Uzasna zvonjava telefona navede me da nevoljko otvorim oci.Napolju greje lepo sunce i po vremenu i ulicnom prometu primetim da smo,zaglavili spavati do kasno.Pokusam se pomaknuti,otici do telefona i javiti se,ali ne uspem ,jer sam zarobljena izmedju Zaynovih nogu i ruku.
'Zan,moram se javiti.'-kazem tiho na sta on malo popusti i ja se izvucem.
Na pocetnom ekranu mog mobilnog stoji nepoznati broj,no ipak odlucujem da se javim.
'Halo?'-kazem nesigurno.
'Kiko!!!'-cujem deciji veseo glasic i shvatam da je sa druge strane malo ,plavo cudo.
'Zoe!'-uzvratim joj istim tonom.Dugo nisam videla tu malu lutkicu,a ni njenog deku ni baku.Zayn cuje moj uzvik i dodje do mene.
'Kiko,baka i deka danas pripremaju zabavu za moj 6 rodjendan,nadam se da nisi zaboravila?'-nesigurno me upita ovo zadje.Dovraga!Itekako sam zaboravila.
'Naravno da nisam,srecan rodjendan Zoe'-uzviknem joj.
'Da srecan rodjendan!'-Zayn uzvikne unoseci se u slusalicu.
'Jel to Zan?'-veselo me upita.
'Da,zelis ga?'-upitam je i pre nego sto odgovori dam Zaynu telefon.
Prethodno stavi na spikerfon da bih i ja mogla da cujem.
'Pa gde je moj spasitelj?'-Zayn je upita na sta se ona slatko nasmesi.
(...)
Nakon razgovora sa malenom Zoe i njenom bakom,dogovorili smo se da zurka pocinje u 2h.Nemamo pojma sta bi smo joj kupili.Sedimo u Harryevom autu vozeci se do trznog centra.
'Mozda bi smo joj mogli kupiti neke mede,haljinice...Ipak je ona mala.'-Chalcy daje ,pa i ne tako losu ideju.
'Mislim da je to okej.'-kazem.
...
'Sta kazes na ovu?'-pitam Zayna drzuci haljinicu roze boje u ruci.
'Lepa je,uzmi nju.'-klimnem i spremim je u korpu.
Harry joj je uzeo medu koji je veci od nje,Chalcy Helo Kitty trotinet,a Zayn cipelice.Zadovoljni kupovinom izlazimo iz Shopping centra i ukrcavamo se u auto.
'Imam svega pola cuke da se spremim,alo,ne stizem!'-panika me hvata.Jurim svuda po kuci ,mlataram rukama misleci da ce mi mozda od dizanja frke biti bolje,ali ne.
'Ja se za pola cuke,obucem i svucem pedeset puta!'-Zayn me zeza,a ja ludim.
'Pa ako si toliko dokon i uradi to.'-kazem smejuci se.Svlacim pantalone i majicu u isto vreme i verujem da izgledam uzasno,smesno.
'Ajde vise.'-trzam nogavicu od farmerki i konacno je svucem.Brzinom munje idem do tus kabine i tusiram se.
Sve pipreme zavrsene,a mi zbog mene kasnimo deset minuta.Konacno smo ispred vrata velike kuce i Harry zvoni.
Maleno stvorenje stvori se ispred nas.Njene plave oci veselo nas gledaju i u njima se vidi ogromna sreca.
'Ajoj!!Bakoo!'-ona je pre srecna,skakuce i mlati rucicama.Ulazimo u nutra i ja je podizem.
'Zoe,nismo se dugo videle!'-zagrlim je jako,ali opet dovoljno nezno da ne stisnem njeno majusno telo.
'Kiko,falila si mi.'-kaze pomalo tuzno i tiho,da je ne bi ostali culi.
'Obecavam,kad se budes pozdravila sa ostalima ti i ja odemo da porazgovaramo?'-pitam malenu na sta ona veselo kimne i pozdravi se sa ostatkom.
Sladak kostim balerine je na njoj i mogu primetiti da su sva deca u nekim kosrimcicima.Jako su simpaticni i nikada ,ni u snu ne bih sanjala da cemo biti na zabavi jedne sestogodisnje devojcice,posebno ne Zayn.
Harry P.O.V's
Povratak u detinjstvo.Sve slike mi se vrate,svih rodjendana,proslava i zurki.Toliko toga lepog me veze za proslost.Videti malu Zoe ovako srecnu i razigranu podseti me na Christinu.Uvek je bila ludo dete.
'Juliet,dugo se nismo videle!'-Christina uzvikne starijoj gospodji.Veliki osmeh i beli zubi krase njeno naborano lice.Mogu reci da je dobrodrzeca.
'I zbog toga cu da te grdim!'-kaze kroz smeh i svi se od srca nasmejemo.
'Oh,oprostite,ali imali smo obaveza dosta.'-glas joj je moljikav.Prokleto laze i znam da je grize savest.
'Ma u redu je zlato,a ko je mladic i devojka?'-usperi pogled na mene i Chalcy i ja se osmehnem.Do sada nikada nisam upoznao Zoeinu porodicu.Znam da su joj roditelji poginuli i da joj je deka doktor.
'Ja sam Harold,a ovo je moja devojka.'-rukujem se sa gospodjom koja ima izrazito nezne ruke.
'Drago mi je,Chalcy.'-takodje se rukuju i mi udjemo dublje u kucu.
(...)
Osetim vibriranje svog mibilnog i dohvatim ga rukom.Broj na ekranu navodi da mi se krv zaledi u zilama i disanje zaustavi.
'Harry,dobro si?'-Zayn me upita.Ocima mu dam znak da krene zamnom i tako ucini.
'Sve je u redu,morano samo..'-vec smo van prostorije i ja se javim.
'Tata?'-tiho i iznenadjeno kazem.
'Stiven?'-Zayn tiho kaze unoseci mi se u facu.
Pa cure moje novi nastavak je tu!!Nadam se da vam se dopada!!Ostavite vote i comm ❤