali mu padat po tvářích slzy velké jako hrách. Kdo ví, jestli brečel žalem nebo radostí. Prostě brečel.

Bylo ticho. Menší z chlapců byl by se rozbrečel z neznámého důvodu ještě více, ale chlapcovo vzlykání zastavily tři sladká slova.

,,Taky tě miluju." ozvalo se od staršího. Chan, tohle jeho vyprávění pochopil už v půlce, ale nechtěl ho zastavovat. Zároveň ho chtěl i potrestat za to, že se zbytečně kvůli němu trápil.
Felix se na Chana podíval uslzenýma očima.

,,C-cože?" nechápal blondýn a přitom stále sledoval druhého chlapce.

,,Miluju tě Felixi, budeš mým přítelem?" zeptal se Chan s nadějí v hlase. Blondýnovi se jen rozzářili oči.

,,Ano budu."

V tu chvíli už starší na nic nečekal a přitiskl své rty na rty mladšího.

__________________________

Dobrý večer přeji...
Další kapitola je tady. Po týdnu heh
Musím říct, že tahle kapitola se mi podle mě moc nepovedla, ale stejně doufám, že se líbila <3

Mimochodem, jestli máte pořád Halloween náladu, tak na mém profilu vyšel v neděli hyunlix oneshot ^^

mám takovej pocit, že tam má být "of the night" ale budeme se tvářit jako že to tam je <3 jsem unavená, nechce se mi to momentálně předělávat hehe

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

mám takovej pocit, že tam má být "of the night" ale budeme se tvářit jako že to tam je <3 jsem unavená, nechce se mi to momentálně předělávat hehe

mimochodem, možná jste zase našli nějaké chyby, za což se omlouvám >:(
tak...
já už radši půjdu xd

ILY ALL- your blacklxcie

Dreams come true to those who truly want them| MINSUNGKde žijí příběhy. Začni objevovat