KKD37

1.2K 158 109
                                    


Ekim, 2020











"Göztepeden de geçeriz, yalıya da ineriz. Ulan Göztepe, ananı da sikeriz!"

Gözlerim şokla irileşti.

"Kırmızı sarı ananın amı, yeter artık gönder ananı!" Atlas kulaklarımı kapatmaya çalışıyordu.

Karşıdan cevap gecikmedi. "Kırmızı yeşil, anan tikidir, sizin gibi piçler yetişir!"

Atlas'ın asmaya yardım ettiği pankarta baktım. "Babam Göztepeli olsaydı onu da sevmezdim!"

Karşıda asılan pankarta baktım. "Babanız belli olsaydı, Karşıyakalı olmazdınız!" Bunu yeni gören Atlas'ın gözleri sinirle seğirdi.

"Döl israfı orospu çocukları!" Kulaklarımı kapatsa da duyuyordum!

"Kızım niye geldin bu maça ya?!" dedi sinirle. Üzerinde kırmızı yeşiller vardı, kumral saçları dağınıktı. Mavileri heyecanla ve öfkeyle bakıyordu.

"Yanında olmak istedim!"

"Küfür kıyamet Göztepe Karşıyaka maçında mı?!" dedi şokla. "Zaferi seninle kutlayacaktım zaten sevgilim!"

"Ha kazanacağınıza eminsiniz?"

Eli kalbine gitti. "İki saattir ne küfürler duydum da, hiçbiri bu kadar etkilemedi beni. Ağzına küfür hiç yakışmıyor!" Beni sıranın en sonuna ve en önüne koymuş, etrafımı tamamen boşaltmıştı. Öndeki beş sıra zaten Atlas'ın çevresiydi. Hiçbiri bana bakmıyor, benden yana yürümüyorlardı bile. Ruh hastası bir sevgilim vardı. Gerçekten.

"Nereliyiz biz abi?" dedi arkadan biri yüksek sesle.

"Karşıyaka ulan!" diye bağırdı başka biri.

"İzmir'liyiz amına koyduklarım!" diye bir ses geldi çaprazdan. "Buçuk size fazla!"

"Bize mi dedi lan bu?" dedi kırmızı yeşilleri giymiş biri. Barikatları aşıp karşıya geçecekti ki polisler onu durdurdu.

"Bekle lan sen!" diye bağırdı. "Çıkışı bekle amına koyduğumun göt vereni! Bak ben seni çıktığın İzmir'e geri sokup, buçuk buçuk sikmiyor muyum! Bekle lan sen!" Atlas inatla kulaklarımı kapatsa da duyuyordum. Allah'ım ben nereye düşmüştüm?

"Söylesene ibne göztepe. Neler yaptın son 7 sene?" diye bağırdı Atlas yanımdan. Gözlerimi yumdum. Diğerleri devam ettirdi. "Nasıl geçti son müzayede?Alıştın mı yeni sahibe?"

"Bir buçuk trilyon etmedi. Siktir boktan şanlı tarihin. Bunları çok takma kafana. Orospuluk senin talihin!"

Sinirle çığlık attım. Atlas beni susturdu.

"AAAAŞŞŞAĞLIK ŞERRREFSİZ KÖPEKLER! DAHA NELER GÖRECEZ NELEEEER! ÜÇ KURUŞLUK BAŞARI İÇİN! ARMASINI SATAN İBNELER!" diye haykırdı Atlas. Herkes onu tekrarladı. Karşıdan küfürlü cevaplar hiç gecikmedi. Yemin ederim, geldiğime o kadar pişmandım ki!

Karşıda zıplayan Sahra'yı görüyordum. Yanında dayıları vardı.

"Top gibi bir sesin var bir daha sen beste yapma!  Sesini yavşak gibi değil adam gibi tonla! Boş sigarayla bile olursun sen milyon kafa! Tribini sikeyim yarramı ye karşıyaka!"

"Seni bulduğum yerde dövmezsem en adi şerefsizim lan! Sahra!" Sahra nanik yaptı.

"Ne buca ne de altay bu alemde kaşar sensin! Göztepe'nin önünde köpek gibi eğilceksin! Herkes kabullendi zaten bu yaka başka yaka! Orospu çocuğusun sen harbiden karşıyaka!"

KIRIK KALP DURAĞI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin