İzmir'in Kızı: Vazgeçtim çalmaya başla, telefonu görebileceğin bir yere koy.
Dediklerimi yaparken şapkayı iyice yüzüme çekip aramıza bir sürü insan olacak şekilde oturdum ama onu görebiliyordum.
Mesajı okuyup hafifçe gülümseyerek çalmaya başladığında yanımda oturan Alena'ya döndüm. "Git ve başla. Seni tanımaz zaten, etraftakilerden biri diye düşünür." Alena elimi tutup, "Umarım döner sana Ay kız," dediğinde burukça gülümsedim. "Umarım."
Alena liseden arkadaşımdı, sürekli takılmasak da aramızda hep bir samimiyet vardı, seviyordum onu. Şimdi de çağırdığımda hemen gelmişti.
Atlas çalmaya başlarken Alena yanımdan kalkıp yavaşça onun yanına ilerledi. Çevredekilerin dikkati ona dönmüştü bile.
"Vazgeçtim, gözlerinden," diye başladı Alena. Atlas'ın bakışları aniden ona dönerken bakışları kısılsa da gülümseyerek devam etmişti.
"Vazgeçtim, sözlerinden
Bir ah de yeter
Sessizce, kimsesizce
Gönderdim dudaklarımı
Öpme al yeter.
Hiç tanımaz tenim ellerini
Bilmez yüreğim, bilmez yüreğini."İzmir'in Kızı: İzmir'in Kızlarına geç.
Çaldığı müzik hemen değişirken çevredekiler şaşırsa da Alena şaşırmayarak hemen eşlik etmeye başlamıştı.
Atlas çalıyordu ama bakışları etrafta bir şey arıyor gibiydi. Gözleri kısılıyor, arada kapatıyor ama çalmayı hiç bırakmıyordu.
Şarkı bitene kadar etrafına bir sürü insan toplanmıştı ve o sanki o kalabalıkta beni tanıyacakmış gibi göz gezdiriyordu.
Son olarak gitarın tellerine dokunup bıraktığında etrafta alkış tufanı koparken başımı çevirip ellerimle gözlerimi sildim.
Burnumu çekip titrek bir nefes alırken bakışlarım telefonuma indi.
Atlas Aktüre: Beynimde saçma bir ses var, topuk tıkırtısı derken sesini duyuyorum sanki. Ama hiçbir şey hatırlayamıyorum.
Atlas Aktüre: Başım çatlıyor.
İzmir'in Kızı: Ali gelir birazdan, eve git dinlen.
İzmir'in Kızı: Ne hissettin?
Atlas Aktüre: Bilmiyorum, bir an çalmayı bırakacaktım. Kalp krizi geçiriyormuş gibiydim.
İzmir'in Kızı: Başka?
Atlas Aktüre: Bilmiyorum, nedense karşıma çıkacağını düşündüm. Etrafa bakınıp durdum, gelmeyeceğini biliyordum aslında.
Atlas Aktüre: Ali geldi, gidiyorum. Burada mısın hala?
İzmir'in Kızı: Hayır, gidiyorum bende. Uyu eve gidince, uyanınca yazarsın.
Aynı günün gecesi, 05.37
Atlas Aktüre: Dövmen var mı, İzmir'in Kızı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRIK KALP DURAĞI
Short Story0531*******: Saat 05.37 0531*******: Ne yaptığımın farkında değilim sanırım, sabah uyandığımda kendime çok kızacağımı biliyorum. 0531*******: Onu sabah düşünürüm. 0531*******: Şimdi yüksek müsadenizle, 0531*******: Kırık kalbimin durağına geldim. At...